Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews > Nieuwsarchief

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Hoeveel donaties heeft de Palmclub over geheel 2003 van gebruikers mogen ontvangen?
0 4 14,29%
1-5 7 25,00%
6-10 5 17,86%
11 of meer 12 42,86%
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools Weergave
  #41  
Oud 27 april 2004, 16:53
Danskonijn's schermafbeelding
Danskonijn Danskonijn is offline
Een echte meelezert
Voornaam: Sander
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 25 april 2003
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 264
Ik heb er ook 2 ontvangen.

Heb tevens Linda gemailt over het evt. legitimeren en de naam van inschrijving. Als ik antwoord ontvang post ik het hier uiteraard ook even.
  #42  
Oud 27 april 2004, 17:26
Danskonijn's schermafbeelding
Danskonijn Danskonijn is offline
Een echte meelezert
Voornaam: Sander
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 25 april 2003
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 264
Dat was een snel antwoord! Forumnaam + emailadres zou voldoende moeten zijn.

Ik kreeg tevens een lijstje met mensen die via palmclub waren ingeschreven. Wegens privacy redenen zal ik deze niet posten, maar bij twijfel (voor de mensen die geen bevestigings e-mail hebben gehad) kan je me een pm sturen, dan zal ik even controleren of je erop staat.
  #43  
Oud 27 april 2004, 17:37
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Linda heeft over het mailtje met de e-mailadressen van de Vrienden (die eerder aangemeld waren) heengekeken. Die zullen dus zo alsnog een bevestiging krijgen.

Danskonijn: bedankt voor het uitzoeken!

- jp
  #44  
Oud 27 april 2004, 20:04
EdjeK
Guest
 
Berichten: n/a
Met dank voor de uitnodiging. Ik heb inmiddels een uitnodigingsmail mogen ontvangen. Helaas heeft mijn secretaresse inmiddels een andere afspraak op dat tijdstip voor mij gemaakt welke in niet kan cancelen.

Ik heb mij hedenavond, met veel spijt, bij Linda afgemeld.

Gr. Ed
  #45  
Oud 27 april 2004, 21:26
waarts's schermafbeelding
waarts waarts is offline
Forumbikkel
Voornaam: wim
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 maart 2001
Locatie: Dessel Belgie
Berichten: 353
Als ik me nog kan aanmelden als last minute
  #46  
Oud 27 april 2004, 21:36
sredlums sredlums is offline
Lid
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 19 december 2002
Berichten: 37
HiepHoiHiepHoi!

Ook ik hoor tot de uitverkorenen, ik ben er erg blij mee...ben toch wel een erg grote Palm-fanatiekeling, dus dan is iets als dit meemaken toch wel erg gaaf!

Bedankt voor het beschikbaar stellen van de kaartjes aan de bezoekers, mooi gebaar...en als ik zlef uit het rood ben zal ik ook eens goed gaan nadenken over een donatie...!

Nog 1 nachtje slapen....
  #47  
Oud 27 april 2004, 21:52
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Citaat:
Op 27-04-2004, om 21:26 heeft waarts dit gezegd in bericht #45
Als ik me nog kan aanmelden als last minute
Nee sorry. Zo werkt het ook voor de andere niet-winnaars niet. Ik weet dat er een plaats is vrijgekomen nu, maar op zo'n korte termijn kan ik dat niet ook meer regelen.

- jp
  #48  
Oud 27 april 2004, 22:10
Bijlsmart
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Sorry!

Hoi,
Bedankt voor de uitnodiging. Eigenlijk dacht ik: doe een gok, en laat ik dan maar het meest onwaarschijnlijke doen. Eerlijkheidshalve komt morgen niet zo goed uit. En ik denk dat er andere mensen zijn die graag heen zouden willen gaan.
Ik denk dan aan mensen die iets dichterbij wonen. Hoe kan dit opgelost worden. Het zou jammer zijn als andere mensen hier niet van kunnen genieten.
Als er goodies zijn uiteraard doorsturen .
  #49  
Oud 27 april 2004, 22:24
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
grmrrrrrrrrrrr... sorry hoor, maar doe dan niet mee. Nu kan ik niets meer voor een ander regelen en ontneem je de kans voor een ander om er wel bij aanwezig te zijn. Word ik wel een beetje pissig van!

Edit: Sorry, ik ben een beetje voorbarig geweest zie ik nu. Je zat oorspronkelijk niet bij de winnaars, dus het is voor een deel aan mezelf te verwijten dat ik jou 'getrokken' heb als winnaar. Desondanks had ik toch duidelijk gezegd in de thread dat alleen de mensen die echt konden komen mochten stemmen. Naja ...

- jp

Laatst gewijzigd door jean-paul; 27 april 2004 om 22:34.
  #50  
Oud 27 april 2004, 22:32
Bijlsmart
Guest
 
Berichten: n/a
Ja ik zie het probleem niet zo hoor. Iemand kan toch zeggen dat ik ik het ben of is er een dubbele iriscontrole oid. Of is het echt een of andere geblindeerde bus waar iedereen in moet en dan vervoerd word naar een zwaarbewaakt complex.
En als ik net pas inlog reageer ik eigenlijk meteen. Dus "lighten Up" en das dan positief bedoeld.
  #51  
Oud 27 april 2004, 22:35
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
(zie mijn edit)
  #52  
Oud 27 april 2004, 22:36
Carolien's schermafbeelding
Carolien Carolien is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carolien
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: Delft
Berichten: 136
Dag allemaal,

Ik heb ook een uitnodiging gekregen en helaas... een spoedgeval op mijn werk verhindert mij te komen. Ik heb Linda er inmiddels van in kennis gesteld. Hopelijk kan ze iemand anders blij maken....
  #53  
Oud 27 april 2004, 22:43
Bijlsmart
Guest
 
Berichten: n/a
Zoals in #42 staat is Emailnaam en Forumnaam genoeg, als er nog liefhebbers zijn laat me weten via een pm als je heen wilt. De eerste kan heen. Ik check het morgenochtend wel of als je snel bent zie ik het zo nog.
  #54  
Oud 27 april 2004, 22:55
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Ik heb waarts (hopelijk) al blij gemaakt met jouw plaats Sorry nogmaals, even de emotie van het moment.
  #55  
Oud 27 april 2004, 23:00
Bijlsmart
Guest
 
Berichten: n/a
Ok, blij dat de plek vergeeven is. Waarts ok hoop dat je ervan geniet, laat het ons weten.
  #56  
Oud 28 april 2004, 11:50
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Doorgestuurd Gaz, ik zag je verzoek helaas vandaag pas

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
  #57  
Oud 28 april 2004, 12:03
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Citaat:
Op 27-04-2004, om 10:00 heeft Gazpacho dit gezegd in bericht #29
Peter Drake op het Vriendenforum:
Citaat:
Ja, prima, en leuk, maar de CS hal is behoorlijk groot... dus, misschien verstandiger om de plaats wat gedefineerder aan te geven? Dan zeg ik: in het CS bij de loketten en de kluisjes (je weet wel, van die lockers die je kan huren
Daar zie je dus een kluitje Palmclubbers staan. Uiteraard is iedereen vrij om te gaan staan en doen wat hij wil maar mochten mensen liever in een groep opereren dan kan dat uiteraard ook. Tijdstip van de rendez-vous is vanaf 15:50, aangezien de meeste treinen dan ongeveer aankomen.
Voor alle duidelijkheid nogmaals (en alleen voor de genodigden):
- Rotterdam CS
- 15.50 (of ietsjes later, hangt af van je trein)
- verzamelpunt: bij de bagagekluisjes

- jp
  #58  
Oud 28 april 2004, 12:20
Seven Seven is offline
Meelezer
Voornaam: Roy
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 26 april 2004
Locatie: Utrecht
Berichten: 108
/me is nog nooit op Rotterdam CS geweest...
kan iemand mij(indien na 2 uur, per e-mail, die kan ik in de trein zelf nog lezen ) vertellen waar ik de kluisjes vind als ik van spoor 11 kom? Of is dat zo simpel te vinden dat dat niet nodig is?
__________________
M105 -> Zire 72 -> Treo 650 -> Treo 650 -> Pre -> Pre3
  #59  
Oud 28 april 2004, 12:28
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Over het algemeen is dat een kwestie van de bordjes met het koffer-symbool volgen. Het is ergens in de centrale hal in ieder geval.
  #60  
Oud 28 april 2004, 12:31
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Ik weet niet of deze link werkt: plattegrond Rotterdam CS , maar de bagagekluisjes bevinden zich in de centrale hal (dus bij spoor 1) naast de Albert Heijn.

Veel plezier vanmiddag (ik ben er niet bij, maar ik heb de nieuwe modellen al eerder mogen vasthouden).

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023