Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02 juni 2004, 09:53
ricardo
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up "Mapsonic" en "Mapstore"

hallo grote vrienden, heb iets heeeeel belangrijks voor jullie gevonden !!!! voor mensen dat problemen en moelijkheden hebben met hun software "mapsonic" en "mapstore" palm kaarten ..identificatie code...en noem maar op, en als je probleem daar mee hebt kan je altijd contact opnemen met de helpdesk van "kirrio site" of je kan ze ook bellen en maar wel vragen naar een nederlandse-talige persoon en die krijg je gelijk wel tussen 08.00 uur en 18.00 uur , ze zijn heeeeeeel lief die mensen!! en ze helpen je heel graag ,hier is de site www.kirrio.com klik op de engelse vlag van de site want het's nog niet naar nederlands vertaald en daar kan je de helpdesk e-mail vinden ,zodra je ze mailt en vertel wat jou probleem is mailen ze jou gelijk terug en bellen kan je natuurlijk ook en is meer handiger ,en het's niet duur hoor, succes iedereeen doeiiiiii

Laatst gewijzigd door ricardo; 02 juni 2004 om 09:56.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 02 juni 2004, 13:53
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Ik denk dat de Palmclub handiger is dan een helpdesk.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 03 juni 2004, 14:14
ricardo
Guest
 
Berichten: n/a
Smile

ben helemaal niet met je eens,nee vriend niet altijd hé!! want soms en vooral als het met het software "mapstore en mapsonic" te maken heeft in alle versies tungsten/t/t3/e... zijn er natuurlijke wat technische problemen waar je geen oplossing er voor hebt tijdens het installatie bijvoortbeeld of synchroniseren van de gegevens ..want
" kirrio en "viamichelin en "palmone " werken ze met zijn drieen samen , dus hun informatie is wel 100% zolang dat je hun klant bent van het feit dat je hun pack hebt gekocht, ja toch?!
ps: en als jij bijvoorbeeld goed geinformeerd bent wat navigatie systemen beterft daar heb jij er voor geleerd en misschien opleiding of cursus er voor gevold, maar heleboel mensen kunnen niet eens met computer omgaan hoor! en dat kan jij je wel voorstellen natuurlijk als ze een gps dingetje kopen en die mensen moet je helpen stapje bij stapje en daar is de helpdesk er voor van www.kirrio.com zo lang dat je hun product hebt gekocht, zal er altijd heel simpel is het telfoonnummer bellen of hun mailtje sturen en ben je klaar ,dus hoop dat je snapt wat ik met mijn vorige mail heb bedoelt bro, en succes voor alle gebruikers want ben nog steeds een beginner maar het wordt wel beter hoor ))

Laatst gewijzigd door ricardo; 03 juni 2004 om 14:24.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 03 juni 2004, 14:45
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Wat ik bedoel is dat vaak bij Helpdesken de mensen het product zelf niet eens hebben, maar alle informatie via FAQ's of cursussen die ze voor hun neus op een scherm hebben staan aan je doorgeven. Je gaat me niet vertellen dat alle helpdesk medewerkers een Palm hebben met Kirrio GPS en dat ze daar dagelijks gebruik van maken.

Dan heb ik liever hands-on informatie van de gebruikers op de Palmclub, die zelf ervaring hebben juist met problemen die niet in de handleiding beschreven staan - het zal niet de eerste keer zijn dat problemen hier wel opgelost worden maar niet met de helpdesk van Palm, Sony of Kirro. Dat is de kracht van (de zoekmachine op) forums zoals de Palmclub.

Idem dito voor andere niet-PDA gerelateerde producten.

Maar niemand houd je tegen als je helpdesks wil bellen.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #5  
Oud 03 juni 2004, 14:48
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
SUPPORT

Hotline: 09 092 658 100 (0,35€ / Min)
Email: SUPPORT_NL@KIRRIO.COM
0.35 EUR per minuut. Niet duur?

Maar goed, jij hebt blijkbaar goede ervaringen met de Kirrio helpdesk. Ik hoop dat je ook goede ervaringen krijgt met de Palmclub.

__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #6  
Oud 03 juni 2004, 21:16
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Ricardo, werk je toevallig voor een telecombedrijf? .
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023