Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm LifeDrive

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 11 januari 2006, 15:57
Druyts Luc
Guest
 
Berichten: n/a
Kaartproblemen Navigator5

Mijn computer is een iMac, en ik wil eveneens mijn pas aangekochte Europakaarten op mijn Lifedrive zetten. Het is me gelukt om Navigator5 van het geheugenkaartje naar het ingebouwde geheugen van de Lifdrive (dus niet naar de HD) te plaatsen en de Beneluxkaart over te zetten naar de HD. Wanneer ik echter de Kaart van Frankrijk tracht te installeren krijg ik de foutbootschap "Conduit Manager (Palm Desktop of Missing Sync) niet gevonden of Tom Tom Conduit is niet geïnstalleerd. ....) zodat de hotsync-operatie die normaal de overplaatsing zou moeten doen, niet doorgaat. Ook het simpelweg copieren van de map met de betreffende kaart naar de LifeDrive-HD is gelukt, maar wanneer ik TomTom start vindt hij de kaart niet... Wie kan me helpen? Ik heb de hele software van Palm reeds opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft ook geen resultaat opgeleverd...
Met citaat reageren
  #22  
Oud 12 april 2006, 09:44
LordWookie
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down TomTom verplaatsen naar harddisk van LifeDrive

Ben er zojuist achter gekomen dat het niet mogelijk is om voor de TomTom Navigator 5 de additionele kaarten te installeren op de life-drive. De TomTom Navigator software kan alleen zoeken op geheugenkaartjes. Dus koop ik de "maps of Europe" voor 149 Euro maar niet.
Ik heb deze fout ook gemeld aan TomTom met het verzoek die paar regels code aan te passen, zo moeilijk kan dat toch niet zijn.

Mocht u daar ook problemen mee hebben, meld het allemaal bij tomtom, misschien verandert er dan wat
Met citaat reageren
  #23  
Oud 12 april 2006, 09:54
LordWookie
Guest
 
Berichten: n/a
reactie TOMTOM

En het antwoord van TOMTOM:

[FONT='Times New Roman']Hartelijk dank voor uw bericht aan TomTom Customer Support.

Op een Palm apparaat is het technisch niet mogelijk om kaarten op het interne geheugen te installeren. Op zich is een LifeDrive uitstekend geschikt is voor Navigator 5. U had van tevoren natuurlijk ook kunnen nagaan of het mogelijk was om de kaarten op het interne geheugen te installeren door ons een e-mail te sturen.

Wij hopen dat wij hiermee uw vraag hebben beantwoord.
Indien u vragen of suggesties heeft horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

TomTom Customer Support Team[/FONT]
[FONT='Times New Roman'][/FONT]
[FONT='Times New Roman'] Met zo'n "dikke bult, eigen schuld" antwoord kan ik niet veel [/FONT]
Met citaat reageren
  #24  
Oud 12 april 2006, 11:23
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Ik dacht dat er wel mensen op dit forum zijn met de kaarten op hun internal drive. Even afwachten dus op hun reactie
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #25  
Oud 12 april 2006, 15:38
Ronald van Esch's schermafbeelding
Ronald van Esch Ronald van Esch is offline
Nolite timere, ego sum
Voornaam: Ronald
Model: Symbian
 
Geregistreerd: 27 november 2001
Locatie: Apeldoorn, Netherlands
Berichten: 114
Het werkt bij mij wel hoor. Je moet de kaarten in de root zetten van de harde schijf, dus niet in een submap. Dat doet tom tom voor je.
De life drive ziet de 4 gb harde schijf als een kaart en Tom Tom ( prog. zelf wél in je Palm zelf geïnstalleerd) vindt bij mij moeitloos alle kaarten.

zie een eerdere threat( die zoekfunctie toch hé) :

http://www.palmclub.nl/forums/showthread.php?t=22107
__________________
Cogito ergo doleo

Per 20-07-2005:
Life Drive + Tom-Tom5 Bluetooth + Piel frama leder case
PER 01-12-2006 Nokia E61 + Piel Frama Vachetta(mooiiii) Case en TomTom 6
Met citaat reageren
  #26  
Oud 12 april 2006, 16:22
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Hoezo, blamage voor de TomTom helpdesk
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023