Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06 juli 2006, 23:29
bartb
Guest
 
Berichten: n/a
treo 650/goodlink versus parrot carkit; contacten worden niet gesynchroniseerd

Ik heb een treo 650 met goodlink er op (werkt perfect).
Sinds kort heb ik ook een parrot 3200 ls color carkit. Zodra de treo in de buurt komt van de parrot zouden de contacts gesynchroniseerd moeten worden maar dit gebeurt niet. Heb het idee dat dit met de goodlink contacts te maken heeft. Weet iemand hoe dit op te lossen? Een "gewone" gsm met bluetooth doet dit wel vlekkelooos.

Bvd en Mvg Bart B.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 juli 2006, 07:24
Rob R
Guest
 
Berichten: n/a
Beste Bart,

Op www.parrot.biz vind je de oplossing. Het is even wat bewerkelijker. Je moet ze één voor één zenden: 'send contact with bluetooth'. Dat werkt perfect. Wel eerst even het contact tussen de treo en parrot verbreken. Er is immers maar één kanaal beschikbaar.

Succes.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 juli 2006, 14:52
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Verplaatst naar Internet en communicatie.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 27 november 2006, 09:14
Moatje
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb vorige week ook een parrot 3100 aangekocht. Het was even zoeken maar ik heb gevonden hoe je in een keer al je contactpersonen kunt syncen met je Parrot. Maak verbinding tussen je parrot en de treo. Zet de bluetooth van de Treo uit zodat de verbinding wegvalt. Hierna zet je bluetooth van de Treo weer aan en ga naar contacts, send catagorie. Hierna worden alle contactpersonen gesynchroniseerd.

Groeten,

Ronald
Met citaat reageren
  #5  
Oud 27 november 2006, 10:16
Rob R
Guest
 
Berichten: n/a
Beste Ronald,

Dat is inderdaad iets minder bewerkelijk.... Dank je wel voor de tip. Het lijkt me trouwens een goed idee Parrot op de hoogte te stellen. Dan kunnen ze deze procedure ook op hun site opnemen en worden Treo-bezitters niet langer met onnodig veel werk geconfronteerd.

Rob.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 27 november 2006, 10:20
Rob R
Guest
 
Berichten: n/a
In aanvulling. Ik ga er vanuit dat het identiek werkt op een 3200 LS Color. Zo niet dan volgt er nog een berichtje.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 14 december 2006, 22:08
droelo
Guest
 
Berichten: n/a
Geweldig Forum ,eindelijk alle nummers op mijn Parrot!!

Ik was er wel achter gekomen dat als nummers onder de snelkiesschermpje plaatste wel de nummer op de Parrot kreeg. Maar om nou 150nr's te kopieren naar de sneltoetsen wer mij ff te gortig. Ik ga gelijk kijken of ik de nummers op mijn Parrot krijg

ja hoor binnen 2 minuten gebeurd. Na 8 maanden.....

Laatst gewijzigd door droelo; 14 december 2006 om 22:19. Reden: aanvulling op mijn tekst
Met citaat reageren
  #8  
Oud 22 januari 2007, 22:23
rvd1000
Guest
 
Berichten: n/a
Op de treo 750V zit deze optie niet, kan iemand mij helpen?
Met citaat reageren
  #9  
Oud 19 februari 2007, 11:10
vdmeule1
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moatje Bekijk bericht
Ik heb vorige week ook een parrot 3100 aangekocht. Het was even zoeken maar ik heb gevonden hoe je in een keer al je contactpersonen kunt syncen met je Parrot. Maak verbinding tussen je parrot en de treo. Zet de bluetooth van de Treo uit zodat de verbinding wegvalt. Hierna zet je bluetooth van de Treo weer aan en ga naar contacts, send catagorie. Hierna worden alle contactpersonen gesynchroniseerd.

Groeten,

Ronald
Geldt dit ook voor de contacten, die in de Treo 680 staan via Outlook?
Met citaat reageren
  #10  
Oud 20 februari 2007, 21:59
Waltmutti Waltmutti is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 20 februari 2007
Berichten: 3
Ik heb een raar probleem met mijn Parrot 3200 en mijn Palm treo 680. Bij het synchroniseren wroden niet allen namen correct weergegeven. Sommige namen worden gesorteerd op de 2de of 3de letter ipv de eerste letter uit de naam.

Weet iemand vna jullie hoe ik dit kan oplossen?
Met citaat reageren
  #11  
Oud 21 februari 2007, 09:26
Rob R
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Waltmutti Bekijk bericht
Ik heb een raar probleem met mijn Parrot 3200 en mijn Palm treo 680. Bij het synchroniseren wroden niet allen namen correct weergegeven. Sommige namen worden gesorteerd op de 2de of 3de letter ipv de eerste letter uit de naam.

Weet iemand vna jullie hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb dezelfde ervaring. Ik weet geen oplossing anders dan op voornaam te sorteren.
Als dit het enige struikelblokje is tussen de 680 en de 3200 ben je een gelukkig mens.

In de discussie over ervaringen met de de Treo 680 staat een langere lijst van praktische problemen tussen Parrot 3200 en Treo 680. Zowel Palm als Parrot laten zich er niet op aanspreken. Palm komt niet verder dan harde reset (en alle 3rd party software verwijderen) en de firmware van de Parrot up-to-date maken. Parrot reageert helemaal niet.
Mijn vermoeden blijft dat de Palm 680 allerlei problemen veroorzaakt. Ik had een 650 met identieke configuratie die vlekkeloos samenwerkte met de parrot (ook geen sorteerprobleem). Maar de 680.....
Met citaat reageren
  #12  
Oud 21 februari 2007, 11:47
Waltmutti Waltmutti is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 20 februari 2007
Berichten: 3
[quote=Rob Rijnhout;175547]Ik heb dezelfde ervaring. Ik weet geen oplossing anders dan op voornaam te sorteren.
Als dit het enige struikelblokje is tussen de 680 en de 3200 ben je een gelukkig mens.
quote]

Dankje, ik ga het proberen. Verder ben ik een gelukkig mens . De synchronisatie verloopt prima ook al herken ik de problemen om het voor het eerst op te starten.
Verder blijft ook bij mij de telefoon in de bluetooth stand wanneer ik uit de auto stap en daarna de telefoon opneem. Maar dit is te overleven.
Met citaat reageren
  #13  
Oud 25 oktober 2008, 12:52
Bas de Regt Bas de Regt is offline
Lid
Voornaam: Bas
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 20 december 2000
Locatie: Alkmaar
Berichten: 39
Beste mensen,

Het mooie van dit forum is toch dat de oplossingen er gewoon staan. Het probleem van het niet-synchroniseren van Contacts staat hierboven prachtig eenvoudig omschreven. Veel dank daarvoor want er zijn verschillende techneuten van het inbouwbedrijf geruime tijd mee bezig geweest. En via het Palmckub-forum lukt het. Geweldig.

Bas
__________________
Bas
De logica van het lot openbaart zich in de speelsheid van het toeval
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023