Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11 januari 2005, 11:01
alide
Guest
 
Berichten: n/a
refurbished clié, doen of niet?

ik kocht van een kennis een recente sony clie tj 25, maar nu ik op de achterkant kijk staat daar dat hij refurbished is, en dus geen registratioe geen sony garantie. hij doet het goed. zal ik er een punt van maken en hem teruggeven, of is dat gezeur???
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 januari 2005, 11:16
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Tja, misschien kun je het op een akkoordje gooien: als er binnen 6 maanden iets gebeurd dan delen jullie de kosten ofzo. Als ie bewust jou erin getuind heeft dan is dat niet zo netjes he.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 12 januari 2005, 01:23
AlainPieters
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb zelf de TJ35, die is hetzelfde alleen heeft deze ook nog een 3.5 jack aansluiting erop. Zelf heb ik de ervaring met het apparaat dat hij niet zo snel stuk gaat.

Maarja, stel je voor dat hij toch stuk zou gaan dan is het natuurlijk niet zo fijn als je geen garantie hebt. Ik zou idd zoals de persoon boven me zegt, het op een accoordje ofzo gooien. Of als je zelf te erg twijfelt het apparaat terug geven en je geld terug vragen...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023