Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14 december 2006, 10:25
j-man
Guest
 
Berichten: n/a
Agenda

Ik heb net de treo 680 binnen ( ik had een 600 ) nu valt mij de agenda wat tegen ik gebruikte de optie "done" om agenda punten af te vinken deze optie is nu weg en volgens mij is de agenda trager is. Is er een andere optie of kan ik zelfs het oude programma overzetten naar de 680 ???
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 december 2006, 10:29
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
De Treo600 gebruikt een afgeslankte versie van DateBk 3. Die kun je eventueel kopen voor de Treo 680.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 december 2006, 13:36
PowerUser PowerUser is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 13 oktober 2005
Berichten: 68
Een ander punt van j-man was dat de agenda van de 680 trager is dan die van de 600.

Zelf heb ik een 650. Het valt mij op dat de eigen agenda (Calendar) iets trager is dan Datebk6. Echter, ik zou nooit meer terug willen naar Calendar, vanwege de prachtige integratie van todo's, memo's en appointments.

Ook heb ik Agendus. Dit programa is grafisch zo mooi, je krijgt gewoon zin om je treo helemaal af te likken. (kuch). Aan de andere kant, dat programma vind ik te traag om mee te werken.

Ik houd het dus lekker bij Datebk6.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 14 december 2006, 17:27
Boss's schermafbeelding
Boss Boss is offline
Forumbikkel
Model: Geen
 
Geregistreerd: 08 maart 2001
Locatie: Delft
Berichten: 428
Agenda is misschien wat trager, maar daarin is voor mij weer de koppeling van contactpersonen aan afspraken onmisbaar. De history functie waarbij je kan zien met wie je wanneer een afspraak had kan ik prima gebruiken om mijn werkzaamheden voor klanten bij te houden!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 14 december 2006, 18:10
j-man
Guest
 
Berichten: n/a
Nog een leuk nieuwtje de treo 680 is alweer terug de accu laade niet op haha begint goed. De snelheid van de agenda valt gewoon op en vooral als ik door de uren heen "zap" ik kan nog even niet jullie aanbevelingen testen maar dat zal wel goed komen het voornaamste is dat ik snel door de agenda kan bladeren, invullen en afvinken en dit alles zonder dat pennetje ( smerige handen enz. )

Laatst gewijzigd door j-man; 14 december 2006 om 18:47.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 14 december 2006, 18:49
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Dat de agenda trager is heeft alles te maken met het NVFS geheugen. Alle programma's zijn wel een tikje trager geworden.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #7  
Oud 14 december 2006, 18:59
j-man
Guest
 
Berichten: n/a
oke maar werkt bv Datebk6 ook met een nvfs geheugen want dan blijft het probleem het zelfde?
Met citaat reageren
  #8  
Oud 14 december 2006, 21:38
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boss Bekijk bericht
Agenda is misschien wat trager, maar daarin is voor mij weer de koppeling van contactpersonen aan afspraken onmisbaar. De history functie waarbij je kan zien met wie je wanneer een afspraak had kan ik prima gebruiken om mijn werkzaamheden voor klanten bij te houden!
Bedoel je nou Agenda of Agendus? Ik neem aan Agendus omdat je het hebt over koppelingen en history?
Met citaat reageren
  #9  
Oud 14 december 2006, 21:40
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door j-man Bekijk bericht
oke maar werkt bv Datebk6 ook met een nvfs geheugen want dan blijft het probleem het zelfde?
? Datebk draait op de 680 en die werkt met nvfs dus zal Datebk wel moeten...
Met citaat reageren
  #10  
Oud 15 december 2006, 08:55
j-man
Guest
 
Berichten: n/a
Oke laat ik het anders vragen kan ik programma's van de 600 naar de 680 kopieren?
Met citaat reageren
  #11  
Oud 15 december 2006, 09:02
PowerUser PowerUser is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 13 oktober 2005
Berichten: 68
Rudy, de Treo 600 werd geleverd met een "light" versie van Datebk. Ik denk dat het in geval van "agenda" dus gaat om Datebk. (Ik geloof versie 3 light of zo).
Met citaat reageren
  #12  
Oud 15 december 2006, 09:04
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Ja, dat kan, maar met enige voorzichtigheid. Niet alle programma's werken namelijk vlekkeloos op de Treo 680. In http://www.palmclub.nl/forums/palm-t...tml#post170184 staan volgens mij lijstjes met programma's die werken op de Treo 680.

Het beste kun je programma's een-voor-een installeren.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #13  
Oud 15 december 2006, 10:15
Chamsin Chamsin is offline
GPS lover
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 02 januari 2003
Locatie: Den Haag
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door j-man Bekijk bericht
Oke laat ik het anders vragen kan ik programma's van de 600 naar de 680 kopieren?
Ik zou gewoon overstappen naar Datebk6 van pimlicosoftware.com als ik jou was. Kost wel wat, maar daar heb je dan ook wel veel functionaliteit voor!
Gebruik het ook al vanaf in ieder geval versie 3.
__________________
---
[iPhone 3G][KPN + Internet Totaal]

Laatst gewijzigd door Chamsin; 15 december 2006 om 14:06. Reden: tekst bij
Met citaat reageren
  #14  
Oud 15 december 2006, 12:32
j-man
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chamsin Bekijk bericht
Ik zou gewoon overstappen naar Datebk6 van pimlicosoftware.com als ik jou was. Kost wel wat, maar daar heb je dan ook wel veel functionaliteit voor!
oke als ik mijn 680 weer terug heb zal ik het programma gaan proberen
Met citaat reageren
  #15  
Oud 15 december 2006, 15:13
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
DateBk 6 draait zeker goed, is al door meerdere mensen bevestigd. Ik heb het zelf ook geprobeerd en alles werkt vlekkeloos...
Met citaat reageren
  #16  
Oud 11 januari 2007, 09:46
j-man
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb datebk6 geinstalleerd en het werk super en het is ook sneller dan agendus alleen 1 vraagje als ik een tijdloze actie afvink met done dan zet hij deze actie niet boven aan de lijst maar beneden aan de lijst is dit te veranderen?
Met citaat reageren
  #17  
Oud 11 januari 2007, 12:21
Chamsin Chamsin is offline
GPS lover
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 02 januari 2003
Locatie: Den Haag
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door j-man Bekijk bericht
Ik heb datebk6 geinstalleerd en het werk super en het is ook sneller dan agendus alleen 1 vraagje als ik een tijdloze actie afvink met done dan zet hij deze actie niet boven aan de lijst maar beneden aan de lijst is dit te veranderen?
Maar als je m gedaan hebt, is het toch niet meer van belang? Anders hoef je m ook niet af te vinken.
Hij zet m onderaan de lijst van 'floaters' en neemt hem dan ook niet meer mee naar de volgende dag.
Of heb je er belang bij dat de boel in alfabetische volgorde blijft staan, ook al is een deel ervan afgehandeld?!

Ik heb nog even verder gekeken bij de prefs, maar kan niet vinden dat ie m zo laat staan. Wel dat ie na een DONE onzichtbaar wordt! (HuupHuupHuup Barbatruuk!)
__________________
---
[iPhone 3G][KPN + Internet Totaal]

Laatst gewijzigd door Chamsin; 11 januari 2007 om 12:24. Reden: aanvulling
Met citaat reageren
  #18  
Oud 11 januari 2007, 13:38
j-man
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chamsin Bekijk bericht
Maar als je m gedaan hebt, is het toch niet meer van belang? Anders hoef je m ook niet af te vinken.
Hij zet m onderaan de lijst van 'floaters' en neemt hem dan ook niet meer mee naar de volgende dag.
Of heb je er belang bij dat de boel in alfabetische volgorde blijft staan, ook al is een deel ervan afgehandeld?!

Ik heb nog even verder gekeken bij de prefs, maar kan niet vinden dat ie m zo laat staan. Wel dat ie na een DONE onzichtbaar wordt! (HuupHuupHuup Barbatruuk!)
Dat onzichtbaar maken dat lukt me wel maar voor mij is het wel makkelijk om de taken ( die zonder tijd zijn) waar ik klaar mee ben om die bovenaan te zetten en de rest die nog niet klaar is daar onder maar ik zal wel weer moeilijk zijn ps dit zat al standaard ik de agendus van mijn treo 600
Met citaat reageren
  #19  
Oud 11 januari 2007, 13:41
Chamsin Chamsin is offline
GPS lover
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 02 januari 2003
Locatie: Den Haag
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door j-man Bekijk bericht
Dat onzichtbaar maken dat lukt me wel maar voor mij is het wel makkelijk om de taken ( die zonder tijd zijn) waar ik klaar mee ben om die bovenaan te zetten en de rest die nog niet klaar is daar onder maar ik zal wel weer moeilijk zijn ps dit zat al standaard ik de agendus van mijn treo 600
Dat klinkt dus als jezelf conditioneren!

Ik weet niet of het met floats anders werkt dan met tasks. Die laatste gebruik ik gewoon niet...
__________________
---
[iPhone 3G][KPN + Internet Totaal]

Laatst gewijzigd door Chamsin; 11 januari 2007 om 13:42. Reden: aanvulling
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023