Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06 november 2003, 10:32
rhvdberg
Guest
 
Berichten: n/a
Question Tungsten T probleem/vraag

Ik heb het volgende probleem met mijn Tungsten T. Al diverse malen is het mij overkomen dat mijn TT niet meer reageert op gegevens die ik probeer in te voeren met mijn stylus op het touchscreen. Ook is het mij een paar keer overkomen dat ik mijn TT niet meer aan kan zetten. Een soft-reset help in beide gevallen niet. Ik moet dan een hard-reset doen. Al m'n gegevens weg natuurlijk! Wie heeft dit ook meegemaakt? Graag jullie hulp!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 07 november 2003, 00:33
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Re: Tungsten T probleem/vraag

Citaat:
Op 06-11-2003, om 11:32 heeft rhvdberg dit gezegd in bericht #1
Ik heb het volgende probleem met mijn Tungsten T. Al diverse malen is het mij overkomen dat mijn TT niet meer reageert op gegevens die ik probeer in te voeren met mijn stylus op het touchscreen. Ook is het mij een paar keer overkomen dat ik mijn TT niet meer aan kan zetten. Een soft-reset help in beide gevallen niet. Ik moet dan een hard-reset doen. Al m'n gegevens weg natuurlijk! Wie heeft dit ook meegemaakt? Graag jullie hulp!
Een bekend fenomeen: Zoeken naar: digitizer patch

Succes! Laat het weten of het gelukt is...
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 08 november 2003, 07:23
rhvdberg
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Tungsten probleem/vraag

Bedankt voor je reaktie! Ik heb al eerder de patch geinstalleerd maar het probleem blijft. Ik kan dit probleem echter niet terugvinden op de site van Palm. Althans niet dat het probleem blijft ook na het installeren van de patch. Kijk ik soms niet goed. Nu lees ik dat ook andere gebruikers hier last van hebben en hun Tungsten hebben omgeruild bij de leverancier voor een goed werkend exemplaar. Ik heb echter mijn Tungsten op
24-4-2003 gekocht en weet niet of ik zomaar naar de leverancier,in mijn geval Dixons, terug kan gaan met dit verhaal en uiteraard de aankoopbon. Hij valt uiteraard wel binnen de garantie maar ik ben er nu pas achter wat het probleem is. Heeft iemand hier ervaring mee. Ik ga het in ieder geval proberen en zie wel waar het schip strand.
Graag reakties over ervaringen hiermee.
Bedankt.

Met citaat reageren
  #4  
Oud 08 november 2003, 09:21
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Tjah, als je palm niet meer goed werkt en je zit nog in de garantieperiode, dan zou ik 'm omruilen. Het enige probleem is dat je wel eens in de reparatieperikelen van Palm verzeild zou kunnen raken (zie elders op het forum: Zoeken naar: palm+reparatie).
Met citaat reageren
  #5  
Oud 16 november 2003, 11:01
rhvdberg
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb hem toch maar opgestuurd!

Ik heb mijn Palm T toch maar naar Palm opgestuurd. Iemand enig idee hoe lang dit gaat duren? Ik lees hier en daar toch heel verschillende ervaringen. Graag jullie ervaringen v.w.b. Palm reparaties/garantie.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 23 november 2003, 16:27
rhvdberg
Guest
 
Berichten: n/a
Angry TT terug van Palm!

Ik heb afgelopen vrijdag m'n Palm retour ontvangen. Helaas is hij nu wel beschadigd terwijl ik heb in perfekte staat heb opgestuurd! Aan de achterzijde zit nu een kras! Ik denk dat ik hem nogmaals opstuur met de mededeling dat hij nu is beschadigd. Voorts heb ik het volgende probleem. Het bestond overigens al voordat ik hem met het digitizer proleem heb opgestuurd. Als ik de backup met alle programma's wil terugzetten kan ik mijn TT niet meer uitzetten. Alleen een harde reset helpt. Wie ken dit probleem?

Graag jullie reaktie of tips.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 23 november 2003, 16:32
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Question beschadigd?

Is het wel dezelfde Palm? Heb je het serienummer gecontroleerd?
Met citaat reageren
  #8  
Oud 23 november 2003, 16:40
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Je kunt het beste even gelijk een grote schoonmaak doen en je programma's een voor een er weer op installeren, in plaats van de hotsync (of ander backup programma) alles weer op je TT te gooien. PInstall (zoek ff met google) is wel een handig programma hiervoor om dingen uit je backup dir te halen.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023