Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05 december 2005, 22:10
Maxizone
Guest
 
Berichten: n/a
Arrow Tungsten E2 + Bluetooth PerfectPassenger..

Hallo,

Sinds vandaag (en gisteren) heb ik een Tungsten E2 die ter vervangen komt van mijn Palm V, die trouwens nog steeds goed werkt.

Ik heb de Tungsten E2 in een combo pakket aangeschaft met PerfectPassenger Benelux Bluetooth via Bol.com.

Nadat de Tungsten was opgeladen enz. Heb ik de SD(mmc?)Card van Perfect Passenger in de Tungsten gedaan. Volgens de handleiding moest ik DigiMap starten. Hierop kreeg ik geen wegen te zien dus ben ik naar de website van PP gegaan. hier vond ik de update naar versie 2.0(a).

Nu werkt de kaart en zovoorst wel, maar als ik PP opstart vraagt deze welke GPSmuis ik gebruik, ik geef aan dat dat de bluetooth moet zijn, kies deze dan vervolgens in het connectionmenu. Dan krijg ik 'Connecting' een seconde of wat in beeld en vervolgens 'Haal GPS gegevens op' en dan... begint het weer opnieuw!! Welke GPSmuis gebruikt u?

Wat moet ik doen? Natuurlijk is de muis ingeschakeld en ligt deze naast de Palm, wordt ook herkend. Had ook al gelezen dat de eerste keer verbinden met de sattelieten lang kan duren, dus 2 uur bij de voorruit van de auto laten liggen en het opnieuw geprobeert. Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding.

Heb ook al softreset(s) geprobeerd. Verder, als ik het oude DigiMap nu start krijg ik error 780.


Weet iemand hoe ik mijn problemen kan oplossen?? Alvast bedankt...
Met citaat reageren
  #2  
Oud 08 december 2005, 18:56
Maxizone
Guest
 
Berichten: n/a
Niemand???
Met citaat reageren
  #3  
Oud 09 december 2005, 16:35
rs58
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb exact dezelfde combinatie gisteren ontvangen, ook bij bol.com gekocht. Ook geupgrade volgens het boekje (eerst bestandjes verwijderen, daarna v2.0A geinstalleerd). Bij mij stelde hij ook verschillende keren deze zelfde vraag, totdat ik erachter kwam dat ik de bluetooth verbinding niet aan had staan... Bovendien kun je zien wanneer de gps-muis de satellieten gevonden heeft: dan knippert het oranje lichtje namelijk constant. En de bluetooth gps werkt uitstekend moet ik zeggen.

Nu werkt hij bij mij wel, maar de invoer is veel simpeler als de mooie screenshots die in de brochure staan. Bovendien moet ik hem regelmatig resetten . Wanneer hij het eenmaal doet dan werkt hij prima, maar ik wil gewoon dat hij het altijd goed doet. Helpdesk van PP duurt soms bijna een week en is alleen te bereiken via email.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 09 december 2005, 19:32
Maxizone
Guest
 
Berichten: n/a
[SIZE=2]Heb Bluetooth natuurlijk wel aan staan. En blijf de gpsmuisvraag krijgen. Het orjanje lampje knippert vanaf het begin af aan. PP heeft gereageerd op mijn mail naar hen (binnen 3 dagen) en heb een RMA formulier meegezonden gekregen. Dus dat wordt nog een paar weekjes wachten.... [/SIZE]
Met citaat reageren
  #5  
Oud 15 december 2005, 19:26
RonaldMarks's schermafbeelding
RonaldMarks RonaldMarks is offline
Senior lid
Voornaam: Ronald
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Locatie: Den Haag
Berichten: 69
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maxizone
Hallo,

Sinds vandaag (en gisteren) heb ik een Tungsten E2 die ter vervangen komt van mijn Palm V, die trouwens nog steeds goed werkt. >>>
Weet iemand hoe ik mijn problemen kan oplossen?? Alvast bedankt...
Zie toppic ook:http://www.palmclub.nl/forums/showth...rfectPassenger

BOL.com is niet echt netjes bezig...
Met citaat reageren
  #6  
Oud 28 december 2005, 14:01
AlexR1
Guest
 
Berichten: n/a
Hey Maxizone,

ik zit op dit moment met precies hetzelfde probleem met betrekking tot error 780. Heb je dit al op kunnen lossen? Zo ja, zou je dan de oplossing kunnen posten?
Misschien kunnen meerdere mensen dit gebruiken!

bvd

Alex

[edit 10-1-06] vandaag de navigatie software aan de praat gekregen. Heb geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen. In ieder geval een harde reset . opnieuw installeren. Een hoop keer proberen en nu werkt het.............ik eet mīn schoen op.....! haha

Laatst gewijzigd door AlexR1; 10 januari 2006 om 19:39.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023