Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03 mei 2008, 19:47
machoogie
Guest
 
Berichten: n/a
Probleem Treo750 met GPS-wired

Beste Forummers..

Ben sinds kort in het bezit van een Treo750, na twee jaar gebruik van een Treo650. Op de Treo650 gebruikte ik TTNav 5 met Wired GPS muis en dat werkte perfect......en nu op de Treo750 heb ik TTnav 6 (met dezelfde Wired GPS muis) en vervolgens geeft TT aan "geen GPS apparaat". Daar ik de Treo750 gewoon gebruikte in de Seidio carkit van de Treo650 kwam ik tot de mogelijke conclusie dat er een andere carkithouder moest komen...bij de PDAshop de zaak verkend en er bleek inderdaad Treo750 carkit te zijn met een speciale kabel om de aansluiting van de Wired GPS muis succesvol te laten zijn....deze bestelt en keurig afgeleverd thuis gekregen....blijkt deze carkitt ook niet te werken en weer de mededeling "geen GPS apparaat"....is er iemand die dit probleem herkent en een mogelijke oplossing weet....moet ik iets aanpassen in de Treo750 of ......?????
vast mijn dank... MacHoogie
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 mei 2008, 20:54
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Ik zou weer met PDAShop contact opnemen. Zij hebben je immers verteld dat je gps-ontvanger met deze kabel moet werken, dus het is aan hen om uit te leggen hoe het dan precies zou moeten werken.
Gemakshalve neem ik aan dat TomTom op "bedrade gps-muis" of iets van die strekking ingesteld staat?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 04 mei 2008, 21:12
machoogie
Guest
 
Berichten: n/a
"Gemakshalve neem ik aan dat TomTom op "bedrade gps-muis" of iets van die strekking ingesteld staat?"

Dat klopt helemaal, Koekiemonster en ik bel morgen ook met de PDAshop...ik was benieuwd of een van jullie hier iets op wist zodat ik het pronleem misschien sneller de baas kon zijn...bedankt koekiemonster
Met citaat reageren
  #4  
Oud 05 mei 2008, 12:51
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Begrijpelijk dat je zo snel mogelijk een oplossing wil hebben. Maar ik vrees toch dat PDAShop sneller blijkt te zijn dan de forums (helaas ).
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023