Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo 750 (Windows Mobile)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30 september 2007, 09:57
marceloudendijk
Guest
 
Berichten: n/a
Imap verzonden mail

Wanneer ik met de Treo 750 via iMap mail verstuur wordt zowel de mail niet lokaal als op de iMap server bewaard. In de folder option staan beide mappen aangevinkt om te synchroniseren.

De map structuur van de iMap server is:
Inbox
Inbox.Drafts
Inbox.Sent
Inbox.Trash

Heeft iemand hier ervaring mee?

Laatst gewijzigd door marceloudendijk; 30 september 2007 om 10:06.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 01 oktober 2007, 10:35
Etzel's schermafbeelding
Etzel Etzel is offline
Forumbikkel
Voornaam: Etzel
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 06 augustus 2006
Locatie: Twente
Berichten: 351
Stuur een bericht via Skype™ naar Etzel
Ja, volgens mij geldt dat "bewaren in Sent" gewoon niet voor met IMAP verzonden mail, maar allen bij POP mail. Overigens kan ik met mijn Hotmail-adres verzonden mail wel terugzien in Sent. Is dit misschien ook iets dat is opgelost in WM6?
__________________
Pixi Plus (mei 2012) + HP TouchPad 32GB (sep 2011) + Palm Pre 2 (mrt 2011) - Palm Treo 750 (feb 2007) - Palm Tungsten T (mei 2005) - Palm IIIc (2001) - Palm III (1998)
Met citaat reageren
  #3  
Oud 01 oktober 2007, 12:01
marceloudendijk
Guest
 
Berichten: n/a
Etzel

Sent mail op de imap server zou moeten bewaren. Wanneer ik webmail gebruik op dezelfe imap server wordt het wel bewaard. Het is echt een WM 5 dingetje vrees ik.

Ik zit al weken met smart te wachten op WM 6. Overigens verwacht ik daar geen wonderen van.

Check dit voor de release: EUPalmSupportWKB : Knowledge Library : , October 1, 2007, 3:02:47 EDT
Met citaat reageren
  #4  
Oud 01 oktober 2007, 19:31
Etzel's schermafbeelding
Etzel Etzel is offline
Forumbikkel
Voornaam: Etzel
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 06 augustus 2006
Locatie: Twente
Berichten: 351
Stuur een bericht via Skype™ naar Etzel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marceloudendijk Bekijk bericht
Etzel

Sent mail op de imap server zou moeten bewaren. Wanneer ik webmail gebruik op dezelfe imap server wordt het wel bewaard. Het is echt een WM 5 dingetje vrees ik.

Ik zit al weken met smart te wachten op WM 6. Overigens verwacht ik daar geen wonderen van.

Check dit voor de release: EUPalmSupportWKB : Knowledge Library : , October 1, 2007, 3:02:47 EDT
Tja, voor wat betreft de komst van WM6, zie een andere actuele draad.

Voor wat betreft je link, het gekke daarvan is dat ie het telkens heeft over de 750/750v. En wij maar wachten op de 750, wat toch niet helemaal hetzelfde apparaat is als de 750v. Wie snapt 't nog?
__________________
Pixi Plus (mei 2012) + HP TouchPad 32GB (sep 2011) + Palm Pre 2 (mrt 2011) - Palm Treo 750 (feb 2007) - Palm Tungsten T (mei 2005) - Palm IIIc (2001) - Palm III (1998)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023