Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #121  
Oud 07 maart 2006, 12:39
Hans Doeleman Hans Doeleman is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 10 januari 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 39
@Gazpacho
Gezien je omschrijving "is nooit meer offline", mag ik opmaken dat aansluiten van Pocket Internet Totaal op je Treo gelukt is?
Met citaat reageren
  #122  
Oud 07 maart 2006, 13:00
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Nee, ik zit al 128 uur achter mijn PC

Grapje.

Ja, het is gelukt, maar niet op mijn Treo 650. Helaas moet je je echt aanmelden met een toestel die op De Lijst staat - ik vermoed zelfs dat de regels daarvan intern zijn aangescherpt bij T-Mobile. Vorig jaar was het nog prima mogelijk om via de klantenservice persoon of de T-Mobile Store iets af te sluiten, nu moet alles echt naar de technische dienst waar ze iemand hebben die de IMEI nummer door de IMEI molen haalt om te kijken of het wel een toestel van De Lijst is.

Jammer, maar het is niet anders.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #123  
Oud 07 maart 2006, 13:09
Hans Doeleman Hans Doeleman is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 10 januari 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 39
Jammer! Dan is dus de optie een abonnement met toestel 'van de lijst' af te sluiten en de sim over te zetten. (en dan maar hopen dat ze dan niet automatisch iedere keer je IMEI gaan checken en alles wat je met je Treo internet alsnog extra berekenen)
Met citaat reageren
  #124  
Oud 07 maart 2006, 13:09
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Doeleman
Jammer! Dan is dus de optie een abonnement met toestel 'van de lijst' af te sluiten en de sim over te zetten. (en dan maar hopen dat ze dan niet automatisch iedere keer je IMEI gaan checken en alles wat je met je Treo internet alsnog extra berekenen)
Volgens mij staat er in de voorwaarden niets over het feit dat je per se met het aangemelde toestel moet surfen.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #125  
Oud 16 maart 2006, 21:46
Vincent's schermafbeelding
Vincent Vincent is offline
Lid
Voornaam: Vincent
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Locatie: Enschede
Berichten: 39
Stuur een bericht via MSN naar Vincent
Mensen,

er is nog hoop! heb gisteren de T-mobile helpdesk opgebeld voor een PIT, en uitgelegd aan de goed medewerkende dame dat ik TOCH geen MDA serie telefoon heb maar een treo 650 en dat ik graag PIT zou willen hebben !! op mijn eigen risico !! . Zij mocht zelf geen beslissing nemen en ze zou het doormailen naar de TD. Antwoord zou binnen 48 uur volgen en ik werd al iets somberder. Maar integendeel, binnen 24 uur kreeg ik een sms dat het geactiveerd was!!

Sneller dan ik had verwacht, ik had er op gerekend dat ik wat zou moeten zeuren om geregeld te krijgen, maar nee! het werk gewoon! versamail, blazer, Verichat... het loopt allemaal als een trein!

Groet,

Vincent
Met citaat reageren
  #126  
Oud 17 maart 2006, 13:03
De.Frons De.Frons is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 16 februari 2006
Berichten: 10
Dus we moeten allemaal gewoon doorhameren?

vincent, als je je rekening hebt, hoop ik dat er gewoon 9,95 wordt afgerekend, in plaats van die 52 euri...
Met citaat reageren
  #127  
Oud 17 maart 2006, 13:53
Vincent's schermafbeelding
Vincent Vincent is offline
Lid
Voornaam: Vincent
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Locatie: Enschede
Berichten: 39
Stuur een bericht via MSN naar Vincent
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De.Frons
Dus we moeten allemaal gewoon doorhameren?
Van doorhameren was bij geen eens sprake, de vrouw die mij hielp vond het allemaal een beetje raar eigenlijk maar heeft gewoon genoteerd wat ik wilde en heeft het doorgestuurd naar de TD volgens haar. Heb er wel een keer of drie duidelijk bij gezegd dat ik weet dat het toestel niet op de lijst staat, maar dat ik weet dat het wel werkt en dat ik het graag op eigen risico geactiveerd zou willen hebben.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De.Frons
vincent, als je je rekening hebt, hoop ik dat er gewoon 9,95 wordt afgerekend, in plaats van die 52 euri...
Ja, ik ook maar in het smsje wat ik kreeg dat de boel geactiveerd was stond duidelijk dat het om POCKET Internet Totaal ging. Dat smsje bewaar ik dus ook nog even goed tot de eerste rekening.
Met citaat reageren
  #128  
Oud 29 maart 2006, 08:41
Ellen's schermafbeelding
Ellen Ellen is offline
Senior lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 03 september 2003
Locatie: Esch
Berichten: 70
Als ik alles goed begrijp zou PIT ook moeten werken op een Motorola telefoon in combinatie met een T|3 (bluetooth verbinding), toch?
(hoewel de Motorola niet in het lijstje van T-mobile staat genoemd...)

Laatst gewijzigd door Ellen; 29 maart 2006 om 09:20.
Met citaat reageren
  #129  
Oud 29 maart 2006, 09:53
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ellen
Als ik alles goed begrijp zou PIT ook moeten werken op een Motorola telefoon in combinatie met een T|3 (bluetooth verbinding), toch?
(hoewel de Motorola niet in het lijstje van T-mobile staat genoemd...)
Zolang de Motorola het GPRS-signaal goed door kan geven (bij voorkeur via Bluetooth) wel ja.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #130  
Oud 29 maart 2006, 12:59
Ellen's schermafbeelding
Ellen Ellen is offline
Senior lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 03 september 2003
Locatie: Esch
Berichten: 70
Het is de Motorola Razr (V3) met bluetooth, dus dan ga ik er vanuit dat hij het zou moeten doen...
Met citaat reageren
  #131  
Oud 14 mei 2006, 19:48
jempen jempen is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 20 januari 2003
Berichten: 128
Ik heb mij ook aangemeld voor PIT werkt perfect, gebruik de combinatie SE K750i en een Palm TX. Het IMEI nummer dat ik doorgegeven heb is het nummer van een MDA compact die ik ooit eens in huis heb gehad wegens contractvernieuwing... en ongeopend terug heb gestuurd shit spul

Maar goed, overal msn, RSS, mail en internet .. ja ja zelf streaming radio alle blue grass en country toppers regelrecht gestreamt uit hartje Texas met een bitrate van 14 kbps?? haha
__________________
Palm
Palm M105 -> Tungsten E -> Tungsten T3 -> Treo 600 -> Treo 650 + Lifedrive -> Treo 750 + Palm TX -> Treo Pro
Met citaat reageren
  #132  
Oud 20 juni 2006, 12:09
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Ook ik heb PIT aangevraagd en als het goed is, is het nu ook geactiveerd. Maar, om te voorkomen dat de helpdeskmedewerkster een fout heeft gemaakt en mij heeft geactiveerd voor de duurdere gprs-varianten, vraag ik me af of een van jullie weet hoe ik zou kunnen controleren of ik inderdaad aan het gprs-en ben met PIT en niet met het veel duurdere T-Zones.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #133  
Oud 20 juni 2006, 12:17
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Het duurdere T-Zones profiel heeft de APN "internet-act" , terwijl PIT "internet" als APN heeft. Goed opletten dat je die gebruikt.

Daarnaast kun je op my t-mobile op de website zien wat je "overige kosten" zijn. Deze wordt dagelijks geupdate. Als deze rap begint op te lopen, dan weet je dat je op t-zones aan het surfen bent. Ik sta deze maand bijvoorbeeld nog op 0 EUR.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #134  
Oud 20 juni 2006, 12:24
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Dank Gaz, de tweede optie had ik zelf ook al geprobeerd, maar volgens de site van T-Mobile hadden ze geen abonnementsgegevens van me
Maar die van die APN is een goeie
Volgens jou kun je dus het APN internet niet gebruiken als je ook niet PIT hebt?
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #135  
Oud 20 juni 2006, 12:27
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Volgens jou kun je dus het APN internet niet gebruiken als je ook niet PIT hebt?
Dat weet ik niet
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #136  
Oud 20 juni 2006, 12:34
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Oh

Nou, ik wacht wel even af totdat ze mijn online status wel toegankelijk maken.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #137  
Oud 08 juli 2006, 14:12
gijsje
Guest
 
Berichten: n/a
Ikke dus met heel veel zorgen T-mobile gebeld voor een web'nd walk gecombineerd met mijn treo 650 ... NO problem en alle hulp om het ook aan het werk te krijgen!
Met citaat reageren
  #138  
Oud 08 juli 2006, 14:17
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gijsje
Ikke dus met heel veel zorgen T-mobile gebeld voor een web'nd walk gecombineerd met mijn treo 650 ... NO problem en alle hulp om het ook aan het werk te krijgen!
T-Mobile heeft zijn prijsplannen veranderd.

http://www.nu.nl/news/769960/51/T-Mo..._internet.html

Het is nu voor iedereen mogelijk om flatfree internet te krijgen, maar voor de 9,50 EUR versie hebben ze geloof ik de snelheid naar beneden gedraaid, en de mogelijkheid om gebruik te maken van T-Mobile WiFi hotspots weggenomen.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #139  
Oud 10 juli 2006, 15:11
rich-treo
Guest
 
Berichten: n/a
Na de positieve laatste berichten net ook maar even een poging gewaagd en inderdaad: het is gelukt. Geen IMEI nummer meer nodig. Je wordt gewoon aangesloten. Ik hoefde zelfs (volgens de mevrouw van de klantenservice) m'n instellingen niet aan te passen. Wel hebben ze inderdaad WIFI eruit gehaald en de snelheid is beperkt tot geloof ik 64k.
Met citaat reageren
  #140  
Oud 10 juli 2006, 17:46
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Ik zou dat toch even voor de zekerheid controleren dat je APN in Network op 'internet' staat. Kijk anders op my t-mobile op de website naar je huidige gebruikskosten. Als je niet uit de onbeperkte bundel aan het internetten bent, loop je zo een paar EUR aan kosten op die je dan daar vrijwel meteen ziet.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023