Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20 april 2001, 03:07
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb

Dames en heren,

mijn allereertse bericht op dit forum. Na bijna 6 jaar gebruiker van de Psion 3a en 5 ben ik uiteindelijk tot de beslissing gekomen om voor Palm te kiezen. De redenen mogen duidelijk zijn...

Voor mijn 1ste Palm zat ik te twijfelen tussen de binnenkort uitkomende m500 en m505.

Voor de meeste kopers zal het punt uiteindelijk liggen op wel of geen kleurenscherm. Waarschijnlijk zal de uiteindelijke beslissing pas in "real-life" gemaakt worden als men in de winkel beide machines in de hand heeft dus speculeren of hoe goed de schermen wel niet zijn heeft bij deze nog geen nut. Om een voorproefje te geven heeft de Filipino PUG alvast een mooie preview van deze beide machines t.o.v een Vx en een IIIc op het net gepubliceerd inclusief foto's van de schermen van alle machines. Deze is te vinden op
http://www.mapalad.org/review_m505.htm

Daarnaast is er een andere goede reden waarom men voor een kleurenscherm zal kiezen. Op deze link: http://www.palmtop.nl/palm/citymaps.html wordt een progamma aangeboden die stadsplattegronden in 30.000 Europese steden bevat. Alleen met een kleurenscherm zijn deze plattegronden goed te lezen op het kleine 160x160 scherm. Dit progamma is oorspronkelijk geschreven voor de series 5 van Psion ( Streetplanner-bekroond met alle mogelijke awards die maar enigzins van belang zijn...) maar nu is het dan eindelijk ook beschikbaar voor de Palm machines.

Bij deze mijn 1ste bijdrage aan deze site.

Met vriendelijke groet,
Bruce

Met citaat reageren
  #2  
Oud 09 mei 2001, 12:30
palmvx's schermafbeelding
palmvx palmvx is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 01 februari 2001
Berichten: 193
Smile WELKOM!!!!

.
__________________
The difference between men and boys is the size of their toys.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 mei 2001, 19:07
minifrank's schermafbeelding
minifrank minifrank is offline
Senior lid
Voornaam: Frank
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 20 maart 2001
Locatie: Haarlem
Berichten: 82
Arrow waarom geen IIIc

Bruce,

Als ik het verhaal van je fillipino's lees, lijkt het mij dat je in een wat meer omfloerste lichtomgeving die hier in Nederland heerst, je beter af bent met de IIIc. Wat mij zo aansprak was dat ie binnen zo scherp is en het is mij buiten nog niet opgevallen dat het zo erg was met de missende scherpte.

Conclusie voor mijzelf: ik hou mijn V8

Frank
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023