Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm LifeDrive

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21 november 2006, 12:14
DavidDB DavidDB is offline
Senior lid
Voornaam: David
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 mei 2005
Locatie: Gavere (België)
Berichten: 52
Stuur een bericht via MSN naar DavidDB Stuur een bericht via Skype™ naar DavidDB
Red face

Hallo iedereen,

Mijn LifeDrive doet de laatste tijd raar, hij loopt meer vast dan dat hij fatsoenlijk werkt. Ik zou hem ook via de winkel waar ik hem gekocht heb laten terugsturen; maar aangezien mijn LD er niet zo goed meer uitziet (krassen, blutsen,...) zou ik proberen hem te laten omruilen.
Hoe groot is de kans volgens jullie dat ik een andere in de plaats krijg ???

Groetn
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 november 2006, 12:20
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Heb je al een grote schoonmaak geprobeerd? Het zou goed kunnen dat dat gewoon helpt, en dan heb je helemaal niks nieuws nodig. Anders is het aan de winkel om te beslissen of je vervanging of reparatie krijgt, dus dat zal ook per winkel verschillen.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 november 2006, 21:08
DavidDB DavidDB is offline
Senior lid
Voornaam: David
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 mei 2005
Locatie: Gavere (België)
Berichten: 52
Stuur een bericht via MSN naar DavidDB Stuur een bericht via Skype™ naar DavidDB
Wat ik niet begrijp uit de grote schoonmaak tekst is of dat al mijn programmatjes na de sync ook weer zullen geinstralleerd staan?
(ik denkt het niet zeker)

Zou het er ook iets kunnen mee te maken hebben dat mijn batterij heel snel leeg is ook bij het weinig gebruiken van mijn LD????
Met citaat reageren
  #4  
Oud 12 december 2006, 22:06
DavidDB DavidDB is offline
Senior lid
Voornaam: David
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 mei 2005
Locatie: Gavere (België)
Berichten: 52
Stuur een bericht via MSN naar DavidDB Stuur een bericht via Skype™ naar DavidDB
Ik heb voor het 'gemak' een harde reset gedaan, nu lijken alle problemen van de baan, de vastlopers en ook de batterij gaat weer een normale tijdsduur mee

nu zoals gezegd heb ik heel wat krasjes in mijn scherm, maar ik heb ooit eens van een product gehoord waarmee je je scherm insmeert en dat vult dan alle krasjes
maar ik vind dat nergens meer terug, kent iemand van jullie dat?

mvg
Met citaat reageren
  #5  
Oud 12 december 2006, 22:39
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Het produkt heet Displex. Met dat woord kun je in de zoekfunctie een en ander wel terugvinden. Vroeger had Halfords het, of dat nog zo is durf ik je helaas niet te zeggen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023