Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Zire en Z22

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01 september 2008, 21:22
ronald01 ronald01 is offline
Lid
Voornaam: ronald
Model: Palm Zire72
 
Geregistreerd: 12 juni 2005
Locatie: hoofddorp
Berichten: 11
help!!! mijn zire 72 gaat niet meer aan

vandaag laat mijn palmone zire 72 mij in de steek. bij het aanzetten stond op het scherm dat batterij bijna leeg was en dus opgeladen moest worden.Lader in stopcontact gedaan ...geen groen lampje dat de zire wordt opgeladen... vreemd Probeer de zire weer aan te zetten maar doet nu niks meer..geen beeld.. en ik kan hem ook niet meer opladen. Wat nu te doen ??wie helpt mij ?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 03 september 2008, 11:31
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Begon je batterij al slechter te worden? Na een jaar of wat kan het zomaar voorkomen dat je batterij "op" is. In dit geval lijkt het daar sterk op.

Bij technische problemen met Palms kun je contact opnemen met Palm zelf, maar die repareren over het algemeen voor fors geld.
Een andere mogelijkheid is PDA Tech Center in Zaltbommel. Die repareert ook, maar voor een lager tarief dan Palm zelf en je hebt je palm sneller weer terug.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023