Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Zire en Z22

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 02 mei 2004, 23:07
suny_xian suny_xian is offline
Forumbikkel
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 21 december 2003
Berichten: 194
Precies, underdog you read my mind!
zeker omdat er nu mischien een wifi sd kaartje komt kan je inderdaad een goede accu hebben!
en soon camera doet het bij mij ook niet slecht.
slider vond ik wel grappig, maar ik ben bang dat ie kapot gaat.
Dus ik ben zo voorzichtig dat ik niet eens naar durf te kijken, ben bang dat ie kapot gaat.
Met citaat reageren
  #22  
Oud 02 mei 2004, 23:41
Underdog's schermafbeelding
Underdog Underdog is offline
Yèèèèès
Voornaam: AJ
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Groningen city
Berichten: 724
Stuur een bericht via ICQ naar Underdog
kijken kan geen kwaad hoor

maar de doelgroep is inderdaad heel anders. Net als bij de zire71 mikt PalmOne het denk ik op de jongere gebruikers die ook multimediale wensen hebben
__________________
There is no need to fear ---
Underdog is here!
Met citaat reageren
  #23  
Oud 03 mei 2004, 14:54
Peter Drake's schermafbeelding
Peter Drake Peter Drake is offline
Gadgetfreak
Voornaam: Peter
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 06 juni 2003
Locatie: Schipluiden
Berichten: 1.211
Stuur een bericht via MSN naar Peter Drake
True, een ook de Zire72 zal meer voor dat segement bedoeld zijn. Het is niet voor niks teven een Zire. Ook deze nieuwe Palm maakt een grote kans om mijn huidige Z71 op te gaan volgen, want eigenlijk ben ik em wel een beetje zat. De krakkemikkige specs beginnen me nu de nuisgaten uit te lopen eigenlijk. *sparen.
__________________
Met citaat reageren
  #24  
Oud 04 mei 2004, 21:20
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
@Underdog:

Underdog, wat vind jij van die RealOne-toestand ingebouwd in ROM? Kun je daar mee leven? En de afhankelijkheid van WMP 9? En de batterijduur (geen PUC dus geen PowerToGo)? Zou je met JackFlash/Sprat die ROM "op kunnen schonen"?
Met citaat reageren
  #25  
Oud 04 mei 2004, 21:44
Underdog's schermafbeelding
Underdog Underdog is offline
Yèèèèès
Voornaam: AJ
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Groningen city
Berichten: 724
Stuur een bericht via ICQ naar Underdog
Re: @Underdog:

Citaat:
Op 04-05-2004, om 21:20 heeft rudyheidenis dit gezegd in bericht #24
Underdog, wat vind jij van die RealOne-toestand ingebouwd in ROM? Kun je daar mee leven? En de afhankelijkheid van WMP 9? En de batterijduur (geen PUC dus geen PowerToGo)? Zou je met JackFlash/Sprat die ROM "op kunnen schonen"?
Realone in ROM is gewoon bagger. Afhankelijkheid van WMP 9 ben ik ook niet voor opzich. Ze moeten mijns inziens ROM zoveel mogelijk leeg laten. Met Jackflash/sprat ga ik zo mogelijk gewoon weer docstogo erin gooien en Zlaucher e.d. altijd handig.

Batterijduur valt best mee volgens meeste reviews. PowerToGo is toch nooit een optie voor mij geweest alleen maar groot.
__________________
There is no need to fear ---
Underdog is here!
Met citaat reageren
  #26  
Oud 04 mei 2004, 21:53
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Voor de tweakers is het misschien handig als het ROM-geheugen nog zo leeg mogelijk is. Maar voor de gemiddelde gebruiker maakt het toch niet zoveel uit hoe vol het ROM-geheugen is? Ik heb in ieder geval vrede met de programma's die in het ROM-geheugen van m'n TT3 staan, hoewel m'n voorkeur ook wel neigt naar een zo leeg mogelijk ROM-geheugen.
Met citaat reageren
  #27  
Oud 04 mei 2004, 22:00
Underdog's schermafbeelding
Underdog Underdog is offline
Yèèèèès
Voornaam: AJ
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Groningen city
Berichten: 724
Stuur een bericht via ICQ naar Underdog
Citaat:
Op 04-05-2004, om 21:53 heeft koekiemonster dit gezegd in bericht #26
Voor de tweakers is het misschien handig als het ROM-geheugen nog zo leeg mogelijk is. Maar voor de gemiddelde gebruiker maakt het toch niet zoveel uit hoe vol het ROM-geheugen is? Ik heb in ieder geval vrede met de programma's die in het ROM-geheugen van m'n TT3 staan, hoewel m'n voorkeur ook wel neigt naar een zo leeg mogelijk ROM-geheugen.
het wordt zo wel een hele andere discussie maar bijvoorbeeld bij mijn sj33 zaten er echt heeeel veel applicaties in het ram waarvan ik echt bijna geen een gebruikte naast de stadaard PIM. Als ze het rom wat kleiner maken en ram wat groter heb ik er vrede mee maar op deze manier was het echt belachelijk
__________________
There is no need to fear ---
Underdog is here!
Met citaat reageren
  #28  
Oud 04 mei 2004, 22:11
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Reviewmodellen

Vandaag hebben we op het 'hoofdkantoor' de Zire31 en de Zire72 binnen gekregen voor twee aparte reviews. Daar willen we zo spoedig mogelijk beginnen, maar uiteraard ook volledig zijn. Uiterlijk binnen drie weken moeten de reviews helemaal klaar zijn.

- jp
Met citaat reageren
  #29  
Oud 06 mei 2004, 15:43
PeKa PeKa is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Houten
Berichten: 40
Re: Reviewmodellen

Citaat:
Op 04-05-2004, om 22:11 heeft jean-paul dit gezegd in bericht #28
Vandaag hebben we op het 'hoofdkantoor' de Zire31 en de Zire72 binnen gekregen voor twee aparte reviews. Daar willen we zo spoedig mogelijk beginnen, maar uiteraard ook volledig zijn. Uiterlijk binnen drie weken moeten de reviews helemaal klaar zijn.

- jp
En wij maar denken dat die T3 review eraan zat te komen?
(Tip: misschien een drieluik: de T3 in vergelijk met de nieuwe Zire's, meerwaarde cq overeenkomsten, particulier to zakelijk etc...??)
__________________
PeKa
Met citaat reageren
  #30  
Oud 06 mei 2004, 16:24
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Re: Re: Reviewmodellen

Citaat:
Op 06-05-2004, om 15:43 heeft PeKa dit gezegd in bericht #29

En wij maar denken dat die T3 review eraan zat te komen?
(Tip: misschien een drieluik: de T3 in vergelijk met de nieuwe Zire's, meerwaarde cq overeenkomsten, particulier to zakelijk etc...??)
Ook een apart T|T3-review komt er nog steeds aan. We kunnen echter niet alles tegelijk Gert-Jan - die het T|T3-review zal schrijven - werkt momenteel 60-70 uur per week, dus je begrijpt dat het review dan even blijft liggen. We zullen onze belofte echter nakomen.

- jp
Met citaat reageren
  #31  
Oud 06 mei 2004, 22:09
PeKa PeKa is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Houten
Berichten: 40
review T3 vs Zire's

Ach we blijven geduldig wachten
Kijken wie er 'wint'
En Gert-Jan wens ik sterkte, beetje relaxen / onthaasten kan geen kwaad
__________________
PeKa
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023