Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm LifeDrive

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14 april 2006, 22:02
DavidDB DavidDB is offline
Senior lid
Voornaam: David
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 mei 2005
Locatie: Gavere (België)
Berichten: 52
Stuur een bericht via MSN naar DavidDB Stuur een bericht via Skype™ naar DavidDB
Question LifeDrive in combinatie met Plantronics Pulsar 590A ?

Hoi iedereen,

Ik zou heel graag de 'Plantronics Pulsar 590A' bluetooth hoofdtelefoon aanschaffen om hem te gebruiken met mijn LifeDrive en gsm.

Maar mijn vraag aan jullie is; is het mogelijk die hoofdtelefoon te gebruiken zonder tussenkomst van het 'bakje' om hem op de 3,5mm-stereo-uitgang aan te sluiten?
Dus rechtstreeks hoofdtelefoon <--> Palm LD via bluetooth

Als er nog iemand een winkel weet waar ik de Plantronics Pulsar 590A voordelig kan aanschaffen of eventueel 2de hands

Alvast bedank
mvg
David DB
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 april 2006, 22:29
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Ik denk dat je deze thread eens door moet bekijken.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 april 2006, 09:20
DavidDB DavidDB is offline
Senior lid
Voornaam: David
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 mei 2005
Locatie: Gavere (België)
Berichten: 52
Stuur een bericht via MSN naar DavidDB Stuur een bericht via Skype™ naar DavidDB
Dat ziet er idd wel goed uit
als ik de hoofdtelefoon zou kopen ga ik hem wel nog eens proberen in de winkel

bedankt
Met citaat reageren
  #4  
Oud 15 april 2006, 10:38
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
En laat dan meteen even weten hoe een en ander werkt in die thread als je wilt...
Met citaat reageren
  #5  
Oud 25 april 2006, 20:35
DavidDB DavidDB is offline
Senior lid
Voornaam: David
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 mei 2005
Locatie: Gavere (België)
Berichten: 52
Stuur een bericht via MSN naar DavidDB Stuur een bericht via Skype™ naar DavidDB
Ik heb intussen ondekt dat een LifeDrive bluetooth 1.1 heeft, weet iemand of het dan wel mogelijk is om stereo te luisteren met die hoofdtelefoon ?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 25 april 2006, 20:51
DaiJun's schermafbeelding
DaiJun DaiJun is offline
Limburgse Palm Liefhebber
Voornaam: Dion
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 02 juni 2005
Locatie: Venray
Berichten: 624
Stuur een bericht via MSN naar DaiJun Stuur een bericht via Skype™ naar DaiJun
Heb je ondertussen al in de thread gekeken die Bram je gaf? Met Softick Audio Gateway gaat dit perfect, alle Palms op dit moment hebben Bluetooth 1.1.



Edit: Sorry Bram, had het even niet goed gelezen....
__________________
Live wise, you don't live twice!

Laatst gewijzigd door DaiJun; 25 april 2006 om 23:11.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 25 april 2006, 22:37
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Thread kwam van Bram eigenlijk. Ik begrijp ook niet wat nu precies het probleem is. Gewoon proberen in die winkel met SAG op je LD geïnstalleerd!
We horen het nog wel....
Met citaat reageren
  #8  
Oud 26 april 2006, 13:27
DavidDB DavidDB is offline
Senior lid
Voornaam: David
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 mei 2005
Locatie: Gavere (België)
Berichten: 52
Stuur een bericht via MSN naar DavidDB Stuur een bericht via Skype™ naar DavidDB
Oké sorry ik had die thread maar even diagonaal gelezen ik wou juist weten of het ging

Het zal nog even duren voor ik hem koop, ik vind hem nog wat te duur, ik ga wachten tot hij wat goedkoper is of ik hem 2de hands goedkoop vind
150€ is toch veel hé

Allemaal bedankt
Met citaat reageren
  #9  
Oud 10 mei 2006, 19:45
Tekroez
Guest
 
Berichten: n/a
Heb de plantronics 590 a BT headset en wil graag daarover wat opmerken .Voor muziek zal het niks uitmaken en ik gebruik gewoon het bakje achter mn TX denk dat dat de TX minder belast qua batt. Heb hem ook op mn pc geinstalleerd ( P4 3 gig en 1gig werkgeheugen) en voor muziek prima maar bij films treedt er iets vertraging op het loopt net niet synchroon en het maakt niet uit of ik via de BT dongle (laatste versie 2.0 )werk of het meegeleverde adaptertje hetzelfde geld bij gamen de knallen lopen net niet synchroon . Dit kan je dan opvangen door de hem rechtstreeks op de pc/pda aan te sluiten met zgn inflight kabel maar ja dan is het niet BT en daar koop je hem niet voor . Dus voor muziek prima maar als het realtime moet zijn is BT gewoon nog net niet snel genoeg of ik zie iets over het hoofd maar als de vertraging ook met het adaptertje optreedt vrees ik van niet .Verder klinkt de plantronics musicwise prima.

mvg Temmo
Met citaat reageren
  #10  
Oud 10 mei 2006, 19:51
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tekroez
Heb de plantronics 590 a BT headset en wil graag daarover wat opmerken .Voor muziek zal het niks uitmaken en ik gebruik gewoon het bakje achter mn TX denk dat dat de TX minder belast qua batt. Heb hem ook op mn pc geinstalleerd ( P4 3 gig en 1gig werkgeheugen) en voor muziek prima maar bij films treedt er iets vertraging op het loopt net niet synchroon en het maakt niet uit of ik via de BT dongle (laatste versie 2.0 )werk of het meegeleverde adaptertje hetzelfde geld bij gamen de knallen lopen net niet synchroon
Misschien een tip voor films op je pc: Media Player Classic (en waarschijnlijk wel meer players) bieden de mogelijkheid om geluid iets vroeger of later af te spelen. In MPC kun je dit vinden onder menu Playe, Audio, Options. Of TCPMP (de Palm-player) dit ook kan weet ik niet, maar als hij het niet kan, kun je misschien een feature request plaatsen.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #11  
Oud 10 mei 2006, 20:57
Tekroez
Guest
 
Berichten: n/a
Gebruik WinDVD wel ik zal eens verder kijken dan mn neus lang is tot nu toe ben ik lui geweest en heb kabeltje gebruikt maar heb hem ook net 2 weken . Wat wel goed is van de plantronics is dat het ook een headset is met uitschuifbare mic en hij zowel music kan afspelen en je BT debieltje erbij neemt ergo er komt een gesprek binnen schakelt hij auto over naar de gsm en stopt de muziek lekker handig als je net aan het meegalmen bent.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023