Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #61  
Oud 26 juni 2003, 21:14
jeeptricks's schermafbeelding
jeeptricks jeeptricks is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 29 november 2000
Locatie: Madurodam
Berichten: 598
Wel een erg hoog zeurgehalte hier. Als in plaats daarvan nu gewoon de beknopte handleiding van Digimap wordt gelezen. Daar staat in dat er al linkjes in je installatie-directory zijn geplaatst die wijzen naar My Web. hier En op My Web staat gewoon de allernieuwste software. Die dus, als je de kaarten volgens de handleiding vanaf je stick laadt, je kaarten gewoon wist als je ze niet meer nodig hebt en de kaarten drommels snel laadt.

Er is trouwens ook een Digimap-forum, (waarvan de linkjes ook al in program files/digimap 2002 staan) waar je je vragen, opmerkingen en bugs gewoon kunt plaatsen. En dat hoeft niet alleen in het Duits. Engels is ook OK.

Palmrouter.de heeft een handige pagina gemaakt om de nieuwste versie goed te installeren. Sommigen hadden een rare storing met de DGM-extensie bij zelfgemaakte kaarten.

Ik test samen met enkele andere Palmclub-gebruikers momenteel een nieuwe betaversie. Die doet de kaarten nog eenvoudiger installeren op je stick. De spraakmodule van deze nog niet uitgebrachte versie heeft ook wat add-on's zoals een spraakwaarschuwing dat de volgende kruising meteen na de eerstkomende ligt (zoals Partrickl zich al wenste). Als je deze versie onder het rijden van de route opstart geeft ie wel per definitie meteen eerst een fout commando (Turn Left Now!), verder geen klachten.

Als antwoord op lijstje Patrickl:
- transparant VFS support (geen gecopieer, maar gewoon direct vanaf de kaart) IS NU OK.
- standaarden standaard wat handiger instellen (in ieder geval het snelheids profiel, maar eigenlijk ook de lijndiktes) JE MOET GEWOON NIET AAN DAT snelheidsprofiel komen, als je 'm gebruikt voor normaal zakelijk verkeer.
- high res+ support. (Digi-Map is het enige OS5 GPS route programma zonder Highres+ suport!) En dan als het even kan ook extra mogelijkheden bieden daarmee (bijvoorbeeld onderste stuk gebruiken voor de pijlen en bovenin een vierkant kaartje) JA, INDERDAAD.
- GPS cursor elke seconde in het midden zetten (of misschien beter nog, afhankelijk van de rijrichting "contra" verplaatsen) NEE VOORAL HOUWEN ZO.
- hele route kunnen herberekenen (bv na aanpassen snelheidsprofiel) is nu onhandig, want je moet eerst de cursor terug zetten op je startpunt. HUH?
- route op de einddetailkaart ook meteen plannen. ZIJN ZE MEE BEZIG
- de 3 deelroutes automatisch combineren tot 1 route (route eerste detail kaart, overzichtskaart en einddetail kaart) HOE DIE WERKT MAAKT ME NIET UIT, HET GAAT ZONDER MANKEREN.
- snel kunnen plannen op basis van een contactpersoon
- betere en minder slordige compressie gebruiken (TTN2 neemt heel Nederland mee in 35MB ofzo en zonder al die rare slingeringen in de wegen)MAAR OOK MET MINDER AREA INFO. Ik heb ongeveer 58 Mb nodig.
- Het menu wat overzichtelijker indelen (openen en sluiten kaarten kan nu allen via search, preferences zitten her en der verspreid door het menu)JA, GELIJK, dat blijft primitief.
- routeplannen op de Palm ook (naar keuze) met routepunten op de kaart. WAYPOINT KUN JE GEWOON PLANNEN OP JE PALM.
- POI databases zelf kunnen aanmaken. KAN MET DE NIEUWSTE VERSIE. Ze zijn nu bezig campings (!) in te voeren.
- "POI warner" inbouwen met snelheid (alleen piepen bij een snelheid hoger dan die bij de POI) en richtings (detectiehoek) paramaters
- spraak wat handiger en uitgebreider implementeren. ZIJN ZE MEE BEZIG.
- Volume opschroeven (desnoods iets oversturen)JA!
- spraakbestandjes netjes in 1 database
- gesproken boodchappen samenstellen en niet als losse tekstjes uitspreken (waardoor er nu dus tussenpauzes in kunnen ontstaan)
- eerst afstand noemen en dan de aanwijzing (is nu zeker verwarrend met vorige punt erbij)
- spraak database ook in RAM kunnen zetten
- bij kort op elkaar volgende afslagen daarop anticiperen en de boodschap aanpassen Bijvoorbeeld "over 300 meter rechtsaf en vervolgens over 100 meter linksaf" ofzoiets. WORDT AAN GEWERKT.


Groet,
__________________
[][][][][][][]

Laatst gewijzigd door jeeptricks; 26 juni 2003 om 22:18.
Met citaat reageren
  #62  
Oud 26 juni 2003, 21:58
jwoerdma's schermafbeelding
jwoerdma jwoerdma is offline
Forumbikkel
Model: Handspring Treo 600
 
Geregistreerd: 07 maart 2001
Locatie: leiden
Berichten: 219
Als ik nog wat mag toevoegen:

- fuzzy zoekroutine (dus ook een straat vinden als je niet precies de naam kent)
- laten zoeken in het hele databestand (zodat je niet eerst op de deelkaart moet gaan staan)
- een dest plannen door op het kaartje zelf aan te wijzen
- bij voorgeplande routes (PC) en er van afwijken niet de gehele route laten herberekenen maar alleen terug naar de route laten berekenen (is vooral erg nuttig bij langere routesw naar bijvoorbeeld Frankrijk)

Wat betreft dat geheugen beheer: bij mij is dat nu opgelost. Het is van belang dat je de kaarten meteen naar de SD kaart laat aanmaken, dan krijgen ze een dgm extensie. Deze kaarten laden VEEL sneller en worden ook weer uit het geheugen gegooid als ze niet nodig zijn.

Ik heb de spraak aanwijzingen gewoon zelf aangemaakt op de PC en veel meer laten oversturen. Dat gaat heel goed en is daarmee goed verstaanbaar geworden. En lollog ("je bent er Pap!")

Mocht er interesse zijn voor de Beta versie: ik wil hem wel posten. Harald heeft aangegeven hier geen problemen mee te hebben met de waarschuwing dat het een Beta is!

Over het automatsich herplannen als je op de laatste kaart bent: ik heb hier met harald al over gemailed. Kennelijk is het zo dat dat van Navtech niet mag (vraag me niet waarom niet) Hij zal wel in een volgende versie een waarschuwing laten opppopen met iets als: u bent op de laatste kaart. dan kan je zel even op de calender button drukken.
__________________
Woerdman
Met citaat reageren
  #63  
Oud 27 juni 2003, 03:32
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Nog een punt verzonnen:
- Zoeken op huisnummer gewoon door het huisnummer in te voeren. Of als het echt niet anders kan het huisnummer laten kiezen uit een gesorteerder iets begrijpelijker lijstje.

@jwoerdma

Dat ze niet zouden mogen herplannen op de laatste kaart is wel heel bizar inderdaad. Maar goed dat is weer een argument om een transparant VFS te implementeren. Als ik het zo lees hebben ze dat zelfs al een beetje gedaan. Bij MapViewer werkte dat namelijk ook alleen maar met .fde bestanden die dan op de geheugenkaart gezet werden. Dat zal wel een truc zijn om bepaalde grootte limieten te kunnen overschreiden.

Als dat dgm bestand bij Digi-Map sneller laadt zal dat ook wel zijn omdat ze niet de hele kaart laden maar alleen het deel dat op dat moment nodig is. Om dat te controleren zou je eens kunnen kijken naar het gebruikte geheugen als je een grote kaart hebt geladen (bijvoorbeeld met TealFile of misschien wel in Digi-Map zelf, want die gaf volgens mij ook een geheugenindicatie).

@Jeeptricks,

Citaat:
JE MOET GEWOON NIET AAN DAT snelheidsprofiel komen, als je 'm gebruikt voor normaal zakelijk verkeer.
Als er iets irritant is aan Digi-Map dan is het die standaard snelheidsinstelling wel. Ten eerste dat ie zo dwaas ingesteld is en ten tweede dat je hem eigenlijk niet kunt veranderen. Met de standaard instellingen wordt je veel te vaak over B-wegen gestuurd. Dat is misschien handig voor "zakelijk verkeer" in een tractor, maar voor een echte auto is het normaal gesproken toch handiger om zoveel mogelijk een snelweg op te zoeken.

Het opknippen van die kaarten kun je misschien wel al bruikbaar genoeg vinden, maar het geeft nog steeds problemen met routeren. Bijvoorbeeld als de overzichtskaarten niet voldoende gedetailleerd (kunnen) zijn. Irritanter is het nog als je bestemming op de grens van een kaart ligt. Zie er dan maar eens te komen. Tsja het zal wel weer toeval zijn en uitsluitend mijn fout zijn, maar ik had dat dus. Ik werd teruggestuurd over de snelweg en kreeg van daar een rechte lijn de polder in. Dat geeft dus ook maar weer aan dat je niet weg moet rijden voordat je de route gecontroleerd hebt. Ander voorbeeld dat ik heb meegemaakt is dat ik geen routeaanwijzingen kreeg, omdat Digi-Map de volgende kaart aan het laden was net toen ik af moest slaan. Het zoeken van adressen (zoals jwoerdma aangeeft) zou dan ook meteen beter werken.

TTN2 heeft overigens heel nederland in 35MB met alle details (incl huisnummers dus. Dus er valt nog wel wat besparing te halen uit beter compressie. Alhoewel dat niet echt een van de zwakste punten van Digi-Map is. MapViewer heeft bijvoorbeeld 123MB nodig voor heel Nederland. Dan moet je dus al bijna €50 extra rekenen voor een extra 128MB memory stick

/offtopic
Ik las op het Hekosoft forum dat Computer-bild een GPS navigatie programma test had gedaan. Digi-Map werd als slechtste beoordeld. Digi-Map was overigens wel het enige PalmOS programma dat ze getest hadden. Aan het andere uiteinde van het spectrum wordt TomTom door Intermediair uitgeroepen tot meest innovatieve ICT-bedrijf van Nederland (de jury zal CityMaps en Routeplanner Europa wel niet gezien hebben, maar toch)
Met citaat reageren
  #64  
Oud 27 juni 2003, 07:02
cezanne's schermafbeelding
cezanne cezanne is offline
Lid
Model: Sony Clie PEG-NR70V
 
Geregistreerd: 09 juni 2003
Locatie: Epe
Berichten: 35
Durf bijna niks meer te zeggen nu...

Die opmerking over de laatste versie via Myweb vind ik wel een heel belangrijke. Maar ook hier geldt dat de communicatie te wensen overlaat want behalve Jeeptricks, die wel erg goed op de hoogte lijkt van de laatste stand van zaken, leek niemand hiervan op de hoogte.
Anyways, zo eerst maar eens kijken of ik inderdaad bij de laatste versie kan komen. Dat blijft voor mij even het belangrijkste nieuws want een pda met een resterend geheugen van 5% omdat de mappen alles opvreten was ergernis nummer 1. Keep smiling!
Cezanne
Met citaat reageren
  #65  
Oud 27 juni 2003, 07:12
cezanne's schermafbeelding
cezanne cezanne is offline
Lid
Model: Sony Clie PEG-NR70V
 
Geregistreerd: 09 juni 2003
Locatie: Epe
Berichten: 35
Citaat:
[i]

Wat betreft dat geheugen beheer: bij mij is dat nu opgelost. Het is van belang dat je de kaarten meteen naar de SD kaart laat aanmaken, dan krijgen ze een dgm extensie. Deze kaarten laden VEEL sneller en worden ook weer uit het geheugen gegooid als ze niet nodig zijn.
Ik werk met MemoryStick maar begrijp deze opmerking nog niet. Betekent dit dat de op de pc aangemaakte maps niet via het interne geheugen van de pda naar de MS mogen worden doorgeschoven?
If so, hoe bereik ik dat ze rechtstreeks naar de stick worden gesynct, of wordt die optie nadrukkelijk geboden bij versie 2.25?
Cezanne
Met citaat reageren
  #66  
Oud 27 juni 2003, 07:57
jwoerdma's schermafbeelding
jwoerdma jwoerdma is offline
Forumbikkel
Model: Handspring Treo 600
 
Geregistreerd: 07 maart 2001
Locatie: leiden
Berichten: 219
Ik neem aan dat je versie 225 gebruikt nu. In de handleiding staat beschreven hoe je de dgm files aanmaakt. Het is belangrijk dat je of een kaartlezer hebt (dat werkt ook nog eens een stuk sneller). Als je geen kaartlezer hebt kan je nog steeds aangeven dat ze naar de SD/MS moeten. Dan worden ze in de export directory van Digimap opgeslagen en kan je ze daarna naar de MS kopieren.
__________________
Woerdman
Met citaat reageren
  #67  
Oud 27 juni 2003, 09:05
Dutch Delight
Guest
 
Berichten: n/a
Heb geen kaartlezer maar heb PilotInstall gebruikt om de dgm-bestanden vanuit de export-map rechtstreeks naar mijn SD-kaart te kopiėren. Overigens wil Digimap die DGM-bestanden niet herkennen, ook al heb ik versie 2.251. Hmmm. Boel opnieuw installeren of heb ik weer eens iets doms gedaan?

Beetje typerend trouwens wel weer dat ik voor een goede updateprocedure naar een third-party site wordt verwezen (www.palmrouter.de), hoewel die procedure ook al weer verouderd lijkt te zijn, ik zie tenminste geen los 2.251-zipbestand meer op de hekosoft-site.

Zoals gezegd, DigiMap houdt me aan huis gekluisterd. (zeur zeur).
Met citaat reageren
  #68  
Oud 27 juni 2003, 09:21
jwoerdma's schermafbeelding
jwoerdma jwoerdma is offline
Forumbikkel
Model: Handspring Treo 600
 
Geregistreerd: 07 maart 2001
Locatie: leiden
Berichten: 219
Er zit nog een bugje in (niet meer in de nieuwe versie beta)

Je moet je bestanden die je aanmaakt laten beginnen met een Hoofdletter en verder kleine letters. (bijv Nlgroot.dgm)
Ik heb dat na veel gevloek en getier 9zeur zeur) uitgevonden. Op deze manier wordt de extensie dgm ipv DGM en dat laatste herkent ie niet
__________________
Woerdman
Met citaat reageren
  #69  
Oud 27 juni 2003, 11:28
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
cezanne,

Er is misschien wel het een en ander mis met Digi-Map, maar dat je een update zelf moet downloaden is toch niet zo vreemd? Bij elk product dat ik koop ga ik meteen naar de website om te controleren of er updates beschikbaar zijn. Bijna in alle gevallen is er ook wel iets beschikbaar. Ik moest Digi-Map ook meteen upgraden, want de versie die ik op de CD ontving werkte niet op de NX70.

Het is best duur om CD's te laten branden. Dat wil je niet voor elke update doen. Zeker niet als je zo vaak met allerlei mini updates uitkomt.

Toen ik mij registreerde bij Hekosoft kreeg ik in dat mailtje ook meteen het adres van de My Digi-Map pagina. Krijg je dat dan niet als je via PDAshop koopt?
Met citaat reageren
  #70  
Oud 27 juni 2003, 11:31
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Ik heb Digimap bij PDAshop gekocht en kwam wel bij MyDigi-Map pagina. Per definitie is het wijs om bij nieuwe software even op de site van de leverancier te checken of er updates zijn. Patches, fixes en uitbreidingen komen vaak zo vaak uit. Daar ga je echt je CD's niet voor terughalen en vervangen.
Met citaat reageren
  #71  
Oud 27 juni 2003, 15:21
jeeptricks's schermafbeelding
jeeptricks jeeptricks is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 29 november 2000
Locatie: Madurodam
Berichten: 598
@Cezanne:
de opmerking van Jwoerdma is correct: je zou een kaartlezer moeten hebben. Het goede nieuws is dat jij dei hebt Je NR70V heeft het programma MS Export/Import. Installeer MSexport op je PC en klaar. Als je kaarten meteen naar je ms wilt downloaden, ga dan eerst op ej clie MSimport opstarten. Daarna Digimap. Die ziet je MS dan als harde schijf. (function/batch mode creation, destination is cardreader, drive is je gesignaleerde ms.)

Vraag aan JWoerdma die laatste update als je zelf kaarten wilt maken. (om de .DGM-bug te vermijden) Als je alleen predefined kaarten aanmaakt is er geen vuiltje aan de lucht met de laatste officiele software.

Groet,
__________________
[][][][][][][]
Met citaat reageren
  #72  
Oud 27 juni 2003, 17:14
cezanne's schermafbeelding
cezanne cezanne is offline
Lid
Model: Sony Clie PEG-NR70V
 
Geregistreerd: 09 juni 2003
Locatie: Epe
Berichten: 35
Dank voor de suggesties natuurlijk maar het blijkt allemaal makkelijker te kunnen. Nadat ik versie 2.25 had gedownload (eerst rot gezocht naar 2.251 waar die duitsers maar over zaten te mekkeren, dat je die per se achter de installatie van 2.25 moest installeren) heb ik een aantal maps aangemaakt op de pc en die via de optie 'op geheugenkaart installeren' naar mijn memory stick gesynct. And guess what: na wat akkefietjes liep het als een speer. Kaartlezer en zo dus niet nodig. DM lijkt met versie 2.25 een echte verbetering ondergaan te hebben. Even na enkele routes gekeken naar mijn capaciteit intern geheugen pda: meer dan 50% omdat DM de kaarten netjes had weggepoetst. We weten inmiddels met zijn allen dat er echt nog wel wat valt te verbeteren aan DM maar wat deze verbetering betreft: hulde!

Ik word zo langzamerhand natuurlijk wel nieuwsgierig naar de spraakondersteuning. Paar lelijke dingen over gelezen in deze groep maar hopelijk gaat het ook daar de goede kant op. Hoop alleen van harte dat ik niet wordt gedwongen om met externe speakers en draadjes te gaan werken want mijn auto ontaardt al in een kabeljungle met DM en andere gadgets.

Zag ik het nou goed dat je in versie 2.25 via een demo je route op de pda zou kunt nalopen (net alsof je in de auto rijdt) of ben ik gek en zat dat ook al op 2.23. In ieder geval een handige functie als je vooraf even wilt checken of de route er goed uitziet.

Pijnlijk punt blijft, ook bij 2.25, de malle routes die DM af en toe uitstippelt. En hij weet wel beter want op de pc kiest hij wel de juiste route. Los je niet op met sleutelen aan het snelheidsschema (mag trouwens ook niet van Jeeptrick...) maar ik blijf benieuwd waarom de pda hier een steek laat vallen ten opzichte van de pc versie. Kan niet een kwestie zijn dat de pc beschikt over meer (map)informatie want in het blundergeval waar ik op doel beschikt ook de pda over alle relevante omgevingsinformatie.

Overigens: mijn complimenten voor de wijze waarop in deze groep wordt gereageerd op vragen en problemen. En naar mijn mening hoort daar af en toe ook een beetje gezeur bij!
Met citaat reageren
  #73  
Oud 27 juni 2003, 20:03
Shizuku
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Op 26-06-2003, om 22:58 heeft jwoerdma dit gezegd in bericht #62
Mocht er interesse zijn voor de Beta versie: ik wil hem wel posten. Harald heeft aangegeven hier geen problemen mee te hebben met de waarschuwing dat het een Beta is!
Nou. laat maar komen dan
Ik ga met een week met vakantie richting Italie en kan dan elke bugfix gebruiken. Hou de off. release op de Sd-card dan, voor het geval dat het toch mis gaat.

Vreemd trouwens dan Hekosoft de beta niet op hun eigen site vrijgeeft. Eerder was dit geen ?probleem?


Ernst
Met citaat reageren
  #74  
Oud 27 juni 2003, 20:11
Dutch Delight
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Overigens: mijn complimenten voor de wijze waarop in deze groep wordt gereageerd op vragen en problemen. En naar mijn mening hoort daar af en toe ook een beetje gezeur bij!
Vind ik ook. Was ik ook aangenaam verrast over toen ik voor de eerste keer wat vroeg in dit forum!

@jeeptricks
Je schrijft...
Citaat:
- POI databases zelf kunnen aanmaken. KAN MET DE NIEUWSTE VERSIE. Ze zijn nu bezig campings (!) in te voeren.
Betekent dit dat je eigen POI-databases kan maken en die ook met anderen kan uitwisselen? Hebben ze het ook zo gemaakt dat je bij POIs van een bepaald type piepjes kan laten horen? Ik denk bv. aan vaste speedcams, niet dat ikzelf ooit bewust te hard rij natuurlijk
Met citaat reageren
  #75  
Oud 27 juni 2003, 22:06
jeeptricks's schermafbeelding
jeeptricks jeeptricks is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 29 november 2000
Locatie: Madurodam
Berichten: 598
Citaat:
Betekent dit dat je eigen POI-databases kan maken en die ook met anderen kan uitwisselen? Hebben ze het ook zo gemaakt dat je bij POIs van een bepaald type piepjes kan laten horen? Ik denk bv. aan vaste speedcams, niet dat ikzelf ooit bewust te hard rij natuurlijk
Ja, die databases kunnen worden uitgewisseld. Het format waarin de kaarten vanaf de laatste officiele versie worden opgemaakt, staat dat toe.
Piepjes schijnen ook mogelijk, maar wel tot een maximum van 50 POI's.
Ik begreep dat TomTom-POI's kunnen worden vertaald naar Digimap POI's. Althans, daar zijn enkele gebruikers mee bezig, maar door vakantietijd loopt dat wat trager dan wij allen wensen.
Groet,
__________________
[][][][][][][]
Met citaat reageren
  #76  
Oud 28 juni 2003, 19:30
Litje Litje is offline
Forumbikkel
Voornaam: Gerard
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 11 juni 2003
Locatie: Woerden- buiten vh Harmelen
Berichten: 147
Geweldig al die info over digimap op de Tungsten. Ik heb inmiddels een set aangeschaft. Geweldig lijkt het me om er mee te werken. Helaas krijg ik het #$%^&* niet geinstalleerd. Wat moet er nu op de palm en wat op de SD kaart? Ik weet het niet meer. Ik krijg de digimap nu wel geinstalleerd maar bij het opstarten zegt de palm no valid user. Weeyt iemand hoe je digimap moet installeren?
__________________
Het handig hulpmiddel de TX, alleen jammer dat er zoveel tijd in gaat zitten
Met citaat reageren
  #77  
Oud 29 juni 2003, 19:27
teun
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Op 26-06-2003, om 22:58 heeft jwoerdma dit gezegd in bericht #62
Als ik nog wat mag toevoegen:



Mocht er interesse zijn voor de Beta versie: ik wil hem wel posten. Harald heeft aangegeven hier geen problemen mee te hebben met de waarschuwing dat het een Beta is!

Ik ben zeer geinteresseerd!
Graag posten, ik begrijp overigens niet dat DM deze zelf niet beschikbaar stelt. Versie 2.24 is toch ook een aantal malen in beta vorm uitgebracht voordat 2.25(1) uitkwam?

Teun
Met citaat reageren
  #78  
Oud 29 juni 2003, 20:48
Jeroen-W
Guest
 
Berichten: n/a
Ja, ik wil de Beta ook wel eens uitproberen....

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
  #79  
Oud 29 juni 2003, 21:01
jwoerdma's schermafbeelding
jwoerdma jwoerdma is offline
Forumbikkel
Model: Handspring Treo 600
 
Geregistreerd: 07 maart 2001
Locatie: leiden
Berichten: 219
Kan iemand me uitleggen hoe ik het best 4 mb post op het forum
__________________
Woerdman
Met citaat reageren
  #80  
Oud 29 juni 2003, 21:58
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Een beta onder een beperkte groep uitbrengen werkt heel effectief voor het vinden van laatste verborgen bugjes, zonder dat je meteen een hele GROTE groep klagers hebt als het (goed) mis gaat.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023