Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Zire en Z22

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12 april 2004, 21:52
Jeruzame
Guest
 
Berichten: n/a
Foto van Palm Zire 71 naar Nokia 6610

Ik heb een Palm Zire 71 en een Nokia 6610. Nou heb ik een aantal fotootjes die ik graag op mijn Nokia 6610 zou willen hebben. Ik heb geprobeerd om ze via IR te sturen. Ze maken wel verbinding, maar na een kleine seconde komt op de Zire 71 de melding 'An unknown problem occurred'. Op de Nokia 6610 wordt geen foutmelding weergegeven.

Hebben jullie enig idee wat ik verkeerd doe en belangrijker, hoe ik de fotootjes op m'n telefoon kan krijgen? Alvast bedankt!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 april 2004, 21:56
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Zoeken naar: beampro zou moeten werken. Voor het ontvangen heb je dan weer ReceiveIt nodig.

Omslachtig? Ja best wel.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 12 april 2004, 22:37
Jeruzame
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb BeamPRO op m'n Zire 71 gezet, maar ik blijf dezelfde foutmelding krijgen. Overigens kan ik wél records uit het Adress Book naar m'n telefoon sturen, maar dat kon ik met de standaard beam functie van de PDA ook al...

Ik stuur JPEG'jes en die zou mijn telefoon moeten ondersteunen; op de telefoon staan namelijk nu een paar standaard afbeeldingen (van Nokia) en die zijn in het JPG formaat.

Iemand nog een idee? Alvast bedankt!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 12 april 2004, 22:44
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Heb je wel de foto's van je kaart gestuurd? Dus de echte .jpg's en niet de .pdb's in je RAM die pas worden geconverteerd naar .jpg's bij een hotsync?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #5  
Oud 12 april 2004, 22:51
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Dit alles is al eens eerder aan de orde gekomen; het ziet er somber voor je uit: http://www.palmclub.nl/forums/showth...threadid=11873
Met citaat reageren
  #6  
Oud 12 april 2004, 22:53
Jeruzame
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Op 12-04-2004, om 22:44 heeft Gazpacho dit gezegd in bericht #4
Heb je wel de foto's van je kaart gestuurd? Dus de echte .jpg's en niet de .pdb's in je RAM die pas worden geconverteerd naar .jpg's bij een hotsync?
Ik had dat niet gedaan; ik verstuurde de foto's vanaf het interne geheugen van de PDA naar mijn telefoon.

Ik heb zojuist een fotootje op mijn SD kaart gezet en geprobeerd om die naar mijn telefoon te versturen (zowel via de standaard beam optie als via BeamPRO), maar met beide mislukte dit en kreeg ik dezelfde foutmelding als bij het versturen vanaf het interne geheugen.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 12 april 2004, 23:27
Jeruzame
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Op 12-04-2004, om 22:51 heeft koekiemonster dit gezegd in bericht #5
Dit alles is al eens eerder aan de orde gekomen; het ziet er somber voor je uit: http://www.palmclub.nl/forums/showth...threadid=11873
Erg bedankt voor het opzoeken! 't Ziet er inderdaad somber uit, maar 't lijkt mij dat het via de computer (met behulp van een IrDA USB adapter) wel zou moeten kunnen. Alleen kost zo'n apparaatje rond de 50 euro (althans bij Dixons), en dat heb ik niet...

In ieder geval bedankt voor jullie tijd en energie!
Met citaat reageren
  #8  
Oud 13 april 2004, 16:48
Peter Drake's schermafbeelding
Peter Drake Peter Drake is offline
Gadgetfreak
Voornaam: Peter
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 06 juni 2003
Locatie: Schipluiden
Berichten: 1.211
Stuur een bericht via MSN naar Peter Drake
Ik heb ervaring. Het kan niet... Ik heb een 7210 gehad die exact hetzelfde is, maar het probleem zit em in de software. Alleen de Symbian modellen ondersteunen het verzenden en ontvangen van andere bestanden dan busineescards en agenda onderwerpen.Daarom ben ik snel overgestapt op een Siemens die dit allemaal wel kan. Dit doet Nokia om mensen toe te zetten tot het kopen van zo'n camera headset. Noem het tactiek, maar ik vind het zwaar kl*te. Ik neem nooit meer Nokia.... HA!
__________________
Met citaat reageren
  #9  
Oud 13 april 2004, 19:05
Jeruzame
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Op 13-04-2004, om 16:48 heeft Peter Drake dit gezegd in bericht #8
Ik heb ervaring. Het kan niet... Ik heb een 7210 gehad die exact hetzelfde is, maar het probleem zit em in de software. Alleen de Symbian modellen ondersteunen het verzenden en ontvangen van andere bestanden dan busineescards en agenda onderwerpen.Daarom ben ik snel overgestapt op een Siemens die dit allemaal wel kan. Dit doet Nokia om mensen toe te zetten tot het kopen van zo'n camera headset. Noem het tactiek, maar ik vind het zwaar kl*te. Ik neem nooit meer Nokia.... HA!
Ik had al zo'n vermoeden dat het aan Nokia lag, want bij de telefoon van m'n huisgenoot (Sony Ericsson) lukte het wel prima van PDA naar telefoon. Ik ben en blijf een fan van Nokia (gewoon handige en degelijke telefoons), maar ik vind dit toch wel erg gebruiksonvriendelijk en een minpuntje.

Erg bedankt voor je antwoord, hoef ik tenminste niet meer verder te testen en te zoeken naar een oplossing
Met citaat reageren
  #10  
Oud 16 april 2004, 18:04
Peter Drake's schermafbeelding
Peter Drake Peter Drake is offline
Gadgetfreak
Voornaam: Peter
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 06 juni 2003
Locatie: Schipluiden
Berichten: 1.211
Stuur een bericht via MSN naar Peter Drake
Welcome! Ervaring doet het hem...
__________________
Met citaat reageren
  #11  
Oud 22 april 2004, 22:45
Zoolander
Guest
 
Berichten: n/a
Sony Ericsson overrulez Nokia, nog es bewezen
(al gekeken naar de beursresultaten van beide bedrijven :d)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023