Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 17 april 2003, 15:15
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Citaat:
Op 17-04-2003, om 16:02 heeft WilfredR dit gezegd in bericht #19
Begrijp ik uit jullie antwoorden: Spectec is Veo copycat??
Nee hoor. En iedereen is begonnen als junior lid. Gewoon veel posten, dan veranderd de status vanzelf! Of veel lezen, dan wordt je qua kennis vanzelf een senior lid.
Blijf vooral ook vragen stellen, daar is dit forum voor, maar probeer ook eerst de zoekfunctie , want op veel vragen is al een antwoord te vinden. Daarnaast hebben we veel informatie opgenomen in de tips-pagina's .

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #22  
Oud 17 april 2003, 15:27
WilfredR
Guest
 
Berichten: n/a
Thanks, ik zal m'n best doen. Ik heb trouwens een mailtje gestuurd naar de mannen van Spectec, met de vraag/tip om wat geheugen op die kaart te stoppen. Zo snel ik wat terug heb laat ik het weten.
Met citaat reageren
  #23  
Oud 26 april 2003, 09:11
robertvh robertvh is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 25 november 2000
Locatie: Rotterdam
Berichten: 311
Stuur een bericht via ICQ naar robertvh
TravMail

Met dit programma (+SnapperMail) kun je de foto's van de Veo wel mailen:

http://www.palmgear.com/software/sho...m?prodID=49062


Have you got a Veo Photo Traveller camera attachment for your Palm? TravMail converts images from the Photo Traveller into thumbnail sized JPEGs (160 x 120 pixels) that can then be sent using SnapperMail.
Met citaat reageren
  #24  
Oud 06 juni 2003, 06:55
pluizig&blauw
Guest
 
Berichten: n/a
Bevalt het?

Maar hoe bevat die Veo nou? Is ie vergelijkbaar met de PalmPix?
Met citaat reageren
  #25  
Oud 06 juni 2003, 10:13
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
Ik neem de Veo wel altijd mee, maar gebruik hem niet zo heel veel meer. Als je van plan bent vaker foto's te maken, kun je beter een Zire 71 kopen. Veel makkelijker: altijd bij de hand, voor het mailen van foto's hoef je ook minder moeite te doen en je kunt de foto's meteen op de SD-card opslaan.
Voor mij (als niet-frequente gebruiker) is de Veo wel prima zo. Ik ben ook niet zo veeleisend: als ik maar een plaatje heb waarop je (eventueel een beetje wazig) kunt zien wat erop staat. Handig als geheugensteuntje, als je iets gezien hebt in een winkel en je wilt kijken of het in je interieur past, bijvoorbeeld.
Voor echte foto's gebruik ik toch wel een normale digitale camera.
__________________
gonny
Met citaat reageren
  #26  
Oud 06 juni 2003, 10:49
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Met mijn 2000ste post (vandaar dat lamme gevoel in mijn vingers, polsen en schouders ) hierbij mijn gebruik van de Veo camera.

Ik heb dat ding altijd bij me. Als ik met de auto reis hoop ik er nooit gebruik van te moeten maken, want dan heb ik een aanrijding gehad en kan ik even de situatie vastleggen. Voor dat doel had ik af toe mijn fototoestel in de auto, maar dat werkte niet echt.

Daarnaast is het leuk om snel een simpel plaatje te schieten of om even aan mensen te laten zien wat er nog meer kan met een pda. In het begin was ik teleurgesteld over de kwaliteit, deels heb ik dat opgelost met een echte digitale camera en verder is het gewoon een leuk klein cameraatje voor snapshots.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #27  
Oud 25 juli 2003, 12:06
Henk Vrieselaar's schermafbeelding
Henk Vrieselaar Henk Vrieselaar is offline
Forumbikkel
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Lemmer
Berichten: 984
Misschien interessant voor Veo-genruikers; zojuist is het programmaatje VeoTransfer gelanceerd, waarmee je je foto's naar een SD-card kunt exporteren.

"VeoTransfer exports Veo Traveler photos from your palm to an expansion card. The photos are exported as jpegs so they can be viewed with splashphoto, photobase or acidimage.The images can also be emailed using versamail or snappermail.The export images are full size 640x480 or 320x240 images and in 24 bit colour. "
Met citaat reageren
  #28  
Oud 25 juli 2003, 12:37
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
Dat vind ik nog eens een verbetering! Ik gebruikte die Veo al bijna nooit meer, omdat de foto's teveel ruimte innemen en m'n RAM toch altijd bijna vol zit. Toch heb ik hem altijd in mijn tas, want je weet maar nooit welke 'photo opportunity' zich voordoet.
Nu het mailen een stuk makkelijker wordt (er was al wel een omweg, maar die was ingewikkelder) komt 'ie voortaan wat vaker onder het stof vandaan.
__________________
gonny
Met citaat reageren
  #29  
Oud 25 juli 2003, 14:27
WilfredR
Guest
 
Berichten: n/a
SDtje uit, Veo'tje in, foto maken, Veo'tje uit, SDtje in..

Zie onderwerp van m'n mailtje. Is dit de sequentie van handelingen die je moet uitvoeren om een fototje op te slaan(en later te gebruiken om te mailen?)

Ik heb de Spectec gemailed en misschien wilden in de volgende versie er wat extra geheugen op de SD-card zetten... Misschien wacht ik daar dan maar op.

Is er eigenlijk een actuele cam beschikbaar (àlà Kodak palmpix) die via de universal connector aangesloten kan worden? Dat zou ook een interessante optie zijn want dan kan de SD-card er gewoon in blijven zitten...
Met citaat reageren
  #30  
Oud 25 juli 2003, 14:53
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Jouw volgorde is de enige mogelijke volgorde, dus dat lijkt me wel goed.
Ik ben nog geen camera voor de Universal Connector tegengekomen, maar ik ben ook niet echt op zoek geweest.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #31  
Oud 25 juli 2003, 15:02
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
De Kodak PalmPix (alhoewel al lang niet meer in productie) is er ook voor Universal Connector. Je komt ze nog regelmatig tegen op Ebay, alhoewel de meeste verkopers niet naar Europa willen sturen

- jp
Met citaat reageren
  #32  
Oud 07 maart 2004, 09:59
robertvh robertvh is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 25 november 2000
Locatie: Rotterdam
Berichten: 311
Stuur een bericht via ICQ naar robertvh
Veo

Beter laat dan nooit heb ik er ook een gekocht. Voor 29,75 euro kun je hem niet laten liggen (www.correct.com) Het schijnt dat hij elders goedkoper is, maar dit is ook weer 60 euro goedkoper dan de pdashop.

En nu heeft hij een gunstige prijs/kwaliteitverhouding. Dat hij een lage resolutie heeft vind ik juist gunstig, omdat ik mobiel foto's wil kunnen versturen met m'n GPRS verbinding met data-limiet. Hetgeen overigens heel goed lukt met VeoTransfer en SnapperMail.

Een heel klein minpuntje dan is dat wanneer je je SD opslagkaartje uit je Palm haalt om de Veo erin te kunnen doen, ik het kaartje graag tijdelijk zou willen kunnen bewaren in de sleuf van de verpakking van de Veo. Hier past hij wel in, maar valt er zo weer uit. Een klein klemveertje zou dan heel praktisch zijn om hem op z'n plaats te houden.
Met citaat reageren
  #33  
Oud 28 april 2004, 13:06
Kaz's schermafbeelding
Kaz Kaz is offline
Forumbikkel
Voornaam: Kasper
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Locatie: Zeist
Berichten: 200
Stuur een bericht via MSN naar Kaz
Net ook een VEO besteld voor 29€ bij informatique.nl.

Lijkt me op zich wel handig, aangezien ik geen echte digitale camera heb, en niet superveel foto's maak
Met citaat reageren
  #34  
Oud 28 april 2004, 14:24
Kaz's schermafbeelding
Kaz Kaz is offline
Forumbikkel
Voornaam: Kasper
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Locatie: Zeist
Berichten: 200
Stuur een bericht via MSN naar Kaz
Helaas krijg net een mailtje dat de VEO niet meer leverbaar is.. helaas..
Met citaat reageren
  #35  
Oud 12 maart 2005, 18:33
Mr. Bondt's schermafbeelding
Mr. Bondt Mr. Bondt is offline
Senior lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 15 februari 2005
Berichten: 58
Stuur een bericht via MSN naar Mr. Bondt
Arrow Veo op T5?

Hallo,

Ik heb 2 jaar een m130 gehad en nu heb ik laatst een Tungsten|T5 gekocht, waarmee ik zeer blij ben.
Maar nu is het probleem dat ik toen bij mijn m130 een Veo Photo Traveler heb gekocht, die het dus nu niet meer doet op de T5.

Nu is mijn vraag: is er een update of iets in die richting zodat ik alsnog foto's met mijn T5 kan maken?
Ik heb ook op een Tungsten|T van een vriend geprobeerd om te kijken of hij het daar deed, maar kennelijk doet de Veo Photo Traveler het helemaal niet meer op PalmOS 5, want ik moest een hardreset doen...

Weet iemand dus een oplossing?
Bij voorbaat dank,

Mr. Bondt (cker geen rookie op Palmgebied )
__________________
The name was Bondt, you know the rest...!

Laatst gewijzigd door Mr. Bondt; 12 maart 2005 om 18:51.
Met citaat reageren
  #36  
Oud 12 maart 2005, 19:34
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Re: Veo op T5?

Citaat:
Op 12-03-2005, om 19:33 heeft Mr. Bondt dit gezegd in bericht #35
Nu is mijn vraag: is er een update of iets in die richting zodat ik alsnog foto's met mijn T5 kan maken?
Op de officiële website in ieder geval niet, dus ik zie het somber in.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023