Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo 750 (Windows Mobile)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04 mei 2007, 11:42
GKTREO
Guest
 
Berichten: n/a
Treo 750 + TomTom Sirf III + BT Carkit

Ik ben sinds gisteren nieuw hier dus bijvoorbaat excuses wanneer mijn vraag naar de bekende weg leidt. Ik ben in het bezit van een Palm Treo 750 en heb hierbij tevens de TomTom navigator 6 software en de TomTom Sirf III Bluetooth GPS receiver aangeschaft.
In mijn auto wordt vanuit de garage een zgn. Bluetooth Voice control pakket ingebouwd. Mijn vraag is of dit allemaal wel samen kan gaan . Of had ik een GPS receiver met draad moeten aanschaffen. Op deze site
Palm2you
lees ik echter dat de Treo 750 gelijktijdig meerdere Bluetooth devices aan kan.
Wie heeft hier ervaring mee ?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 05 mei 2007, 01:27
mccune mccune is offline
Lid
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 20 mei 2006
Locatie: Friesland
Berichten: 34
Stuur een bericht via MSN naar mccune
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GKTREO Bekijk bericht
Ik ben sinds gisteren nieuw hier dus bijvoorbaat excuses wanneer mijn vraag naar de bekende weg leidt. Ik ben in het bezit van een Palm Treo 750 en heb hierbij tevens de TomTom navigator 6 software en de TomTom Sirf III Bluetooth GPS receiver aangeschaft.
In mijn auto wordt vanuit de garage een zgn. Bluetooth Voice control pakket ingebouwd. Mijn vraag is of dit allemaal wel samen kan gaan . Of had ik een GPS receiver met draad moeten aanschaffen. Op deze site
Palm2you
lees ik echter dat de Treo 750 gelijktijdig meerdere Bluetooth devices aan kan.
Wie heeft hier ervaring mee ?

Moet volgens mij geen probleem zijn. Je kan immers ook TomTom via BT gebruiken en tegelijkertijd je BT Headset gebruiken
Met citaat reageren
  #3  
Oud 27 november 2007, 12:51
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
Forumbikkel
Voornaam: Michel
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: Lage Mierde
Berichten: 156
Stuur een bericht via Skype™ naar Mwfadebeer
Uit eerste hand kan ik aangeven dat wij zelf, mijn voruw in dit geval, nu reeds enige tijd deze combi in gebruik hebben.
Dit werkt vanaf het eerste moment prima.
In eerste instantie als carkit een SonyEricsson HCB30 welke recentelijk na een lelijk ongeluk buiten bedrijf is geraakt.
Momenteel alweer een paar weken via een Parrot 3100.

Alles werkt tot op heden super zonder dat je na installatie allerlei "werk" moet doen om e.e.a. foutloos te laten communiceren.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 13 december 2007, 21:33
Mike159sw
Guest
 
Berichten: n/a
Is er geen vertraging in navigatie als je ook aan het bellen bent? Ik had met mijn vorige MDA Vario het probleem dat de navigatie te laat reageerde tijdens bellen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023