Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Zire en Z22

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07 oktober 2004, 19:25
Rocket
Guest
 
Berichten: n/a
Harde reset Zire 21

L.s.,

ik heb sinds een half jaar een Palm Zire 21 en alhoewel ik er best tevreden over ben, heeft dat ding zich zonder aanwijsbare reden al 2 keer gereset. De batterij was in beide gevallen de dag ervoor opgeladen en ik ben alles kwijt.

Ik moet dan opnieuw alles gaan calibreren en krijg in mijn adresboek alleen de standaard palm dingen, evenals in het Memo Pad.

Ik heb hem destijds bij de Dixons gekocht en aangezien ik geen zin heb om de Palm 6 weken voor "reparatie" in te leveren, hoop ik dat jullie mij kunnen uitleggen waar het aan ligt.

Bij voorbaat dank voor de hulp.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 07 oktober 2004, 19:42
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Heb je veel software op je palm geïnstalleerd of werk je grotendeels met de standaard software?

Zouden de problemen veroorzaakt kunnen worden doordat je palm bijvoorbeeld in je tas, telkens aangaat?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 07 oktober 2004, 19:43
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Hm, dat hoort uiteraard niet. Wellicht dat er toch een hardware probleem is met je Zire21.

Gewoon 1 keertje hotsyncen en je krijgt al je afspraken terug, dat weet je?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #4  
Oud 08 oktober 2004, 07:37
Rocket
Guest
 
Berichten: n/a
Dat is dus het probleem, had een probleem met hotsync waardoor ik geen backup heb. Heb daarnaast alleen de standaard software geïnstalleerd.

Ik vraag me sowieso af of het aan de hardware kan liggen, heb van meerdere mensen precies dezelfde klacht gehoord.....
Met citaat reageren
  #5  
Oud 08 oktober 2004, 13:54
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Als je niks bijzonders qua software op je palm had dan wijst het inderdaad op een hardwarematig probleem.
Dat meerdere mensen hetzelfde harwarematige probleem hebben komt toch vrij vaak hoor. Kijk maar naar bijvoorbeeld de eerste serie iPod mini's, die hadden dikwijls problemen met het scrollwiel.
Ik denk dus dat er niks anders op zit dan naar Dixons te gaan en een nieuwe Zire21 te vragen.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 11 oktober 2004, 09:27
Rocket
Guest
 
Berichten: n/a
En dan komt de ellende weer, dan ben ik hem namelijk 8 weken kwijt, omdat ie voor reparatie moet worden aangeboden.

Maar goed, dan vrees ik dat er niets anders op zit. Toch bedankt voor de hulp!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023