Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26 september 2005, 23:34
factotum factotum is offline
Lid
Voornaam: peter
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 28 februari 2004
Locatie: monnickendam
Berichten: 44
agenda archive

ik heb laatst mijn agenda opgeschoont en mis nu allerlij gegevens, als het goed is staan die nog wel op men desktop maar ik kan ze niet vinden. Heb gezocht in de palm map op mijn c schijf en in de treo map op de d schijf, maar helaas ik kan wel een map vinden die archive heet maar dan weet ik niet hoe het bestand heet wat ik terug zou moeten zetten. Ik gebruik outlook om mee te synchroniseren . Kan iemand me helpen want ik heb mijn werktijden over augustus nodig. Gr P
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 september 2005, 06:44
edthenet
Guest
 
Berichten: n/a
Wanneer je outlook gebruikt om te synchroniseren dan staat er nin outlook een map die heet Palm archive of zoiets. Daar worden alle zaken opgeslagen die op de palm verwijderd worden. Dit gebeurd natuurlijk wel alleen als je hebt aangegeven dat er een archief kopie op de pc oet worden behouden, en deze vraag krijg je altijd als je iets verwijderd.

Ed.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 27 september 2005, 17:57
factotum factotum is offline
Lid
Voornaam: peter
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 28 februari 2004
Locatie: monnickendam
Berichten: 44
agenda archive treo 650

Ik heb laatst mijn agenda van de treo 650 opgeschoont, maar heb nu mijn werktijden nodig die er niet meer in staan. Als het goed is, zijn die in een map op mijn desktop terecht gekomen. Maar ik weet niet waar, en niet hoe het bestand heet want ik terug moet zetten. Kan iemand mij helpen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023