Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28 mei 2008, 16:49
jozefmw jozefmw is offline
Junior lid
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 13 januari 2007
Berichten: 7
Red face Palm DeskTop laadt mijn adressen niet

Beste mensen,
Bij het opstarten van DeskTop krijg ik meteen een foutmelding, dat het openen van de adressen niet gelukt is, dus is er geen enkel adres meer te zien.
Ik kan ook in DeskTop geen nieuw adres aanmaken, het programma blijft dan hangen. Ik heb Desktop enkele malen opnieuw geïnstalleerd, ook al geprobeerd bij een nieuwe installatie te repareren, en heb ook "Adress" in C:ProgramFiles/Palm/ door een backup vervangen, niets lukt.
Bij het synchroniseren met mijn Tungsten T suggereert het Logbestand het volgende: 1. Misschien heb je niet voldoende ram over (Heb mijn C: partitie verruimd tot 13 GB) 2. Misschien ook het hoogst toelaatbare aantal invoegingen bereikt. In dat geval adviseert HotSynclog het volgende te deleten: Desktop-Computer = 0, Handheld = 327 Ik neem aan dat dit in de registry te vinden is, maar heb geen idee waar en hoe dat te vinden. En ook weet ik niet of ik dan de hele regel naar de prullebak dien te verwijzen.
Ik gebruik Vista SP 1. Bij een oude laptop met XP werkt het wel, dus ligt het niet aan de Tungsten.
Wie kan er helpen ???
mvg,
jozefmw
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023