Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02 maart 2001, 21:13
Skybert
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy

GlobalPulse Applicaties geladen in de Palm.
Vervolgens leiden alle aktiesop de Palm met deze applicaties tot de melding "Fatal Exeption" met een reset button.
Navraag bij de reseller leidde tot de aanschaf van Nokia Datasuite 3.0 "om het rustende modem in de 6150 te aktiveren". De NDS dialler werkt goed, maar er zijn geen mogelijkheden voor modem instellingen of referenties naar Palm .Niets kunnen vinden in help modules van deze applicaties of in de troubleshoot bijlagen
waar begin ik???

Skybert
Met citaat reageren
  #2  
Oud 03 maart 2001, 12:44
Arent Arent is offline
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Berichten: 1.021
Red face Nep reseller!

Fijne reseller is dat. Niet dus! [img]/forums/images/icons/icon13.gif[/img]

In een Nokia 6150 zit geen modem, ook niet in ruste. [img]/forums/images/icons/icon4.gif[/img] Dat is juist de reden om GlobalPulse te gebruiken. GlobalPulse is namelijk een software MODEM voor je Palm met een kabeltje voor je 6150.

De Nokia Data Suite is Windows software voor PC's en Notebooks om met Nokia's te communiceren. Heeft dus niets met je Palm te maken en is ook niet in staat om een modem in je 6150 te activeren. Dat modem is er dus niet!

Dat GlobalPulse je Palm laat crashen kan als oorzaak hebben dat je de oude versie 1.1 gebruikt op Palm OS 3.3 of 3.5. Anders gezegd: als je Palm OS 3.3 of 3.5 gebruikt heb je GlobalPulse 1.2 nodig. Versie 1.2 kan je downloaden van de support pagina's van http://www.tdksys.com (je hebt wel de code nodig die op de originele diskette/CD-ROM van GlobalPulse staat).

Zie ook: http://www.palmclub.nl/forums/showth...p?threadid=123

Als dit niet de oplossing is is er mogelijk een conflict met andere programma's op je Palm. Dan is het handig om wat meer informatie te hebben over je Palm, zoals welke Palm, welk OS, welke programma's en versies, welke hacks etcetera
Met citaat reageren
  #3  
Oud 04 maart 2001, 22:11
Skybert
Guest
 
Berichten: n/a
Smile

Thanks Arent!

Upgrade geladen, een dagje aan het prutsen geweest met de connection instellingen, maar het werkt nu bijna.Ik krijg in elk geval verbinding
Ik heb BrowseIt geladen als browser, maar hij geeft bij verbinden aan dat ik onder de verkeerde username inlog.
Dit komt warschijnlijk omdat ik BrowseIt vanaf de interllisync site geladen heb onder m'n werk username.

Voor wat die reseller betreft: Ik zal hem vragen even te bukken, dan krijgt'ie z'n Nokia datasuite terug.....

"In het land der blinden is 1-oog koning!" gaat in de duistere wereld van de mobiele internetverbindingen wel vaker op
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023