Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13 januari 2011, 14:55
raoulc's schermafbeelding
raoulc raoulc is offline
Lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 09 oktober 2005
Locatie: 't zuiden, M-town
Berichten: 29
Scherm functie werkt niet meer

Korte inleiding op het probleem. Mijn Treo is in de was beland en kwam bij het ophangen boven water. Ik heb de batterij er uitgehaald en volgens de www.ifixit.com handleiding geopend om te laten drogen.
Twee dagen op de kachel en ondertussen alles goed schoon gemaakt voor zover het kon.
Na het in elkaar zetten deed hij het voor een goede dag en toen ging het scherm verkleuren en strepen trekken. Backlight viel uit en scherm was alleen bij veel licht nog te lezen. Scherm kapot was mijn conclusie en heb een nieuwschermpje gekocht. Deze aangesloten en opgestart, werkte tot zover prima tot op een bepaald moment ook hier de backlight niet meer aanging en er niets meer verscheen.
Nu werkt het synchroniseren nog prima touchscreen geeft ook nog bliepjes wanneer het wordt aangeraakt. Omdat het allemaal nog functioneert vind ik het nog niet tijd om hem af te schrijven. Maar om weer een tweede scherm te kopen zou ik graag hier wat meningen en ervaringen willen vragen.
__________________
Zire 71, Palm TX, Palm Treo 680 en 650 Morgen weer een dag....
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Labels
scherm defect, treo 680


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023