Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm LifeDrive

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31 december 2005, 14:07
rwooding
Guest
 
Berichten: n/a
Hotsync Manager 4.0 en LifeDrive

Hallo,

Ik ben geruime tijd in het bezit van een LD. Om de agenda functionaliteit te kunnen benutten heb ik op het werk Palmdesktop aangevraagt. Het betreft de versie met
Hotsync Manager 4.0 te zijn (na mijn beleving al redelijk oud?, maar dit is het enige dat zij te bieden hebben). Maar nu komt het, op het moment dat ik wil gaan hotsyncen popt wel het hotsync scherm op en verdwijnt al naar 2 seconden. Na einige tijd geef m'n LD aan dat de verbinding verloren was en dat niet alle data is opgeslagen.

Is de combinatie Hotsync Manager 4.0 en LifeDrive niet compatible of zie ik iets over het hoofd?
Ik werk zelf bij de ING Bank en deze leverd geen extra service voor het gebruik van PDA. Is er iemand die dit zelfde probleem heeft gehad.... ben redelijk radeloos

Ps. Er wordt geen hotsync log aangemaakt dus het bovengenoemde is het enige dat ik er over kan vertellen.

Bvd

Roy


Alle palmcub members wens ik een heel mooi 2006 toe.

Laatst gewijzigd door rwooding; 31 december 2005 om 14:22.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023