Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24 mei 2002, 15:48
robertvh robertvh is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 25 november 2000
Locatie: Rotterdam
Berichten: 311
Stuur een bericht via ICQ naar robertvh
Smile Palm software voor het maken van ebooks

Palm heeft deze week software gereleased voor het zelf maken van ebooks, te lezen in Palm Reader of Palm Reader Pro.



zie www.palm.com/ebooks

Palm eBook Studio

Laatst gewijzigd door robertvh; 26 mei 2002 om 22:52.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 09 juni 2002, 18:06
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
Het in deze thread aangekondigde review van Palm eBook Studio is klaar.

Te lezen op:

http://www.pdaclub.nl/reviews/softwa.../ebook_studio/
__________________
gonny

Laatst gewijzigd door GJHartog; 27 december 2002 om 23:32.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 09 juni 2002, 19:12
Harry's schermafbeelding
Harry Harry is offline
Gadget Freak
Voornaam: Harry
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Locatie: Naarden
Berichten: 227
Zoals altijd weer een prima review Gonny! Mijn conclusie is dat ik prima met iSilo / iSiloX kan blijven werken. Ik converteer regelmatig rtf / txt en html teksten en heb tot nu toe geen enkele nabewerking hoeven te doen!
__________________
Met vriendelijke groet,
Harry

Van een Sharp IQ-8300M via een Philips Velo naar een Filofax en vervolgens via een Palm V en een Palm M505 naar een Tungsten T (van teleurstelling) en een Dell AXIM X30 besteld...
Met citaat reageren
  #4  
Oud 09 juni 2002, 21:47
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
Dankjewel!

Wat eigenlijk een beetje achterwege blijft in de conclusie van het review, na een paar keer vergelijkende opmerkingen over iSilo te hebben gemaakt, is welke combi je nu het best kan gebruiken: iSilo/iSilox of Palm Reader/Palm eBook Studio.

Ik kan me dan volledig aansluiten bij Harry: als je al gewend bent om te werken met iSilo, en de software al in huis hebt, is het eigenlijk zonde om over te stappen naar eBook Studio.

Tenzij je van plan bent de e-books te distribueren. Dan is het misschien een idee om dat in Palm Reader-formaat te doen, omdat het volgens Palm het "most widely used ebook format" is (oh? op Memoware zie ik toch vooral Doc en TomeRaider!).
__________________
gonny
Met citaat reageren
  #5  
Oud 10 juni 2002, 06:20
Harry's schermafbeelding
Harry Harry is offline
Gadget Freak
Voornaam: Harry
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Locatie: Naarden
Berichten: 227
Ikzelf koop veel boeken op Fictionwise. Daar kan je voor de meeste boeken kiezen in welk formaat je ze hebben wil. Toen ik bijvoorbeeld overstapte van de Palmreader naar iSilo kon ik met behulp van bulk download in één opdracht al mijn reeds eerder gekochte boeken opnieuw downloaden in iSilo formaat.

Verder zijn er veel boeken / handleidingen die circuleren in good old txt formaat. En dat vertaalt natuurlijk makkelijk... Het kunnen omzetten van html is m.i. een eis want ik voorzie dat dat de standaard gaat worden, net zoals de browser op de PC langzamerhand de standaard interface wordt /is.
__________________
Met vriendelijke groet,
Harry

Van een Sharp IQ-8300M via een Philips Velo naar een Filofax en vervolgens via een Palm V en een Palm M505 naar een Tungsten T (van teleurstelling) en een Dell AXIM X30 besteld...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023