Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 02 juni 2003, 21:16
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
jwoerdma ,

Citaat:
Het valt me wel op dat als PatrickL ergens de pest aan heeft dat hij/zij niet meer kan stoppen met fulmineren, dat is dan wel weer een beetje jammer
Tsja, dat noemen ze een discussie. Sommige mensen vinden het vervelend als niet iedereen het met ze eens is. Ik denk ook dat mensen er meer aan hebben als je met feiten komt dan dat je "kaal" zegt dat het zo'n fantastisch/waardeloos programma is. Fulmineren is nou ook weer overdreven. Ik waarschuw mensen alleen dat ze geen walhalla moeten verwachten zoals mensen ze DM soms (ten onrechte) schetsen.

Overigens heeft Mapviewer geen enkel probleem om de hele kaart in 1 bestand op een geheugenkaart te zetten. Ik moet toegeven dat het met een bestand van 123MB wel wat traag wordt, maar met kaarten van "kwarten van Nederland" werkt het prima.

Jrk,

Citaat:
Ik probeer slechts aan te geven dat ik denk, nee zeker weet, dat Patrick niet met DM overweg kan en dat dat wat mij betreft niet aan DM ligt
Als jij die fouten/problemen niet ziet ligt dat eerder aan jou dan aan mij. Dan heb ik het programma blijkbaar beter getest.


Ik moet toegeven dat als je er oppervlakkig naar kijkt dat DM een heel goed programma lijkt. Zeker als je de functielijst leest dan ziet het er veelbelovend uit. Als je echter veel ervaring hebt met routeplanners dan springen de tranen je in de broek van zoveel amateurisme (een E.T.A. gebaseerd op gemiddelde snelheid, de wisselvallige kwaliteit van de routes, de manier van selecteren van een huisnummer, dat het eindstuk van je route niet automatisch berekend wordt, etc etc etc)

Overigens ben ik zeker niet de enige die de problemen noemt. Ik heb eigenlijk alle problemen die ik gevonden heb ook teruggevonden op het Hekosoft forum. Op het Palmclub forum zijn de belangrijkste problemen overigens ook door andere bevestigd.

Kom dus niet aan met dat ik onhandig ben. Het programma stikt gewoon van de fouten. Dat is precies de reden om Digi-Map niet zonder duidelijke waarschuwingen aan te raden. Je zegt het overigens zelf ook al:
Citaat:
Het is geen programma voor dummies, je moet er echt tijd in steken om het te leren begrijpen. Maar als je dat eenmaal doet, vind ik het echt een aanrader.
Als je hierin de tekst "vind ik het echt een aanrader" vervangt door "dan valt er op zich prima mee te werken" dan ben ik het helemaal met je eens.

Het grote probleem met dit soort programma's is dat je ze niet kunt testen. Alleen PathAway heeft van de genoemde programma's eigenlijk een bruikbare demo mode (volledig functioneel voor 10 dagen en 15 minuten per sessie). Ik heb die demo van Digi-Map (met spraak) geprobeert en dat kaartje was zo klein daar viel haast geen route in te plannen.

Begrijp me overigens niet verkeerd. Qua routeplanner is het inderdaad het meest complete PalmOS routeplanner pakket wat je op dir moment kunt kopen. Er is ook inderdaad geen beter alternatief beschikbaar. Aan de andere kant dat is ook de enige reden waarom het het "beste" programma is. Het is namelijk het enige programma in die categorie. Als je het dus pessimistisch ziet is het tevens ook het slechtste programma in die categorie


Om ook nog even wat (software) alternatieven te schetsen:

Als je echt met geld gaat smijten zou een eenvoudige PocketPC met TomTom Navigator of een Garmin iQue 3600 wat mij betreft een betere optie zijn. Maar goed, een PocketPC is eigenlijk "not done" en de iQue laat nog steeds op zich wachten.

Als je het liever wat goedkoper uit wilt zijn dan zijn Mapviewer (europa versie voor €89) of Mapopolis (europa versie voor $45) prima opties. De enige echte voordelen die Digi-Map over deze programma's heeft zijn eigenlijk het roteren van de kaarten en dat je 1 grote kaart hebt waar je de uitsnedes uit maakt. Aan de andere kant, die grote kaart uit 1 stuk heb je toch niet zo veel aan voor hele lange routes, want dan werkt de routeplanning weer niet goed (als je al zo'n grote kaart kan maken door alle beperkingen qua antal nodes en beschikbaar RAM geheugen). Aan de andere kant hebben MapViewer en Mapopolis ook weer hun voordelen boven Digi-Map (MapViewer werkt echt met VFS. Mapopolis is razendsnel en houdt de cursor ook in het midden). Al met al zou ik, wat betreft functionaliteit, Digi-Map inderdaad een overwinning op punten geven, maar voor €200 a €250 extra aan prijs verliest DM het wat mij betreft het duidelijk op prijs/prestatie. Daarnaast komt nog de hoge irritatie factor van DM, maar dat zou inderdaad persoonlijk kunnen zijn.

Derde optie is een "statische kaart" programma. Dus iets als PathAway ($50) of Atlas/Tracker($25/$40). Dat is meer iets voor de echte GPS fans en/of mensen die echt goedkoop uit willen zijn voor kaarten van over de hele wereld. Sommige mensen zweren overigens bij TripPilot ($40). Met TripPilot download je de routes (inclusief kaarten) zo van internet. Het is gebaseerd op de Mapblast step by step routeplanning. Volgens mij is dat overigens een idee dat ze van mij "geleend" hebben. Ik heb ze in ieder geval ooit voorgesteld om een programma te maken waarmee je de MapBlast step by step routes kon overzetten naar Atlas. Helaas hebben ze er een apart programma voor gemaakt en de Mapblast site dichtgetimmerd zodat ik mijn Mapblast->Atlas programma niet af kon maken. Hoe dan ook, met TripPilot krijg je (desnoods enorm lange) routes in 1 keer mee en heb je geen gezeik over kaartjes uitknippen of calibreren. Ook TripPilot heeft een prima demo trouwens.

Sorry ook dat ik zoveel schrijf, maar ik ben ook een beetje gaande de thread items aan het verzinnen voor de GPS software tips pagina.

Laatst gewijzigd door patrickl; 02 juni 2003 om 21:24.
Met citaat reageren
  #22  
Oud 03 juni 2003, 19:41
oldy's schermafbeelding
oldy oldy is offline
Senior lid
Voornaam: Danny
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 30 december 2001
Berichten: 98
Stuur een bericht via ICQ naar oldy
Patrick,

Citaat:
"Fouten in digimap? Welke
Onhandigheden? Welke"

Dat is hopelijk een geintje
Ja het was een geintje.
Het programma is nog niet 100% en onhandigheden zitten er ook in.

Je moet ermee leren werken.

Maar daadwerkelijk omrijden en foute routes heb ik de laatste keren niet meer gehad. Gemiddeld twee tot vier keer per week gebruik ik hem naar onbekende bestemmingen.
De routes waren in het verleden soms onverklaarbaar.

Tot op heden geen last. Na het spelen met het detailniveau van de overlappende kaart.

Je moet er tijd insteken om het leren begrijpen en inderdaad voor lief nemen dat er nog ontwikkeld wordt.
Pluspunt hierin is toch wel dat alle updates gratis zijn voor zeer lange tijd. Ander aspect is dat meldingen op hun forum serieus worden genomen en verwerkt worden in de updates.

Ik gebruik digimap in Nederland en heel veel binnen Zuid-Holland. In de relatie tot de kaarten en de geheugenruimte werkt het goed.

Laatst met een collega apart op weg naar een locatie hij met VDO in de auto en ik met digimap. Ik kwam op de excate locatie uit en mijn collega moest ik via de telefoon loodsen. En dan praten we toch over een heel duur systeem.


Ik kan er goed mee overweg en werken.

Mars,


Citaat:
Van de demo werd ik helaas ook niet veel wijzer. Een stukje plattegrond van London waarin ik mij fysiek niet kan verplaatsen geeft niet echt een heel duidelijk beeld.
Op de is de mogelijkheid aan te geven dat je een demo wil rond jou adres.

site van Digimap


Groet,

Danny
Met citaat reageren
  #23  
Oud 03 juni 2003, 20:01
mauske mauske is offline
Senior lid
Voornaam: Maurice
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 11 februari 2003
Locatie: Mierlo
Berichten: 90
Stuur een bericht via ICQ naar mauske
Ik ben ook zeer tevreden over Digimap.
Vooral na de laatste update. Deze heeft erg veel van de voorgaande foutjes/probleempjes opgelost.
Elke route die ik plan ziet er zeer logisch uit en is zeer acceptabel.
Nooit stuurt hij me om (wat hij in de voorgaande versies wel eens deed).
Ook het automatisch aanmaken van de kaartjes werkt zeer goed. Ik heb 4 mb vrij voor digimap en zelfs dat is voldoende.
Leesbaarheid is overduidelijk, dus voor mij een aanrader !

Grtz, Mauske
__________________
Mauske
Met citaat reageren
  #24  
Oud 03 juni 2003, 20:47
mars
Guest
 
Berichten: n/a
Zijn er ook gebruikers die ermee naar het buitenland gaan? Als ik naar de westkust van Frankrijk wil heb ik blijkbaar verschillende (deels overlappende ?) deelkaarten nodig die blijkbaar voldoende gedetailleerd moeten zijn om problemen te voorkomen. Hoeveel geheugenruimte moet ik hiervoor ongeveer rekenen ? En moet ik onderweg steeds van kaart wisselen of gaat dat automatisch ?
Met citaat reageren
  #25  
Oud 03 juni 2003, 20:54
JRK's schermafbeelding
JRK JRK is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 123
Citaat:
Op 02-06-2003, om 22:04 heeft mars dit gezegd in bericht #20
Van de demo werd ik helaas ook niet veel wijzer. Een stukje plattegrond van London waarin ik mij fysiek niet kan verplaatsen geeft niet echt een heel duidelijk beeld.
De door mij aangegeven prijzen betreffen overigens inbouwsets die ik bij de autodealers heb gezien. Het zal ongetwijfeld wel goedkoper kunnen maar ze komen niet in de buurt v.d. prijs van de Palm GPS Kit.
Een gewetensvraag: wie van jullie vindt dat de GPS Kit een goede prijs/kwaliteit-verhouding heeft ?
Je kan gewoon een demo van jouw woonplaats maken. (of is dat Londen ? )

Ik ken de GPS kit niet. Ik heb allemaal losse onderdelen, een Palm T|T, een Magellan GPS 315 en DM. Samen vind ik dat een prettige combinatie.

Groeten, Jan R.
Met citaat reageren
  #26  
Oud 03 juni 2003, 21:00
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Citaat:
Ook het automatisch aanmaken van de kaartjes werkt zeer goed. Ik heb 4 mb vrij voor digimap en zelfs dat is voldoende
Ja je hebt dan waarschijlijk 4MB vrij nadat je Digi-Map en een kaart (of meerdere) al geladen hebt. Ik had het geprobeerd en ik kwam op meerdere kaarten van 2,5 tot 3MB. De benelux kaart was ook 3MB (al deed die het bij mij niet, omdat ik alleen Nederland had) Dan kom je dus op totaal iets van 10MB benodigd voor Dig-Map als je op de Palm wilt kunnen plannen (met de standaard geknipte kaarten).


Mars,

Je kunt kaarten maken met een laag detailniveau. Als je alleen de snelwegen pakt zul je wel een eind in de richting van Frankrijk komen. Je krijgt dan alleen mogelijk wel vreemde routes. Om dat te voorkomen kun je de route ook op de PC plannen (daar heb je wel de totale detail kaart beschikbaar). Dan kun je alleen niet meer automatisch laten herplannen als je fout rijdt.

Voor het plannen op de palm van de hele route in een keer heb je in ieder geval een kaart nodig waar vertrek en bestemming op staan. Als dat niet gaat moet je de route in stukken gaan knippen.
Met citaat reageren
  #27  
Oud 03 juni 2003, 21:05
JRK's schermafbeelding
JRK JRK is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 123
Citaat:
Als je hierin de tekst "vind ik het echt een aanrader" vervangt door "dan valt er op zich prima mee te werken" dan ben ik het helemaal met je eens.
Ik kan er prima mee werken en vind het daarom een aanrader. Het doet nl wat het beloofd en wat ik ervan verwacht.

Maar een vergelijking met een inbouwset kan het niet doorstaan, maar daar is het prijsverschil ook naar. Mij is de meerprijs van DM het waard dat ik niet hoef te hannesen met lelijke kaarten of met diegene die ik nog zelf moet maken ook. Dan vind ik DM veel makkelijker en daardoor zijn geld waard.

Citaat:
Als jij die fouten/problemen niet ziet ligt dat eerder aan jou dan aan mij. Dan heb ik het programma blijkbaar beter getest.
Ik gebruik het dagelijks op mijn tochten door nederland en vertrouw op DM om er te komen.....

Ik gebruik de ETA functie niet dus of het wel of niet werkt boeit mij niet. Dat ontbreken van de routering van het laatste gedeelte bv, kan ik niet bevestigen. Dat heb ik gewoon niet. Zo zijn er wel meer van jouw grieven die ik gewoon niet heb.

Dat er bugs in zitten klopt zeer zeker, maar ik heb zelf geen last van storende bugs.

Groeten, Jan R.
Met citaat reageren
  #28  
Oud 03 juni 2003, 21:23
oldy's schermafbeelding
oldy oldy is offline
Senior lid
Voornaam: Danny
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 30 december 2001
Berichten: 98
Stuur een bericht via ICQ naar oldy
Citaat:
Ja je hebt dan waarschijlijk 4MB vrij nadat je Digi-Map en een kaart (of meerdere) al geladen hebt. Ik had het geprobeerd en ik kwam op meerdere kaarten van 2,5 tot 3MB. De benelux kaart was ook 3MB (al deed die het bij mij niet, omdat ik alleen Nederland had) Dan kom je dus op totaal iets van 10MB benodigd voor Dig-Map als je op de Palm wilt kunnen plannen (met de standaard geknipte kaarten).
Dit klopt niet.

4 mb vrij en vervolgens wordt 1 kaart geladen.
Na de nieuwe update wordt iedere kaart apart geladen
Voorbeeld 3 kaarten waarvan 2 detail
Rotterdam (detail), Utrecht (detail), Nederland (without level 5 in mijn geval)

Voor het berekenen van een route van r'dam naar Utrecht gebeurd het volgende

Laad kaart r'dam
berekend route naar een level4 weg om aansluiting te vinden met de kaart van Nederland
Laad kaart van Nederland (r'dam wordt gedelete)
Berekend route over snelwegen tot aansluiting laatste kaart
Laad kaart Utrecht (Nederland wordt gedelete)
Berekend laatste deel route

Vervolgens wordt de kaart van r'dam weer geladen.

Het vrije geheugen op palm hoeft dus maar 4 mb te zijn.
Deze ruimte is wel de beperking voor de overlappende kaart. (min puntje)

Ik heb 7mb vrij en de kaart van Nederland is 6mb in mijn geval.

En inderdaad ook ik heb geen last van storende bugs.

Groet,

Danny
Met citaat reageren
  #29  
Oud 03 juni 2003, 21:41
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Citaat:
en vertrouw op DM om er te komen
Dat je er uiteindelijk komt klopt inderdaad wel. Dat is het punt niet.
Citaat:
Dat ontbreken van de routering van het laatste gedeelte bv, kan ik niet bevestigen
Tsja, als je routes maakt die volledig op een (bijna) vol detail kaart passen dan heb je daar minder last van inderdaad. Het probleem is alleen dat dat niet altijd kan. Neem bijvoorbeeld een route van Amstelveen naar Groningen of een route naar Frankrijk.

De ETA heb je nodig als naar een onbekend adres gaat. Je zult toch moeten weten hoe lang de rit gaat duren om te weten hoe laat je moet vertrekken. Als je elke dag dezelfde route rijdt (en dan op Digi-Map moet vertrouwen om er weer te komen) dan is dat inderdaad niet zo'n probleem dat het niet werkt. Punt is eigenlijk meer waarom je er een ETA in doet als die toch niet werkt.

Grofweg heeft Dig-Map eigenlijk maar 1 echt probleem. Dat is dat er geen echte VFS ondersteuning in zit. Al het gedoe met onvoorspelbare planningen, tijdverkwisting door knippen van kaarten en de vol lopende geheugens wordt daardoor veroorzaakt.

Als ze dat zouden verbeteren valt er met de overige problemen een stuk beter te leven. Hetzelfde geldt als je genoeg intern geheugen vrij hebt (minimaal 5MB voor routes < 40 km en in de richting van 10MB voor langere routes). Als je langere stukken gaat rijden met onvoldoende vrij geheugen wordt het vreselijk lastig doodrat je kaarten te weinig detail zullen hebben en/of te klein geknipt zijn.
Met citaat reageren
  #30  
Oud 03 juni 2003, 22:58
Eagle's schermafbeelding
Eagle Eagle is offline
Palm-lid
Voornaam: Arend
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 20 mei 2003
Locatie: Den Haag
Berichten: 132
Is het voor jullie geen optie om eens bijelkaar te komen om elkaars werkwijze te checken? Volgens mij is alle irritatie oid weg te werken door in real-live elkaars werkwijze te ZIEN. Dan komen jullie volgens mij verder en kunnen jullie anderen mee helpen om goed met DM te kunnen werken.
Met citaat reageren
  #31  
Oud 03 juni 2003, 23:16
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Ik denk dat iedereen die een maand met Digi-Map heeft zitten vogelen uiteindelijk wel weet hoe het werkt met standaard routes. Het probleem zit hem meer in de uitzonderingen.

Ik moet toegeven dat in plaats van dat de Digi-Map adepten steeds proberen te onkrachten dat er problemen mee zijn, dat ze beter even de vraag van Mars kunnen proberen te beantwoorden (kort herhaald: "Kun je een directe route plannen naar Frankrijk"). Het is namelijk lastiger om dergelijke uitzonderingen te beantwoorden.

Ik heb een paar keer een voorzet gedaan, maar ik had alleen een Nederland versie van Digi-Map (voor die ene keer in europa op vakantie was €100 extra me gelukkig net even te dol) dus ik heb niet echt een idee of je een hele lange route kunt plannen. Er zitten namelijk wat beperkingen in de kaartgroottes (qua maximum aantal nodes en geheugen gebruik), misschien moet je wel met tussenstops werken. Dat soort dingen kun je eigenlijk alleen maar proberen als je de Europa versie hebt.

Ik denk wel dat het ook belangrijk is dat je weet wat je krijgt als je voor zoveel geld iets koopt. Ik denk dat deze thread juist handig is om dat soort voors en tegens goed af te kunnen wegen.
Met citaat reageren
  #32  
Oud 05 juni 2003, 19:01
mars
Guest
 
Berichten: n/a
Ik wil hierbij iedereen danken voor zijn reactie. Ik heb besloten om voorlopig nog maar even te wachten. Als ik een GPS aanschaf (voor welke prijs dan ook) dan doe ik dat om zonder zorgen op de plaats van bestemming aan te komen en als ik alle reactie zo lees dan denk ik dat ik dat voorlopig nog niet met een palm-GPS-combinatie kan doen. Ik tob nog wel even met de ouderwetse kaarten en wacht betere tijden af. May be soon ?!

Groeten Mars
Met citaat reageren
  #33  
Oud 15 juni 2003, 20:47
Arrak1s Arrak1s is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Berichten: 36
Mapopolis Kaarten hoofdwegen & Palm Navigator

Citaat:
Op 02-06-2003, om 16:16 heeft patrickl dit gezegd in bericht #21
jwoerdma ,

Als je het liever wat goedkoper uit wilt zijn dan zijn Mapviewer (europa versie voor €89) of Mapopolis (europa versie voor $45) prima opties. De enige echte voordelen die Digi-Map over deze programma's heeft zijn eigenlijk het roteren van de kaarten en dat je 1 grote kaart hebt waar je de uitsnedes uit maakt. Aan de andere kant, die grote kaart uit 1 stuk heb je toch niet zo veel aan voor hele lange routes, want dan werkt de routeplanning weer niet goed (als je al zo'n grote kaart kan maken door alle beperkingen qua antal nodes en beschikbaar RAM geheugen). Aan de andere kant hebben MapViewer en Mapopolis ook weer hun voordelen boven Digi-Map (MapViewer werkt echt met VFS. Mapopolis is razendsnel en houdt de cursor ook in het midden).
In de trial versie van mapopolis die ik nu in gebruik heb kun je in ieder geval de kaarten draaien. Volgens de berichten op het forum. http://www.gpspassion.com/forumsen/default.asp?CAT_ID=5
zouden er naast de detail kaarten van de steden ook per land overzichts kaarten met de grote doorgaande routes te krijgen zijn.
Op deze manier zou dan toch redelijkerwijs een langere route te plannen moeten zijn. Deze overzichts kaarten zijn helaas niet als demo te downloaden.
Mocht iemand deze hebben houdt ik me aanbevolen om ook dit aspect aan de tand te voelen. Over de detailkaarten ben ik redelijk
tevreden, maar ben nog even in afwachting van "palm navigator" of "NC" versie die naar de geruchten deze maand zou uitkomen en dan ook "richting" aanduidingen geeft (ook met spraak) en dat dan voor Euro 99.
Met citaat reageren
  #34  
Oud 15 juni 2003, 23:05
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Klopt, met dat draaien van de kaarten dacht ik meer aan MapViewer.

Mapopolis heeft overigens als voordelen dat het veel sneller is en dat de cursor beter in het midden blijft. Ik geloof dat je de je de cursor zelfs tegengesteld aan de rijrichting terug kon laten zetten (dan zie je dus een groter deel van de kaart dat voor je ligt) Mapviewer en Digi-Map hebben beide een cursor die naar de rand toe "loopt" en pas als de afstand tot de rand te klein wordt wordt deze weer teruggezet naar het midden.

Nadeel van Mapopolis vindt ik wel de manier waarop ze de kaarten tekenen. Alle wegen zijn getekend als enkele lijnen. Dat lijkt niet echt op een wegenkaart en ik vind het zelf wat onoverzichtelijk. Maar goed, de kaarten van Digi-Map zijn vaak nog rommeliger en daardoor vaak ook onoverzichtelijk. De kaarten van Mapviewer zijn echt heel strak getekend.

Voor zover ik weet zijn die overzichtskaarten van Mapopolis voor europa niet beschikbaar. Er was al een thread van iemand die tevreden was over Mapopolis en volgens mij kwam daar uit dat die overzichts kaarten wel gemaakt konden worden, maar dat ze er niet zijn.
Met citaat reageren
  #35  
Oud 16 februari 2004, 15:54
Dutch-Boy
Guest
 
Berichten: n/a
Heb ene vraag kun je de kaart van Nederland krijgen voor een Sony Clié Peg-Sj22 krijgen? Als je dan ergens heen wilt dat je het dan goed op die kaart ziet en misschien als je ergens heen rijdt dat er een pijl in beeld komt?


Laatst gewijzigd door Gazpacho; 16 februari 2004 om 18:08.
Met citaat reageren
  #36  
Oud 16 februari 2004, 18:01
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Wil je met of zonder gps werken?
Met citaat reageren
  #37  
Oud 16 februari 2004, 18:05
Dutch-Boy
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Op 16-02-2004, om 19:01 heeft koekiemonster dit gezegd in bericht #36
Wil je met of zonder gps werken?
Hoe bedoel je dat? Ik weet niet of het op me sony clié past
Maar wil hem gratis als dat kan anders misschien wel wat geld er voor betalen.
Met citaat reageren
  #38  
Oud 16 februari 2004, 18:14
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Dutch Boy en andere Clieliefhebbers: graag in onderstaande thread verder discussieren -

http://www.palmclub.nl/forums/showth...threadid=15319

(en Dutch Boy, het is etiquette om maar 1 vraag te stellen in 1 thread over je probleem...)
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023