Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25 juli 2005, 18:38
Richie
Guest
 
Berichten: n/a
2 vraagjes

Mijn eerste vraag gaat over het plaatsen van een GPS muis;
Afgelopen weekend showde een vriend zijn nieuwe auto aan mij. In de auto zat een houder voor een Palm/PocketPC gemonteerd. Na wat meer rondkijken vroeg ik naar de lokatie van de GPS muis. Tot mijn verbazing antwoorde hij:"achter de midden console". Hij had hem overal geprobeerd en het maakte niets uit.........
Ik dacht toch echt dat een GPS muis "vrij zicht" moest hebben? of loop ik achter en zijn er nieuwe snufjes op de markt?

De tweede vraag is of iemand voor mijn Zire 72 een geschikte houder/lader voor in de auto weet.

Mvg Richie
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 juli 2005, 13:20
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Plastic weert de gps-ontvangst niet, dus dat zou het gps-mysterie misschien kunnen verklaren.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 juli 2005, 20:33
Rocket Ruud
Guest
 
Berichten: n/a
Heb zelf een BMW Cuoupe en dus geen warmtewerende voorruit en in de middenconcole, onder de armsteun heb ik binnen 2 minuten een prima fix met een aantal jaren oude Emtac Bluetooth GPS muis. Zelfde apparaat werkte ook prima in de 206 van mijn vriendin met wél een warmte werende voorruit.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 26 juli 2005, 20:34
Rocket Ruud
Guest
 
Berichten: n/a
Kijk voor een houder een op de site van Brodit
Met citaat reageren
  #5  
Oud 27 juli 2005, 08:00
Litje Litje is offline
Forumbikkel
Voornaam: Gerard
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 11 juni 2003
Locatie: Woerden- buiten vh Harmelen
Berichten: 147
Het plastic van de middenconcole zal inderdaad geen problemen opleveren. In mijn 2CV kan ik de muis overal neerleggen, perfect. Echter in mijn Renault Laguna Station is de enige plek met een fatsoenlijk zicht op de satelieten de achterzijruit. De muis kan echt niet door een stalen dak kijken. Houd hier wel even rekening mee. Veel plezier met je navigatiesysteem en vergeet vooral niet ergens nog een kaart in de auto te houden. Het blijft techniek
__________________
Het handig hulpmiddel de TX, alleen jammer dat er zoveel tijd in gaat zitten
Met citaat reageren
  #6  
Oud 31 juli 2005, 10:50
Richie
Guest
 
Berichten: n/a
Ben even een paar daagjes naar Londen geweest, dus vandaar de iet wat late reactie, in ieder geval bedankt voor alle reacties.
Voor de GPS ontvanger is de warmte werende voorruit dus het hete hangijzer...... nu nog even op zoek naar een auto houder/lader (even bij Brodit kijken of er iets tussen zit)

groeten Richie
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023