Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26 mei 2003, 22:11
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
Visor Prism: USB, Outlook werk/thuis combi

Ene Berry stelde onderstaande vraag via email. Misschien kunnen anderen er ook hun licht over laten schijnen:

Ben zelf in bezit van een Visor Prism die aangesloten is op de computer op mijn werk, draaiend op een engelstalige NT en Outlook. Visor draait op Palm Desktop Echtgenote in bezit van IBM Workpad C3 draaiend op nederlandstalige Windows 98 en Outlook. En op een seriele poort aangesloten. Deze draait op Palm Desktop For IBM Workpad

Mijn vraag is nu: kan ik door gebruik te maken van een kabel rechtstreeks tussen USB poort en Visor ook op mijn thuis computer aangesloten zijn zonder dat ik mijn engelstalige outlook verstoor (die mijn basis is in mijn
dagplanning) verstoor? In hot sync kan ik wel beide accounts aanmaken.

Heb reeds een paar maal geprobeerd met hot sync maar die gaf eerste maal aan dat er een besturingsdatabase miste en bij herhaalde pogingen verder "no connection"

Kortom: wil graag meer over de mogelijkheden voor mij en mijn Visor leren.

Laatst gewijzigd door fjodor; 26 mei 2003 om 22:18.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 mei 2003, 22:18
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
Ik denk dat er eigenlijk meerdere vragen beantwoord moeten worden:
- kan de Visor Prism via USB synchroniseren terwijl er ook via een serieele aansluiting met een andere Palm gesynchroniseerd wordt? (en zo ja, hoe/wat is er nodig)
- kan er zowel op werk als thuis met Outlook gesynchroniseerd worden? (de vraagsteller lijkt 1 profiel/user onder Windows 98 thuis te gebruiken)

Dat laatste zou kunnen, als in de hotsync instellingen wordt in gesteld dat op de thuiscomputer NIET met Outlook gesynchroniseerd wordt. Als je dat wel in zou stellen zouden de gegevens gemixt kunnen worden met die van de genoemde vrouw?

Dat laatste instellen kan als volgt: klik met de rechter muisknop op het HotSync icon rechtsonderin beeld. Kies 'Custom'. Kies de juiste gebruikersnaam uit het menu-tje. Selecteer 'Outlook Calendar' en klik op de change-knop. Selecteer 'Do nothing' en zet het vinkje bij 'Set as default' aan. Druk op 'Ok'. Herhaal deze actie voor de overige Outlook onderdelen en eindig met 'Done'.

Hopelijk gaat dit in de goede richting...

Laatst gewijzigd door fjodor; 26 mei 2003 om 22:21.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023