Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19 januari 2012, 19:36
annelouise annelouise is offline
Junior lid
Model: Palm Z22
 
Geregistreerd: 19 januari 2012
Berichten: 2
transfer van alle palm desktop data

Ik heb een Palm Zire 22 al heel lang tot grote tevredenheid, helaas begint de sync procedure te haperen. Nu wil ik alle data in palm desktop veilig stellen om uiteindelijk op een andere pda/ smartphone te zetten. Is er iemand die mij kan helpen hoe dat zou kunnen. In een stappenplan want ik ben al wat ouder en niet erg handig met computers.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 januari 2012, 22:31
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Ik moet bekennen dat Palm Desktop voor mij een ver verleden is, maar ik meen me te herinneren dat er wel mogelijkheden zijn om data uit het programma te krijgen. Ik kan alvast wel een linkje geven met informatie en stappenplan van Palm over hoe data te exporteren vanuit de Desktop software. Originele Engelse versie | Nederlands dankzij de Google vertaling

Wellicht helpt dat al wat op weg. Het hangt er waarschijnlijk ook vanaf welk naar welk toestel je data wilt overzetten (voor zover dat toestel al beschikbaar is)?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 januari 2012, 16:14
annelouise annelouise is offline
Junior lid
Model: Palm Z22
 
Geregistreerd: 19 januari 2012
Berichten: 2
transfer gegevens Palm Desktop

Volgens Palm moet je alle onderdelen in een bestand zetten, maar daar gaat het al fout want ik krijg het niet in een bestand opgeslagen.
Na een paar uur tobben wordt het wel een hele frustratie. Het programma palm desktop geeft naar mijn idee daar de megelijkheid niet voor. Zijn er nog meer oplossingen?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 20 januari 2012, 20:20
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Ik zou je graag helpen, maar ik heb momenteel geen Palm Desktop (noch Windows) om het één en ander te controleren. Bij welke stap zoals beschreven op de Palm website gaat het mis? Misschien dat iemand anders nog een idee heeft?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 20 januari 2012, 22:52
CWdV's schermafbeelding
CWdV CWdV is offline
Palmprutser
Voornaam: CW
Model: Palm Zire71
 
Geregistreerd: 05 juni 2005
Locatie: Ouderkerk aan de Amstel
Berichten: 327
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door annelouise Bekijk bericht
Volgens Palm moet je alle onderdelen in een bestand zetten, maar daar gaat het al fout want ik krijg het niet in een bestand opgeslagen.
Vreemd, want de Palm desktop 6.2.2 hier onder Vista met een Treo 650 doet het wel. En dat zou voor een Zire 22 ook de goede configuratie zijn.

De sync ging al niet goed, is dat niet essentieel voor offload van de Zire 22 gegevens?
Wat geeft de sync als foutboodschappen?

Eerste idee: misschien is er een corrupted database op de Z22, die te repareren is met http://www.pimlicosoftware.com/dbfixit.htm ?

Tweede idee: Bovenin de Palm desktop: klik op tools, dan klik lager op options, dan in het nieuwe options kader klik op tools en dan klik op de knop check now om corrupted records in de desktop te zoeken en te repareren. Even geduld oefenen want dat kan even duren.

Laatst gewijzigd door CWdV; 21 januari 2012 om 00:18. Reden: tweede idee
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023