Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 26 oktober 2005, 08:09
Boss's schermafbeelding
Boss Boss is offline
Forumbikkel
Model: Geen
 
Geregistreerd: 08 maart 2001
Locatie: Delft
Berichten: 428
Ik ben een beetje achterop graakt met de connectors.... is een universal connector aan te sluiten op mijn Tungsten T, of is dat iets van modellen die daarna kwamen? Maw, moet ik de soldeerbout erbij halen of gaat dit out-of-the-box passen?
Met citaat reageren
  #22  
Oud 26 oktober 2005, 09:31
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
De Tungsten|T heeft een Universal Connector
Met citaat reageren
  #23  
Oud 26 oktober 2005, 11:09
smacdab smacdab is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Berichten: 136
welke nu aanschaffen? Ik heb die van €104 bij BOL afgezegd, want de levertijd werd me te lang.
Maar die van €48 is ook een goede?

kees
Met citaat reageren
  #24  
Oud 26 oktober 2005, 11:19
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boss
Maw, moet ik de soldeerbout erbij halen of gaat dit out-of-the-box passen?
Maar (gewoon nieuwsgierig): Hoe wil je een Bluetooth verbinding gaan solderen?
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #25  
Oud 26 oktober 2005, 11:24
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smacdab
welke nu aanschaffen? Ik heb die van €104 bij BOL afgezegd, want de levertijd werd me te lang.
Maar die van €48 is ook een goede?
't is dezelfde, maar dan nog eens afgeprijsd ...
Met citaat reageren
  #26  
Oud 26 oktober 2005, 11:27
RichardR RichardR is offline
Lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 03 januari 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 38
Bij mij is het pakket alweer retour..
Levering van Bol.com was prima (weekje). Echter de GPS unit was na één dag stuk! Ook kreeg ik er al heel moeizaam een fix mee. Daarnaast kon me PP niet bekoren.
Met citaat reageren
  #27  
Oud 26 oktober 2005, 11:41
smacdab smacdab is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Berichten: 136
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RichardR
Bij mij is het pakket alweer retour..
Levering van Bol.com was prima (weekje). Echter de GPS unit was na één dag stuk! Ook kreeg ik er al heel moeizaam een fix mee. Daarnaast kon me PP niet bekoren.
toevallig?
Met citaat reageren
  #28  
Oud 26 oktober 2005, 11:45
Klaas's schermafbeelding
Klaas Klaas is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 11 april 2005
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
Er staat toch SD kaart bij nader inzien, en de connector zal wel een Universal Connector zijn....
Ik heb 'm 3 weken geleden besteld. Toen was ie al goedkoop (100 euro), maar nu baal ik natuurlijk wel een beetje...

zit inderdaad een kaartje bij SD is 't volgens mij niet, wel MMC. Past in elk geval en werkt ook.
De aansluiting voor de palm zit er ook bij, maar die heb je dus alleen nodig voor de lader. Dat is een usb<>palm connector aansluiting.
Die zal vast als universeel bedoeld zijn, maar ik krijg 'm niet aan m'n Treo omdat er een opstaand stukje op zit.

Verder zitten er 2 usb autoladers in en 1 usb thuislader..

pakket is erg compleet, alleen volgens mij heeft de GPS-muis geen ingebouwde accu, dus moet die altijd op stroom gezet worden.
Met citaat reageren
  #29  
Oud 29 oktober 2005, 12:00
Boss's schermafbeelding
Boss Boss is offline
Forumbikkel
Model: Geen
 
Geregistreerd: 08 maart 2001
Locatie: Delft
Berichten: 428
Nou, vanochtend binnengekregen. Ik ben er nog niet helemaal uit. Het kaatmateriaal wat erbij zit is van 03/03 en dus ruim 2 jaar oud. Niet echt iets om blij van te worden. Ik ga hierover maar contact met Bol.com opnemen of met perfect passenger. Ik koop het product NU, en ga er dus vanuit dat het NU up-to-date is.

Verder heb ik het probleem wat hier vaker is besproken, maar waar blijkbaar nog geen oplossing voor is: ik kan de nieuwe, handige, mooie t( invoer niet gebruiken. Heb al een paar keer alles verwijderd, maar zonder resultaat.

Nog een minpuntje: het is niet mogelijk om de Palm en de GPS tegelijkertijd aan te sluiten op de sigaretten plug. Dat wordt dus kiezen welk van de 2 opgeladen kan worden...

EDIT

Hm, zie nu dat de Perfect Search alleen werkt met kaartmateriaal 04/04 en dat ik er dus eigenlijk niets aan heb. Blijft mijn probleem dat ik een 2 jaar oud product heb gekocht


Laatst gewijzigd door Boss; 29 oktober 2005 om 13:22.
Met citaat reageren
  #30  
Oud 29 oktober 2005, 16:11
Klaas's schermafbeelding
Klaas Klaas is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 11 april 2005
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boss

Nog een minpuntje: het is niet mogelijk om de Palm en de GPS tegelijkertijd aan te sluiten op de sigaretten plug. Dat wordt dus kiezen welk van de 2 opgeladen kan worden...
Tja, dat probleem heb je tegenwoordig al snel, gelukkig zijn er voor weinig geld 'stekkerdozen' te koop voor in de auto.
Kun je dus navigeren, je palm opladen etc. etc.

volgens mij heb je trouwens met 1 laadaansluiting geen keuze, want volgens mij is die bluetooth ontvanger niet 'op te laden', maar moet die aangesloten zijn om te werken. Ik dacht zelf eerst van niet omdat ik dacht een batterijlogo te zien op het ding, maar stekker eruit = geen activiteit...
Met citaat reageren
  #31  
Oud 29 oktober 2005, 16:22
Boss's schermafbeelding
Boss Boss is offline
Forumbikkel
Model: Geen
 
Geregistreerd: 08 maart 2001
Locatie: Delft
Berichten: 428
Ik merk hetzelfde met de ontvanger. Wat is nou het nut van een bluetooth ontvanger als je alsnog een lader moet aansluiten. Een behoorlijke misser.

Ik heb P.P. gevraagd of ik een upgrade kan krijgen naar het nieuwe kaartmateriaal. 50 euro is een mooie prijs, maar niet voor een pakket wat duidelijk overtijd is.
Met citaat reageren
  #32  
Oud 29 oktober 2005, 23:58
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Als iets erg goedkoop wordt aangeboden heeft dat zijn reden. In dit geval opruiming van een pakket dat al jaren op het schap ligt.
Normaal kost de upgrade meer dan je pakket. PP heeft zijn beperkingen en eigenaardigheden, maar met kaarten van eind 2003 valt nog goed te werken. Koop jij elk jaar een nieuwe papieren kaart voor je auto?
Als de BT ontvanger kontinu moet worden aangesloten op voedingsspanning, is ie wel niet echt 'wireless'. Maar ook voor het sigarenaanstekerstopkontakt bestaan (duo)dominostekkers en stekkerblokken waar je drie pluggen in kwijt kunt.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #33  
Oud 30 oktober 2005, 10:06
Kees Kees is offline
Forumbikkel
Voornaam: Kees
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 02 december 2000
Locatie: Utrecht
Berichten: 155
... en inmiddels kost hij weer 119,95. De bedrade versie is echter nu afgeprijst. Misschien een foutje geweest?
Met citaat reageren
  #34  
Oud 30 oktober 2005, 10:14
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Of door de reklame op dit forum en de verhoogde vraag, denkt men er nog tegen een betere prijs van af te raken.
Of er zijn onverwachte kosten opgedoken (bvb zoals terugzendingen) die de rentabiliteit in gevaar brengen.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #35  
Oud 30 oktober 2005, 15:35
Gert-Jan
Guest
 
Berichten: n/a
Om een of andere redenen verandert de prijs steeds bij BOL. De bluetooth versie was een maand geleden zelfs 409.00 euro. En drie dagen daarna weer 104,00 EURO. Bij BOL wist men niet waarom de prijs tussentijds was veranderd.

Dus bel of mail de Klantenservice.
Met citaat reageren
  #36  
Oud 01 november 2005, 14:39
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kees
... en inmiddels kost hij weer 119,95. De bedrade versie is echter nu afgeprijst. Misschien een foutje geweest?
26/10 besteld voor 48,99. Tot vandaag stond de bestelstatus op "Wordt zo snel mogelijk uitgeleverd". Vanmiddag echter: " In bestelling bij leverancier". Ik ben benieuwd.
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #37  
Oud 01 november 2005, 15:58
Tinuz
Guest
 
Berichten: n/a
Heb enige tijd geleden bij Dixons een Perfect Passenger gekocht. Was toen nog Eur. 145,-- incl. bedraade receiver. Voel me dus wel een beetje te kort gedaan. Zeker omdat het kaartmateriaal van 03/03 was.

MAAR..... de klantenservice van Perfect Passenger heeft alles voor mij goed gemaakt. Toen ik een mailtje aan ze had verstuurd hebben ze binnen 3 dagen gereageerd met de mogelijkheid om het MMCkaartje op te sturen voor een gratis update. Keurig!
Omdat de servicedesk in Breda zit en ik daar toch moest zijn ben ik daar effe langs gereden en zonder problemen, binnen 10 minuten is mn kaartje ge-update naar de laatste nieuwe versie: 01/05.

Perfect Passenger; grote klasse! Zo hoort een service te zijn (ook al ligt de fout m.i. bij Dixons die oude winkeldochters als nieuw verkoopt).
Met citaat reageren
  #38  
Oud 01 november 2005, 17:19
Boss's schermafbeelding
Boss Boss is offline
Forumbikkel
Model: Geen
 
Geregistreerd: 08 maart 2001
Locatie: Delft
Berichten: 428
Ik heb bij BOL niets gelezen over dat het een oude versie zou zijn, de prijs was gewoon laag! Met een oude kaart kan ik prima leven, maar ik mis nu de handige perfect-search waar je a la SMS op plaatsnamen kan zoeken.

Ik heb een mailtje gestuurd naar P.P. met de vraag en hoop op dezelfde service als Tinuz!
Met citaat reageren
  #39  
Oud 01 november 2005, 17:24
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Een BT receiver zonder ingebouwde batterij, da's bijna hetzelfde als een GSM zonder ingebouwde batterij.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #40  
Oud 01 november 2005, 21:58
Klaas's schermafbeelding
Klaas Klaas is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 11 april 2005
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
Een BT receiver zonder ingebouwde batterij, da's bijna hetzelfde als een GSM zonder ingebouwde batterij.
Tja, die hebben we ook zat gehad. Die heetten toen 'autotelefoon'...

Maar ideaal is anders ja...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023