Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06 april 2003, 09:35
RHarinck's schermafbeelding
RHarinck RHarinck is offline
Forumbikkel
Voornaam: Ries
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 14 mei 2002
Locatie: Omg. Rotterdam
Berichten: 419
Refurbished Palm

Mijn M515+cradle heb ik weggebracht n.a.v. sync problemen en een batt. die te snel leeg liep. Kreeg binnen een week een vervangend exemplaar (refurbished!!). Die bleek perfect te zijn op de brightness instelling na, want die was maar in 2 stappen in te stellen en de verlichting was zelfs zwakker dan de normale LOW stand van een M515. Het leek op een M505 met een M515 jasje aan. Weer teruggebracht en wacht nu op een vervanger. Er werd mij verteld, dat Palms niet meer worden gerepareerd (duurder???, maar veel vaker worden vervangen (goedkoper??) Ik vind het wel krom, dat je iets ter reparatie aanbiedt en dan een vervangend exemplaar krijgt, die kwalitatief slechter is dan die je ter reparatie hebt aangeboden.

Zijn er Palm users, die positieve ervaringen hebben met refurbished Palms???? Is er nog hoop of moet ik gaan nadenken om een nieuwe te kopen?

Gr. Ries
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 april 2003, 03:07
Phil's schermafbeelding
Phil Phil is offline
Senior lid, alhoewel :-)
Voornaam: Philip
Model: Palm Tungsten|C
 
Geregistreerd: 01 december 2000
Locatie: Sint-Niklaas België
Berichten: 384
Stuur een bericht via ICQ naar Phil
Richard, nu ken ik je weer, als je M515 nog in garantie is opnieuw contact opnemen met Palmrepair en je ongenoegen uiten ... als alles meezit sturen ze een "nieuwe,gebruikte" M515 op ...
In een andere thread staat te lezen dat ik zo kwaad werd nadat men me een 3de replacement had aangeboden die uiteindelijk niet eens werkte.
Toen hadden ze het begrepen en stuurden ze een volledig nieuw exemplaar in verzegelde doos.

Die heb ik verkocht en met de opbrengst,mits opleg, een T675c gekocht
__________________
Greetings, Phil from Belgium (not the prince)... bijna ex-lid.



Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023