Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Koopadvies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28 juli 2005, 05:14
gerards_frederik
Guest
 
Berichten: n/a
Zire 71 en Zire 72 informatie gezocht

vraagje: ik heb op het moment nog geen pda maar ik heb mijn oog laten vallen op de zire 71. kan iemand me concreet zegge wat je daar mee kan als je die gewoon koopt in de winkel. en hoeveel geheugen je standaard hebt voor mp3 en dgl... gewoon wa informatie dus....
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 juli 2005, 05:25
gerards_frederik
Guest
 
Berichten: n/a
informatie zire 71

ik heb mijn oog late valle op de zire 71 ma ik hoor hier en daar slechte kritieken. nu zou ik wille wete hoe goed hij eigenlijk is.zijn de foto's duidelijk? hoeveel geheuge heb je standaard voor bv mp3? wat kan je er mee doen zonder dat je er speciale dinge voor bij moet aankope? heb je dan ook al meteen navigatie? is de zire 72 beter? zoja op welk gebied. Je merkt, ik weet er nie veel van ma ik wil gene miskoop doen. greetz!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 juli 2005, 07:59
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Ik heb jouw eerste vraag samengevoegd met je nieuwe thread, om zo de Zire 73 geruchtenthread wat schoner te houden.

Allereerst een verzoek: zou je je zinnen wat meer in het Nederlands willen schrijven? We hebben hier letters genoeg en ruimte genoeg. Vooral de N lijkt bij jou te ontbreken, dus daarvan geef ik je hierbij een voorraadje: "n n n n n n n n n n n n n"

We hebben veel reviews op deze site staan, waaronder een review van de Zire 71 (preview in dit geval) en van de Zire 72 .

Dan heb je alvast wat vergelijkingsmateriaal.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee

Laatst gewijzigd door RoelvdV; 28 juli 2005 om 08:12.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 28 juli 2005, 08:05
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gerards_frederik
vraagje: ik heb op het moment nog geen pda maar ik heb mijn oog laten vallen op de zire 71. kan iemand me concreet zegge wat je daar mee kan als je die gewoon koopt in de winkel. en hoeveel geheugen je standaard hebt voor mp3 en dgl... gewoon wa informatie dus....
De Zire71 is al ruim een jaar niet meer nieuw te koop, dus je zult hem tweedehands moeten kopen. Voor specs zie de Palm-website (had je ook zelf kunnen vinden).

De Zire72 is nog wel te koop, voor specs zie deze pagina. Zullen we afspreken dat je zelf even Google't naar de reviews van deze fijne apparaatjes?
__________________
WM is een drieletterwoord
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023