Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27 maart 2003, 09:57
jhelmink
Guest
 
Berichten: n/a
batterij verbruik

Heeft iemand nog meer tips om het batterij verbruik van mijn T/T te verminderen.

Ik heb al Beam Receive op 'off' gezet en ook Bluetooth uit.

Backlight uitzetten vind ik niet echt een optie omdat het scherm erg slecht leesbaar wordt, wel heb ik hem al op minimaal gezet.

Ik heb Chessmaster gekocht en wil graag langer dan 15 minuten spelen zonder dat ik daarna moet opladen.

thanx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 maart 2003, 10:35
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Ik denk dat je nu toch terug moet met je Tungsten, want dit is niet normaal. Gewoon een goed werkend exemplaar vragen, want 15 minuten is extreem kort.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 27 maart 2003, 10:38
jhelmink
Guest
 
Berichten: n/a
Misschien dat ik iets overdrijf,

ik speelde (weliswaar nog met beam rec. en bluetooth aan) 20 minuten en de batterij was 40% leeg.

maar toch, heeft iemand andere ervaringen qua stroomverbruik?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 27 maart 2003, 12:04
zugzug's schermafbeelding
zugzug zugzug is offline
- - -
Voornaam: Roel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 januari 2003
Locatie: Nijmegen
Berichten: 428
Stuur een bericht via ICQ naar zugzug
Mijn T|T gaat ongeveer een dag mee bij intensief gebruik. Onder intensief gebruik versta ik 2 uur MP3, uurtje browsen/mailen, uurtje iSilo, half uur spelletjes en half uur overig PIM gebruik. Daarna stop ik hem meestal in de cradle en staat de batterij op ongeveer 15%.

Ik zou dus zeker terug gaan met je T|T, een uurtje kunnen werken is totaal niet de bedoeling.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 27 maart 2003, 14:05
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Na 3.5 uur werken is mijn T|T leeg, bijv. spelletjes. Na 5.5 uur MP3's spelen zonder scherm is m'n T|T leeg. Eerste 30 minuten staat ie sowieso op 100%, wat ik ook doe.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 27 maart 2003, 14:11
jhelmink
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb net met Palm Technical Support gebeld, en van hen moest ik hard reset doen terwijl de T/T in de cradle stond en dan voor 2 uur laten staan (fijn, kan ik alles weer opnieuw instellen).

Hoe speel je trouwens MP3 zonder scherm? Ik heb Pockettunes (al is de demo-tijd verlopen, geen zin om 20 euro te dokken), maar ik wist niet dat je ook zonder scherm toch kunt laten doorspelen.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 27 maart 2003, 14:13
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
In AeroPlayer instelbaar wanneer het scherm uitgaat (bijv. 30 seconden). In RealOne wordt de off-timer gebruikt van het OS zelf (bijv. 1 tot 3 minuten). PocketTunes doet geloof ik ook het laatste: Zolang het programma focus heeft, springt het scherm uit na enige tijd.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023