Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22 maart 2010, 14:45
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
[Nieuws] Palm kondigt Pixi Plus en Pre Plus voor AT&T aan

Palm krijgt de afgelopen dagen heel wat kritiek over zich heen. Het bedrijf is ten dode opgeschreven en krijgt in artikelen van Engadget en op andere sites gratis advies hoe ze deze puinhoop hadden kunnen voorkomen. Palm zelf gaat ondertussen onverstoorbaar door: ze kondigen de Pixi Plus en de Pre Plus via AT&T aan.

De toestellen komen binnenkort via het Amerikaanse mobiele netwerk van AT&T beschikbaar en gaan respectievelijk $50 en $150 kosten. AT&T wordt dus een soort laatste redmiddel voor Palm en het succes is afhankelijk ervan hoe goed AT&T het oppakt. AT&T wordt de derde Amerikaanse operator die Palm-toestellen verkoopt, na de exclusieve lancering via Sprint (volgens critici een domme keuze) en daarna een lancering bij Verizon. AT&T zal niet volledig losgaan met de Palm-toestellen, omdat zij ook al de iPhone hebben.

Bron: Palm keeps pushing, announces Pixi Plus and Pre Plus for AT&T “in the coming months”
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png 5647-2ng20duaxg.png‎ (80,6 KB, 0x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 maart 2010, 15:23
Palmcool Palmcool is offline
Forumbikkel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 09 september 2004
Locatie: Vlaanderen BELGIE
Berichten: 188
Tja ik zwijg in alle talen, want anders gaat mijn bloeddruk weer de hoogte in... Zeker als een jeugdliefde je laat zitten...15jaar Palm trouw...
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 maart 2010, 15:30
Boss's schermafbeelding
Boss Boss is offline
Forumbikkel
Model: Geen
 
Geregistreerd: 08 maart 2001
Locatie: Delft
Berichten: 428
Na ruim een jaar wachten op de Pre heb ik het vandaag opgegeven. Morgen komt de courier een Nokia brengen.

Mochten ze er volgend jaar nog zijn dan kan ik alsnog overwegen om bij de volgende verlenging weer eens een Palm te kopen.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 22 maart 2010, 15:34
Palmcool Palmcool is offline
Forumbikkel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 09 september 2004
Locatie: Vlaanderen BELGIE
Berichten: 188
mag ik weten voor welke je gaat ?....
Met citaat reageren
  #5  
Oud 22 maart 2010, 18:12
RHarinck's schermafbeelding
RHarinck RHarinck is offline
Forumbikkel
Voornaam: Ries
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 14 mei 2002
Locatie: Omg. Rotterdam
Berichten: 419
Wat weerhoudt een 'trouwe' Palmfanaat ervan een Palm Pre te kopen? Ben ooit verslingerd geraakt aan Palm toen de V-serie uitkwam. Heb zelf een M515, T2, T3, T5 en Treo 680 gehad. En sinds afgelopen vrijdag een Palm Pre qwerty gsm! Niet blijven klagen en jammeren, gewoon kopen

Mocht het slecht aflopen met Palm of hier nooit een webOS toestel uitkomen en mijn Pre valt uitelkaar, dan heb ik het tenminste als echte Palmfan wel kunnen ervaren. En die ervaring? Eens WebOS, altijd WebOS....

Greetz
Ries
Met citaat reageren
  #6  
Oud 22 maart 2010, 21:17
Palmcool Palmcool is offline
Forumbikkel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 09 september 2004
Locatie: Vlaanderen BELGIE
Berichten: 188
Juist, juist,..... Te koop in Belgieland ? No way... Te activeren in Belgieland ? Ja, via vele omwegen (cfr. Wim)
Vertel ons/me alvast eens je stappenplan graag:
1. waar gekocht tegen welke prijs (QWERTY) (of mag dit niet op het forum, dan toch graag in een persoonlijk bericht)
2. hoe aan de praat gekregen in NL
3. welk betalngsplan om alles te kunnen gebruiken wat het toestel te bieden heeft
4. hoe lang gaat de batterij nu echt mee
5. Mac synchronisatie mogelijk of niet
6. iTunes boycot opgelost of niet

Alvast bedankt voor iedere respons
Met citaat reageren
  #7  
Oud 22 maart 2010, 21:21
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Eens WebOs, altijd WebOs..mooie strijdkreet, helemaal mee eens..maarre, ooit WebOs? eerst maar dan..
Met citaat reageren
  #8  
Oud 22 maart 2010, 21:29
RHarinck's schermafbeelding
RHarinck RHarinck is offline
Forumbikkel
Voornaam: Ries
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 14 mei 2002
Locatie: Omg. Rotterdam
Berichten: 419
Ach ja, ben ietwat te enthousiast. Gezien de droevige sfeer van de laatste tijd, mag het best wat vrolijker en positiever vind je niet?
__________________
M515, T2, T3, T5, Treo 680, Palm Prē, Palm Prē2, HP Prē3 + HP TouchPad
Met citaat reageren
  #9  
Oud 22 maart 2010, 21:33
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Ja hoor, mag best! Maar toch, in het geval Palm heb ik ook al zolang gewacht en gehoopt dat ik inmiddels over ben gegaan op puur realisme..tsja..
Met citaat reageren
  #10  
Oud 22 maart 2010, 22:34
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Sja, wat weerhoudt je om een Pre te kopen? Ik heb er nu eentje en ben er dolblij mee. Had er zo 1000,- voor betaald en als ie morgen gejat wordt bestel ik direct een nieuwe. Sceptische collega mee laten spelen, binnen een paar weken had ie er ook een. Ik had er geen woord bij verteld. Vriend van me mee laten spelen, binnen een paar weken had ie er ook een. Allemaal mensen die eerst Nokia hadden, of HTC's. Als ik morgen een Pre Plus kan krijgen dan regel ik die er een. Mijn realisme: Geweldige phone, geweldig veel tweaks en tools te krijgen, leuke apps, vriendelijk, etc.. Paar dingen zijn nog niet 'af', maar verwaarloosbaar in het geheel. Ik mis alleen nog goede navigatiesoftware...en zelfs dat mis ik eigenlijk niet meer.
Met citaat reageren
  #11  
Oud 22 maart 2010, 22:39
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Wat me nu nog weerhoudt is het feit dat ik over ben gestapt via de iPhone naar Android, nu de Milestone...maar goed, als die Pre Plus "beschikbaar" komt over? en de aanschafmethode niet te omslachtig is, ik qwerty kan krijgen, wie weet...is het echt zoveel beter dan?
Met citaat reageren
  #12  
Oud 22 maart 2010, 22:57
RHarinck's schermafbeelding
RHarinck RHarinck is offline
Forumbikkel
Voornaam: Ries
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 14 mei 2002
Locatie: Omg. Rotterdam
Berichten: 419
Eerlijk gezegd weet ik niet of het zoveel beter is, want ik heb nog geen Androidtoestel in handen gehad. Het is enkel het feit dat een 'palmhart' sneller gaat kloppen
En de onvolkomenheden, die zullen in de loop der tijd ongetwijfeld worden opgelost. Vooralsnog super happy met m'n Pre.

Mooie stap toch van een 680 naar de Pre
Met citaat reageren
  #13  
Oud 23 maart 2010, 07:53
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Ah Rudy, jij bent dus dé candidaat voor een vergelijkende review! Ik zou zeggen, doén!
__________________
Mark van der Hijden
Met citaat reageren
  #14  
Oud 23 maart 2010, 09:09
ariekanarie's schermafbeelding
ariekanarie ariekanarie is offline
Senior lid
Voornaam: Arjan
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 20 december 2006
Locatie: Groene Hart
Berichten: 73
Zou heel graag een Querty Pre kopen, maar het is voor mij nog altijd niet duidelijk waar je 'm dan moet kopen (UK?) en welke trucs je moet uithalen om hem in NL te laten werken. Enne, kun je dan straks wel betaalde apps gebruiken? Heb hier een daar wel wat halve beschrijvingen gezien, maar wie-o-wie maakt een korte HOWTO?
Met citaat reageren
  #15  
Oud 23 maart 2010, 09:35
Palmcool Palmcool is offline
Forumbikkel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 09 september 2004
Locatie: Vlaanderen BELGIE
Berichten: 188
@MendriX... je ziet dat ik niet alleen ben en net alle (vele) anderen om mééér verduidelijking schreeuw ! die er maar niet komt
En zeggen dat het hier ooit anders geweest is op deze site...
Of heb ik het helemaal verkeerd voor ?
@ariekanarie... bedankt om het nog es te onderstrepen ! Ik kan niet anders dan het te onderschrijven ! voor wanneer die WHERE-HOWMUCH-HOWTO....?????
Indien Palmlief niet naar de Benelux komt, zijn we duidelijk met een pak bereid ons Lief achterna te zitten... Hoe krijgen we het hier en tegen welke prijs krijgen we ons Lief aan de praat ?
Met citaat reageren
  #16  
Oud 23 maart 2010, 10:00
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Op je wenken bediend, via deze link heb je binnen een week een Pre in huis voor minder dan €350,-, goednieuw en emt Europese garantie en simlock vrij: Palm Pre Smartphone O2 Branding, schwarz: Amazon.de: Elektronik
__________________
Mark van der Hijden
Met citaat reageren
  #17  
Oud 23 maart 2010, 10:39
Palmcool Palmcool is offline
Forumbikkel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 09 september 2004
Locatie: Vlaanderen BELGIE
Berichten: 188
OK... where + howmuch is binnen... (ondanks dat ik een QWERTY verkies)

En nu de HOWTO ?... een eenvoudige, doorzichtige en gemakkelijk doenbare gebundelde instructie ... om die volledig aan de praat te krijgen
Met citaat reageren
  #18  
Oud 23 maart 2010, 11:49
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
De how-to die ik heb gedaan was mijn Vodafone SIM erin (zakelijk SIM, geen idee of dat uitmaakt) en de wizard op het scherm volgen. Werkte meteen. In 10 minuten waren mijn Google contacts gesynct en werkte mail en agenda.
__________________
Mark van der Hijden
Met citaat reageren
  #19  
Oud 23 maart 2010, 12:09
Palmcool Palmcool is offline
Forumbikkel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 09 september 2004
Locatie: Vlaanderen BELGIE
Berichten: 188
Ik check jouw info nog es met die van Isphuini... Want over de grens, in Belgieland dus, zou dit niet zoooo eenvoudig zijn. Ofwel heb ik het helemaal vergeet voor. Ik wacht op zijn antwoord ! Je hoort er nog van
Met citaat reageren
  #20  
Oud 23 maart 2010, 12:48
ishpuini ishpuini is offline
Forumbikkel
Voornaam: Wim
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 141
Hey palmcool. M'n antwoordje zit in je bus! Bij mij leek het wat meer pionierswerk, maar nu ik helemaal weet hoe ik het deed (en wat ik niet had moeten doen) valt het nogal mee hoor. Supercontent met m'n Pre. Batterijproblemen (je zag 'm zelf platgaan) zijn inmiddels van de baan dankzij de laatste firmware upgrade, en in de app store zie ik veel leuks waaronder een appje om oude PalmOS apps te draaien.
Wim
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023