Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Koopadvies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11 november 2010, 12:56
noormans noormans is offline
Lid
Voornaam: Lars
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 28 oktober 2010
Locatie: Borculo
Berichten: 11
twijfel...

Beste mensen,
Ik zou graag jullie advies of visie krijgen op het volgende. Ik heb nu een goed werkende Treo 650. Prima ding, TomTom software en kaarten heb ik op een geheugenkaart, zo af een toe een reset nodig maar niets dramatisch. Nu is wel het beeldscherm wat aan het slijten (rare strepen in beeld) en mis ik een interne GPS en Wifi. Maar ben smoorverliefd op het besturingssysteem (dit is mijn eerste palm heb een tijde een mio a701 gehad met windows: zwaar K**te) waardoor ik een overstap naar laat zeggen een 750 lastig vind. Mijn budget is beperkt, kan dus niet naar hartelust een dure nieuwe kopen, moet het van de occasions hebben. Welk type palm raden jullie aan, hoe is jullie ervaring met het windows besturingssysteem, wie heeft een advies. Ik ben nu dagen aan het rondneuzen en zie door de bomen het bos niet meer. Ook de diverse reviews al gelezen, zowel hier als elders op het net, maar ben het spoor bijster.
Wat ik absoluut niet wil is met een vinger moeten prutsen om iets aangetikt te krijgen op het touchscreen (de 650 heeft heerlijk grote knoppen, gaat nooit mis) of om de haverklap te moeten resetten .
Wie helpt...
Dank, bij voorbaat!
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023