Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo 750 (Windows Mobile)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16 oktober 2007, 19:38
sjoerdsikking
Guest
 
Berichten: n/a
Angry Palm treo 750 parrot carkit probleem

ik heb sinds een paar maanden een palm treo 750 icm een parrot 3300 bleutooth carkit.

de telefoon vindt de carkit en je kan er goed mee bellen. Bij het derde gesprek wordt de verbinding met de carkit verbroken en kan ik hem niet meer connecten. Ik moet de palm helemaal resetten . Erg vervelend.

Daarnaast sychroniseert hij het telefoonboek niet met de carkit. dit probleem kom ik vaker tegen op dit forum.

Mijn ict meneer geeft aan dat ik een update moet installeren op de palm, deze is alleen niet beschikbaar voor de NL markt, heb je dus niet echt veel aan .

Mocht je nog nadenken over de treo 750 dan adviseer ik je een andere te kopen. Er zijn nog steeds veels bugs aanwezig zonder oplossingen. Dit is palm zijn eerste windows gsm, helaas nog geen succes als het aan mij ligt. Erg jammer van de vromgeving is wel super en het mailen gaat erg snel.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 november 2007, 18:00
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
Forumbikkel
Voornaam: Michel
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: Lage Mierde
Berichten: 156
Stuur een bericht via Skype™ naar Mwfadebeer
of je koopt wel de palm en een bijbehorende carkit die ook ondersteunt wordt.

michel
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 november 2007, 12:10
almekinders almekinders is offline
Lid
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 02 november 2007
Berichten: 10
Sjoerd, ik ben het helemaal met je eens. Het lijkt heel mooi maar het is een drama dat Windows mobile i.c.m. Palm.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 17 december 2007, 21:07
Mike159sw
Guest
 
Berichten: n/a
Sjoerd, als je WM6 update installeerd en daarna een hard rest doet, moet het toestel prima zijn. Ook ik heb zitten vechten met BT....
Je synchronisatie van je contacten is te verklaren. In je contacten dien je optie carkit aan te vinken.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 28 januari 2008, 07:17
Valentijn 1974
Guest
 
Berichten: n/a
kwaliteit

Moet zeggen dat de kwaliteit van de gesprekken die je voert met de Palm Treo via de Nokia bluetooth carkit slecht zijn, krijg te horen dat het lijkt alsof ik in de trein zit (zelfde probleem met 2 verschillende auto's).

Probleem met carkit en gesprekken die je kwijtraakt is idd wel over na update na mobile 6.

gr
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023