Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 15 mei 2010, 11:34
RHarinck's schermafbeelding
RHarinck RHarinck is offline
Forumbikkel
Voornaam: Ries
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 14 mei 2002
Locatie: Omg. Rotterdam
Berichten: 419
Bij deze.....

Wil je beslist geen valse hoop geven. Voor alle duidelijkheid heb ik mijn engelse qwerty (O2) Pre bij PDA Techcenter gekocht en ter plekke werkend laten maken met een sim unlockkaartje (Rebelsim?) op mijn KPN abo. Door de combinatie unlockkaartje en O2 WebOS 1.4, was het niet mogelijk de Pre werkend te krijgen. Echter, door de Pre te flashen met WebOS 1.4 van Sprint werkte de Pre weer wel. Had wel free apps, maar geen paid apps en WebOS updaten was niet mogelijk. Ik wilde de Pre heel graag en besloot de beperkingen te accepteren.Richard Rosenberger van voornoemde firma zou mij mailen wanneer unlockcodes beschikbaar zouden zijn.

Een paar weken na aanschaf kreeg ik een uitnodiging om de Pre te laten ‘unlocken’. De Pre werd terug geflashed naar de engelse WebOS O2 versie en geunlocked. En nu werkt mijn Pre zoals het hoort en heb de beschikking over alle free en paid apps. Al mijn gegevens, geinstalleerde apps en alles op de usb-drive zijn automatisch gerestored.

Ik ging er vanuit dat alle problemen waren verholpen wanneer er sprake is van een Pre zonder simlock. Maak uit je verhaal op dat je een duitse simlockvrije Pre hebt. Dan zou alles toch naar behoren moeten werken zou je denken? Kan je hier niet mee helpen, maar je zou je probleem voor kunnen leggen bij PDA Techcenter. Richard Rosenberger (ook op forum actief) zou je misschien zo uit de brand kunnen helpen. Succes!
Met citaat reageren
  #22  
Oud 15 mei 2010, 11:51
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Thx!
__________________
Mark van der Hijden
Met citaat reageren
  #23  
Oud 16 mei 2010, 09:48
Palmcool Palmcool is offline
Forumbikkel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 09 september 2004
Locatie: Vlaanderen BELGIE
Berichten: 188
Geef toe jongens.... het blijft sleutelen, niet ?!
Maar goed, jullie hebben ook een punt: het is het resultaat dat telt...
zelfs na veel sleutelen !

Maar net iets te veel sleutelen voor mij...
Met citaat reageren
  #24  
Oud 16 mei 2010, 09:59
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Palmcool Bekijk bericht
Geef toe jongens.... het blijft sleutelen, niet ?!
Maar goed, jullie hebben ook een punt: het is het resultaat dat telt...
zelfs na veel sleutelen !

Maar net iets te veel sleutelen voor mij...
Ja, dat kan ik begrijpen. Zelf ben ik gestopt met sleutelen. Er zijn genoeg free apps en homebrew apps om het nog een jaar uit te houden, maar Palm en de developers hadden veel meer geld van mij kunnen krijgen dan ze nu krijgen. Tot die tijd gebruik ik trials van 3D apps enz. van Chinese Palm-Pre-fan-forums.

Grtz,

MvdH
__________________
Mark van der Hijden
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023