Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 29 maart 2007, 15:24
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Via e-mail:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leocastelijn
Gazpacho, dank je wel voor je antwoord.


Ja die melding stond bij card info. Maakt het geen verschil met media kaart of secure digital?
Leo, het heeft geen zin om mij te e-mailen: zowel vraag als antwoord zijn nuttig voor andere, geinteresseerde mensen op dit forum. We zijn een open online gemeenschap, geen gesloten helpdesk.

Een multimedia card en een Secure Digitalkaart zou geen verschil moeten uitmaken. En als het werkt, dan werkt het gewoon.

Citaat:
Mijn bedoeling is om grote muziek bestanden soms wel een gig groot op de palm af tespelen. Of kan ie dat eigenlijk niet? Is het transport van pc naar palm te heftig? Je schreef iets over card reader? Is dat een programmaatje dat ik erop moet zetten? Dank.
Een 1GB grote muziekbestanden? Ik denk niet dat Quickinstall van Hotsync dat leuk gaat vinden. Je kunt dus beter een cardreader of cardreader programma gebruiken, zoals ik eerder had gesuggereerd. Er werd jou ook al door andere mensen de suggestie gedaan om eerst bij de veelgestelde vragen (--> KLIK!) te kijken. Daar worden antwoorden gegeven op vragen die vaak voorkomen.

Je vraagt je misschien af waarom niet iedereen even enthousiast of snel is om antwoorden op je vragen te geven: dat komt omdat je de antwoorden zelf ook hebt kunnen vinden in de veelgestelde vragen. Als jij de moeite niet neemt om daar zelf te kijken, kun je je wel voorstellen dat andere mensen die dat zien, ook niet meer de moeite nemen om je verder te helpen.

Vragen stellen wordt altijd verwelkomd, maar doe iets meer moeite voor jezelf eerst. Succes!
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023