Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18 april 2008, 23:30
tdeconinck
Guest
 
Berichten: n/a
agenda verzenden via mail

Hallo,

Ik ben een nieuwe gebruiker van een Palm Tungsten E2. Ook gebruik ik de Palm Desktop software voor het opmaken van mijn weekplanning. Nu zou ik graag die weekplanning willen doorsturen via email naar de betrokken personen. Is dit mogelijk ?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 april 2008, 18:21
Ijzersterk Ijzersterk is offline
Lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Berichten: 16
Welkom nieuwe gebruiker!

Als jouw versie van de Palm Desktop software overeenkomt met 4.01/4.1/4.1.2/4.1.4/6.0.1, dan kun je gebruik maken van een (gratis aan te maken) Yahoo e-mail account. Helaas wordt de bestandsindeling van de nieuwste versie van de Palm Desktop software - 6.2.2 - (nog) niet ondersteund...

Synchroniseren kan op twee manieren:
1) importeer vanuit Yahoo het datebook bestand (upload)
2) installeer het gratis programma `Autosync' van Yahoo

De laatste optie biedt de meeste mogelijkheden en zal voor jouw doel de beste keuze zijn. Je agendagegevens kunnen met dit programma automatisch met internet worden gesynchroniseerd. Yahoo biedt verder een aantal mogelijkheden wie toegang tot jouw agenda mogen hebben en tot welk soort gegevens.

Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023