Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24 april 2007, 16:00
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
[Software] Service LED voor Treo 680 v1.03

Service LED voor Treo 680 v1.03 is een nieuwe applicatie die onlangs verschenen is op Freeware-Palm.com. Deze applicatie zorgt ervoor dat de LED van de Treo 680 knippert als de telefoon verbonden is met een mobiel netwerk.

Deze functionaliteit is vergelijkbaar met hoe de LED op de Treo 650 werkte. Voor velen was deze extra statusaanduiding een groot gemis om even snel te controleren of de telefoonfunctie van de Treo nog ingeschakeld was en verbonden was. Let opwel : het gebruik van deze applicatie heeft door het continue knipperen van de LED een verminderde accuduur tot gevolg.


Bron: Service LED for Treo 680 - PalmGear.com: Download Palm Software for your Treo 650/600, Tungsten, LifeDrive or other Palm OS Device
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: gif 4043-6xys9xaaxu3.gif‎ (30,4 KB, 0x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 april 2007, 16:33
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Ik ben juist heel blij met een klein progje waarmee mijn Treo 650 LED voornamelijk niets doet. Bij het laden en als ik geen signaal heb laat het ledje dit wel zien.

En dat is voor mij ook precies de functie: alleen branden als er iets speciaals te melden is.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 april 2007, 17:35
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelvdV Bekijk bericht
En dat is voor mij ook precies de functie: alleen branden als er iets speciaals te melden is.

Groeten, Roel.
...en daarom doet de led van de 680 helemaal niets als er een mailtje is binnengekomen of een sms.....of een voicemail
Met citaat reageren
  #4  
Oud 24 april 2007, 20:23
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CE
...en daarom doet de led van de 680 helemaal niets als er een mailtje is binnengekomen of een sms.....of een voicemail

Bij mij wel, maar dan wel met Butler... als ik een telefoongesprek heb gemist, mail of sms is binnengekomen en als ik een agenda alarm heb gemist. Maar het zou i.d.d. wel fijn zijn als deze functionaliteit out of the box aanwezig is.
__________________
De Palm professional

Laatst gewijzigd door bluevoice; 24 april 2007 om 20:45.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 25 april 2007, 17:55
palm(bier)'s schermafbeelding
palm(bier) palm(bier) is offline
Senior lid
Voornaam: Antoni
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 08 augustus 2001
Locatie: Ooltgensplaat
Berichten: 71
Werkt helaas niet in sleeping mode (ook niet in de slow stand) op m'n 680
Met citaat reageren
  #6  
Oud 20 juni 2007, 22:56
eric40 eric40 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelvdV Bekijk bericht
Ik ben juist heel blij met een klein progje waarmee mijn Treo 650 LED voornamelijk niets doet.
Je bedoeld LedOff .

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
Voor velen was deze extra statusaanduiding een groot gemis om even snel te controleren of de telefoonfunctie van de Treo nog ingeschakeld was en verbonden was.
In ieder geval niet voor de 16306 personen die LedOff via mytreo.net en de 15946 die het via bovenstaande link gedownload hebben en de vele anderen via andere sites. Wij konden het juist missen als kiespijn. Vooral 's-nacht als dat geknipper je slaapkamer steeds groen liet oplichten. Voordat ik het programmaatje had geïnstalleerd moest ik altijd de Treo onder iets verbergen om dit geknipper niet te zien. Of als mensen uit de omgeving je wezen op het geknipper. 'Je telefoon knippert, klopt dat wel?'. Want welke telefoon dat dat?

Nee! Dat geknipper was ook voor velen niet gewenst. En Palm dacht dat juist in te zien en probeert met de Treo 680 velen een plezier te doen om dit uit te zetten, zijn er weer personen die dat geknipper op prijs stellen.

Wat ik wel mis is dat het inderdaad als service led moet werken. Dus bij een gemist gesprek of voicemail e.d. Wanneer dus je attentie nodig is. LedOff toont dat dit wel mogelijk is maar bij mij en anderen werkt dit niet. Dus als iemand daar een programmaatje voor heeft, dan hou ik mij aanbevolen.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 20 juni 2007, 23:09
eric40 eric40 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Berichten: 118
Dit had ik even gemist:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
met Butler... als ik een telefoongesprek heb gemist, mail of sms is binnengekomen en als ik een agenda alarm heb gemist.
Toevallig ook een freeware programma die dit doet?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023