Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23 augustus 2002, 20:28
Rikk's schermafbeelding
Rikk Rikk is offline
Lid met een IIIe
Model: Palm IIIe
 
Geregistreerd: 12 juni 2002
Berichten: 145
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rikk Stuur een bericht via Yahoo naar Rikk
Lightbulb Palm E-mail lijst?

Een paar jaar geleden had ik 2 ratjes als huisdier, en zocht ik wel eens informatie op Internet. www.Ratten.nl is een erg handige website, waar ik veel van geleerd heb. Een onderdeel van www.Ratten.nl is de Rattenlijst. Dit is een erg handige service die ongeveer hetzelde kan als een Forum. Dit is een service van Yahoo.

Als je je aanmeldde, kreeg je E-mail van de Rattenlijst, die andere leden van Rattenlijst hadden verzonden. Hier kon je weer op antwoorden. Bijv. Ik stuur een vraag naar de Rattenlijst, iedereen die aangemeld is bij Rattenlijst krijgt die E-mail binnen en die kunnen er allemaal op reageren. Stel, een lid stuurt een antwoord op mijn vraag, dan krijgt ieder lid dat antwoord in zijn Inbox.

Elke dag stroomde dus mijn Inbox vol met vragen en antwoorden en tips Etc. Erg leuk dus.

Maar nu komt hetgene waarom ik deze thread gepost heb,

- Zou zoiets niet leuk zijn voor de Palmclub? -

Behalve als het al bestaat, dan heb ik niet goed opgelet.

Moderators, denk er eens over na.

Groeten,

RiK
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 augustus 2002, 20:52
robertvh robertvh is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 25 november 2000
Locatie: Rotterdam
Berichten: 311
Stuur een bericht via ICQ naar robertvh
Ik ben wel geen moderator, maar mij lijkt het dat een mailinglist minder overzichtelijk zou werken dan het huidige forum, dat immers alle topics rangschikt op onderwerp en threads zodat alles makkelijk terug te vinden is. Op deelgebieden zou je eventueel zelf een list kunnen beginnen, dat heb ik zelf ook gedaan:
http://groups.yahoo.com/group/palmreader/

Dus mocht je bijvoorbeeld willen discussieren over http://www.palmgear.com/software/sho...1&prodID=42918 dan zou je zelf een mailinglist kunnen starten.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 augustus 2002, 21:56
bjorntje's schermafbeelding
bjorntje bjorntje is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E
 
Geregistreerd: 13 juni 2001
Berichten: 269
Stuur een bericht via ICQ naar bjorntje
Slecht idee, aangezien zoiets alleen zin heeft als je een aantal mensen wilt bereiken, die ook nog eens nauwelijks op het forum komen.

Volgens mij worden de Palmclub-fora redelijk intensief gebruikt, en wordt het behoorlijk onoverzichtelijk om al die reacties in je mailbox te hebben staan.

Als je in een bepaalde discussie geinteresseerd bent kun je altijd 'email-notificatie' aanzetten als je een antwoord typt.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 24 augustus 2002, 08:19
Rikk's schermafbeelding
Rikk Rikk is offline
Lid met een IIIe
Model: Palm IIIe
 
Geregistreerd: 12 juni 2002
Berichten: 145
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rikk Stuur een bericht via Yahoo naar Rikk
Zo had ik zelf nog niet gedacht.
Jullie hebben gelijk, het is een slecht idee...

:S

RiK
Met citaat reageren
  #5  
Oud 25 augustus 2002, 11:40
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Slechte ideeën bestaan niet. Ik vind het prima dat mensen met voorstellen komen. Soms is het nuttig en soms ook niet. Gelukkig kan er hier op dit forum rustig over gediscussieerd worden.

En ik weet niet hoe jullie ervaring met Yahoo en Spam is, maar ik ben heel even lid geweest van een Yahoo-groep en vanaf dat moment begonnen de Spam-mailtjes (vooral van Nigeriaanse 'bankmanagers') binnen te komen. Ik heb me weer afgemeld bij Yahoo en het is weer een stuk rustiger in mijn mail-box.
En verder (om een beetje on-topic te blijven ): het forum biedt toch veel meer dan zo'n mailgroep? Maar die conclusie is al getrokken in deze thread.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee

Laatst gewijzigd door RoelvdV; 25 augustus 2002 om 11:42.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023