Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27 maart 2003, 12:14
zugzug's schermafbeelding
zugzug zugzug is offline
- - -
Voornaam: Roel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 januari 2003
Locatie: Nijmegen
Berichten: 428
Stuur een bericht via ICQ naar zugzug
Volume T|T

Beste T|T gebruikers,

Zoals je in deze thread kan lezen ben ik niet geheel tevreden met het volume van de T|T. Nu vroeg ik mij af of andere gebruikers hier ook ervaringen mee hadden, en of het volume bij jullie wel hoger gaat.

Nu heb ik natuurlijk de audio patch geïnstalleerd. Verder heb ik ook wat lopen spelen met de overdrive, maar daarmee word de kwaliteit bij de minste of geringste boost behoorlijk brak.

Is het soms een indicatie dat de audiopatch niet goed geïnstalleerd is (heb ik 2x gedaan), of is het volume over het algemeen zo laag? Het is voor mij gewoon te weinig, gezien ik voornamelijk MP3 luister in de bus (een vrij rumourige omgeving dus).

Hoe zit het eigenlijk bij Sony gebruikers (patrickl, GJHartog?), is daar het volume wel vergelijkbaar met een normale discmans/mp3spelers?

Ik vroeg me dit af omdat ik nergens nog een thread kan vinden over dit onderwerp, niet op dit forum en niet op brighthand. Hopelijk ligt het aan mij, en is het softwarematig op te lossen.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 maart 2003, 12:21
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Ik zie dat je PocketTunes gebruikt. Heb je Aeroplayer al geprobeerd? Daar zit ook een 6+ of 12+ opkrikoptie in, maar als jij in PocketTunes bij 3+ al teveel gekraak krijgt weet ik niet of dit een optie is.

Ik heb in de trein al een keer het verzoek gehad het volume wat zachter te zetten! Maar dit is allemaal erg subjectief. Toch een keer naar een geluidslab en dan decibellen meten?

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 27 maart 2003, 12:24
zugzug's schermafbeelding
zugzug zugzug is offline
- - -
Voornaam: Roel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 januari 2003
Locatie: Nijmegen
Berichten: 428
Stuur een bericht via ICQ naar zugzug
Ik gebruikte Aeroplayer, maar daarbij is het volume gelijk. Ook de boost blijft even "brak".

Verder heb ik een Sony MDR-G62 koptelefoon, dus daar lijkt me het probleem ook niet echt zitten.

Dat gedeelte van "op verzoek zachter zetten" klinkt interessant, vond je zelf ook dat hij echt hard stond? En was dat met of zonder volume boost? Ik neem aan dat hij bij jou ook snel gaat kraken?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 27 maart 2003, 12:32
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Ik vond het zelf gewoon lekker klinken, maar ik gebruik hele goedkope dopjes, dus bij mij zal er wel geluid lekken! Ik weet niet meer of ik toen de boost gebruikte. Sterker nog: ik weet niet eens of de audiopatch er toen al was.
Daarnaast ben ik ook absoluut geen audiofiel (wat wellicht blijkt uit de spelling van dit woord!). Af en toe is het gewoon leuk om in de trein naar muziek te luisteren en een eBook te lezen.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023