Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Zire en Z22

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27 augustus 2004, 18:07
ScareCrow ScareCrow is offline
HandHeld
Voornaam: Carsten
Model: Palm Zire72
 
Geregistreerd: 14 augustus 2004
Locatie: BELGIË
Berichten: 41
(zire)Hardcase- Ervaringen

Hello,

ik heb de zire 72 hardcase besteld(bij PDAshop.BE) maar ik vroeg me af wat jullie ervaringen met hardcases in het algemeen zijn..
Ik heb het forum al wat afgesurft voor ervaringen maar ik heb geen duidelijke antwoorden gevonden dus vandaar deze topic.

Ik heb ook gehoord dat de case opent als een boek, maar dat je hem wel van boven naar onder erin moest schuiven. Klopt dit?

Grtz
Met citaat reageren
  #2  
Oud 01 september 2004, 17:14
ScareCrow ScareCrow is offline
HandHeld
Voornaam: Carsten
Model: Palm Zire72
 
Geregistreerd: 14 augustus 2004
Locatie: BELGIË
Berichten: 41
voor de geïntresseerden; ik heb de zire 72 hardcase aangeschaft en hij bevalt me ten zeerste. Enkel de USB-kabel eruit halen gaat iets moeizaamer, maar ik was toch van plan een bluetooth adapter te kopen.

Foto(in verpakking):
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg hardcase.jpg‎ (75,0 KB, 50x gelezen)
Met citaat reageren
  #3  
Oud 09 september 2004, 23:25
Richie80
Guest
 
Berichten: n/a
Ik vind het vasthouden een klein beetje onhandig van de Hardcase van de zire 72. Is een kwestie van wennen denk ik. Verder is het vrij onhandig, wanneer je de resetknop moet indrukken...

Verder is het een stevige case waar je wel op kan vertrouwen dat ie je zire goed beschermd.

De usb-kabel kan ik makkelijk erin en eruit halen, geen problemen mee.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 10 september 2004, 00:28
jrutjes's schermafbeelding
jrutjes jrutjes is offline
PalmPunk
Voornaam: Jasper
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 juli 2004
Locatie: Zwollywood
Berichten: 132
Stuur een bericht via MSN naar jrutjes
Ben al een tijdje gebruiker van de orginele Zire Hardcase, wat vind ik er zover van:

Het is heel fijn dat hij zo stevig is ik draag mijn palm vaak bij me in mijn broekzak (legerbroek) en loop dan wel eens ergens tegen aan, hij zit mooi zacht opgeborgen.

De soundrecord button is totaal niet te gebruiken, jammer voor bootlegs ofzo, verder is het een ramp als je moet ressetten dat ding er helemaal naar boven toe uitschuiven.

Het design is echt heel mooi en daar is goed op gelet.

Verder is het schuifje voor de cam behoorlijk handig.

Ik heb geen problemen met vasthouden.

Hier nog een foto van de binnenkant.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg photo_081904_001.jpg‎ (92,8 KB, 35x gelezen)
__________________
It's not the fall that kills you, it's the sudden stop at the end -=Douglas Adams=-
Met citaat reageren
  #5  
Oud 10 september 2004, 21:57
ZIfnab
Guest
 
Berichten: n/a
H-case

Ook ik gebruik de case al even en moet zeggen dat ie me goed bevalt. Ik zag ook een mooie bij Brando die is voor en achter van metaal en je hebt daar bijv. wel toegang tot de voicememorecorder. ook de camera en resetknop zijn bruikbaar. Heb zitten twijfelen, maar het schuifje voor de cameralens ontbreekt bij de case van brando, dus daar niet voor gekozen.

grt. Nils
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023