Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24 november 2003, 15:48
kvg41b
Guest
 
Berichten: n/a
tungsten e palm hardcase vraagje?????

ik heb een tungsten e palm hardcase vraagje; weet iemand of hier een gat in zit waar je de koptelefoon doorheen kan pluggen ???
als dit zo is zoek ik er eentje

mvg maarten
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 november 2003, 15:51
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Nee, die zul je zelf moeten boren. Kijk ook eens wat forumlid domo er van te zeggen heeft.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 november 2003, 16:03
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Proporta geeft nu korting op hun cases, dus ook voor de Tungsten|E hard case. Die heeft, in tegenstelling tot de Palm hard case, wel een opening voor je koptelefoon.

Die Proporta case is nog niet uit, maar zolang je wacht krijg je alvast een neoprene case

Volgens mij heeft die case wel als nadeel dat deze niet naar achteren toe is te klappen. Verder is deze case wel compacter dan de Palm hard case.

P.S. Ik ga komende weekend een koptelefoon kopen en dan weet ik de maten van de plug, zodat ik met een boortje een stuk weg kan frezen.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 26 november 2003, 17:20
Ellen's schermafbeelding
Ellen Ellen is offline
Senior lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 03 september 2003
Locatie: Esch
Berichten: 70
Heeft iemand al ervaring met de hardcase van Innopocket (die nu voor $30,- te koop is bij Brando met FREE shipping..)??

Of weet iemand of er verschillen zijn (uiterlijk en kwaliteit) met de case van Proporta?

Alvast bedankt, Ellen
Met citaat reageren
  #5  
Oud 04 december 2003, 20:58
Rincewind
Guest
 
Berichten: n/a
Dat vraag ik me nou ook net af. Mijn keuze is de Proportia of de Innopocket. Een gratis Neoprene todat ik de Proportia case heb of een belt clip bij de Innopocket
Geen idee hoe die beltclip eruitziet en of dat handig is. Als het een uitstekend piefje is hoeft het niet voor mij. Als het echter een stevig alternatief voor mijn broekzak is wordt het wel interessant.
Voor de rest zullen ze niet veel verschillen denk ik.

Kan ook niet ziet of je PDA uit de case moet voor een sync.

Ik zit alleen nog even met het links of recht openklappen van de case (beide naar links). De ene zegt links is makkelijker, de ander werkt juist met een rechtsopenklappende case. Gewoon maar bestellen denk ik?

Heeft er al iemand een Innopocket binnen?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 05 december 2003, 11:31
Ellen's schermafbeelding
Ellen Ellen is offline
Senior lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 03 september 2003
Locatie: Esch
Berichten: 70
Ik heb de proef op de som genomen en de case besteld bij Brando. Moet vanuit Hong Kong komen, dus moet nog even wachten voor hij er is (vorig week-end besteld). Zodra ik hem binnen heb zal ik hier even posten hoe hij bevalt!!

Groet, Ellen
Met citaat reageren
  #7  
Oud 12 december 2003, 14:57
Rincewind
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb de Innopocket voor de T|E zaterdag besteld bij Brando, samen met een screenprotector. Duurt een week of twee dus net na de kerst??

Ik zal (ook) wat plaatjes posten van de voor en achterkant. Kunnen we eindelijk kijken hoe en of die beltclip werkt.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 13 december 2003, 18:59
Ellen's schermafbeelding
Ellen Ellen is offline
Senior lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 03 september 2003
Locatie: Esch
Berichten: 70
Thumbs up

Ik heb hem binnen! Zowel de screenprotector als de hardcase van Innopocket via Brando!!

De case is van goede kwaliteit. Mn T|E past er goed in en er zitten uitsparingen in voor de koptelefoon (een standaard koptelefoonplug (oordopjes) past er goed door, heb ik uitgeprobeerd) en voor de hoptsync- en oplaadkabels. Dus je kunt de Palm er gewoon in laten zitten terwijl je muziek luistert, dan wel oplaad e.d.

Wat betreft de beltclip: toen de case aankwam in de verpakking stak er uit de achterkant van de case een irritant schroefje (om de beltclip aan vast te maken). Dit kon gelukkig worden verwijderd, zodat er niet meer zit dan een iets uitpuilend rondje. Dit is wat mij betreft acceptabel; je hebt er geen last van en kan nergens aan blijven hangen....

Kortom: ik ben tevreden met de case!!!!
Overigens ben ik ook errug blij met de screenprotector. Dit ding is echt heel veel beter dan de standaard die door Palm was bijgeleverd (groot voordeel: deze past tenminste fatsoenlijk!!!)

Ik zal proberen binnenkort even wat foto's van de hardcase te plaatsen....
Met citaat reageren
  #9  
Oud 14 december 2003, 10:43
Rob Rob is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|E
 
Geregistreerd: 31 augustus 2003
Berichten: 45
Even een vraagje over de case van Innopocket:
Kan bij deze de deksel naar achteren worden weggeklapt?

Dit is namelijk bij de Proporta Case van de T|E niet mogelijk
Met citaat reageren
  #10  
Oud 15 december 2003, 09:45
Ellen's schermafbeelding
Ellen Ellen is offline
Senior lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 03 september 2003
Locatie: Esch
Berichten: 70
Nee, de deksel kan niet naar achteren worden doorgeklapt. Dit was voor mij ook wel een teleurstelling, want de T|E heeft een mooi formaat om gewoon in je hand te houden.....

Mijn ervaring tot nu toe is dat ik mezelf redelijk snel een andere "vastpakmethode" heb aangeleerd en dat het gelukkig niet zo hinderlijk is als ik van tevoren had gedacht.

Overigens nog even iets anders: ik had met mn T|E heel veel last met schrijven van Graffiti. Het scherm schreef stroef en reageerde niet goed op mn stylus. Heb gedacht dat mn T|E niet goed was of dat het aan mn handschrift lag. Niet dus: het lag aan de bijgeleverde schermprotector van Palm!!! Met mn Brando screenprotector gaat het schrijven weer net zo gladjes als bij mn Zire!!!!
Met citaat reageren
  #11  
Oud 15 december 2003, 18:28
Rob Rob is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|E
 
Geregistreerd: 31 augustus 2003
Berichten: 45
Volgens mij is de case van Innopocket dezelfde als die van Proporta... Op de site van Proporta staan duidelijke en grote foto's van de case maar op Innopocket is de afbeelding niet echt duidelijk.

Misschien dat iemand met een Innopocket case even op de site van Proporta wil kijken... (Ellen?)

De Proporta kost €43,45 (incl. verzendkosten)
De Innopocket kost $30 (bij Brando, incl. gratis verz.)

Als het dezelfde cases zijn is de keus dan snel gemaakt natuurlijk... Plus dat je er bij Brando ook direct een goede screenprotector bij kunt bestellen!
Met citaat reageren
  #12  
Oud 15 december 2003, 19:16
Rincewind
Guest
 
Berichten: n/a
De cases kunnen onmogelijk hetzelfde zijn omdat de Innopocket een beltclip heeft.
Met citaat reageren
  #13  
Oud 15 december 2003, 20:50
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Die zal die van Proporta ook hebben. Koekiemonster is momenteel bezig met een review van de case (de Tungsten|T3-uitvoering), dus nog even geduld.

- jp
Met citaat reageren
  #14  
Oud 16 december 2003, 07:47
Ellen's schermafbeelding
Ellen Ellen is offline
Senior lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 03 september 2003
Locatie: Esch
Berichten: 70
Heb net even op de site van Proporta gekeken en zo te zien is de kant waar je de case opent iets afwijkend van de case van Innopocket. Het sluititngssysteem ziet er hetzelfde uit en ook de inham om de T|E uit te kunnen zetten en de stylus te pakken lijkt hetzelfde.

Het minimale verschil zit 'm in een extra inham in de case van Innopocket (bij die van mij haakt ie op een bepaald punt in elkaar (breder aan de bovendeksel, inham in de onderdeksel), terwijl die van Poporta recht loopt... Nogmaals: das echt maar een klein verschil!!

De binnenkant ziet er precies hetzelfde uit.

Een verschil mbt de beltclip weet ik niet, omdat de foto's van Poporta niet van de achterkant zijn gemaakt. Ik ben nu aan het verhuizen, maar als ik binnenkort ff tijd heb, zal ik een foto van de achterkant van mijn case even hier opzetten.

Rob zegt:
De Proporta kost €43,45 (incl. verzendkosten)De Innopocket kost $30 (bij Brando, incl. gratis verz.)

Als het dezelfde cases zijn is de keus dan snel gemaakt natuurlijk... Plus dat je er bij Brando ook direct een goede screenprotector bij kunt bestellen!


Dat is precies de reden waarom ik de case bij Brando heb besteld!!
Met citaat reageren
  #15  
Oud 17 december 2003, 18:21
Rincewind
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb InnoPocket case foto's

Ik heb de InnoPocker hardcase binnen na 7 dagen wachten.

In deze thread heb ik een link gepost naar mijn foto's van de nieuwe case.
Ik hoop dat dit de vragen een beetje beantwoord.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023