Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02 april 2008, 19:10
Nighthawk750
Guest
 
Berichten: n/a
Palm TX met Missing Sync

Om te beginnen maar even kort voorstellen, aangezien ik nieuw ben hier.
Ik ben Marc, en gebruik sinds 1997 een palm Begonnen met een Pilot, daarna een III c. IIIc doet het nog steeds, maar die is niet te syncen met mijn Mac.
Even een kort uitstapje gemaakt naar een smartphone, maar dat was het toch niet helemaal.

Maar goed. Mijn vraag.
Ik kan via de Missing Sync (MS) mijn palm syncen met iCal en Adresboek. MS. biedt ook een notes/memo app aan. Probleem daarmee is dat je geen memo's kan protecten.
Ik heb nu een trial van Yojimbo. Die kan dat allemaal wel. Ik krijg alleen het syncen niet goed. Memo's aangemaakt in Yojimbo komen wel op mijn Palm terecht, maar via de Palm komen ze niet aan.

Ik had al geprobeerd om via het MS helpforum de sync-geschiedenis te wissen, omdat dat wel eens een probleem zou kunnen zijn. Dat hielp dus niet. Ook volgens de specs zou dit moeten werken. Ik heb nog lang niet het max aantal rubrieken (15) dus daar kan het ook niet aan liggen. Foutmeldingen komen er niet.

Heeft iemand ervaring (vast wel ) met een palm TX icm iMac Missing Sync? A
Met citaat reageren
  #2  
Oud 03 april 2008, 13:43
Webarcher Webarcher is offline
Junior lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 7
Werkt als een tierelier! Missing sync komt in plaats van de Palm hotsync software. Is Intel nativ en werkt probleemloos samen met iCal en adresboek.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 03 april 2008, 14:09
Nighthawk750
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webarcher Bekijk bericht
Werkt als een tierelier! Missing sync komt in plaats van de Palm hotsync software. Is Intel nativ en werkt probleemloos samen met iCal en adresboek.
Klopt. Met iCal en adresboek geen problemen. Maar met Memo dus wel. Dit synct niet lekker, zelfs niet met Mark/Space Notes. Ook kan die Notes app geen private records aan, voor zover ik kan zien.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023