Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Marktplaats > Shop- en supportervaringen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30 september 2014, 11:56
Bobo Bobo is offline
Junior lid
Model: Palm m505
 
Geregistreerd: 29 september 2014
Berichten: 8
Eigen website beginnen

Ik weet niet of dit een goede plek is om deze vraag te stellen (zie dat het vorige topic zelfs uit 2012 is), maar ik waag toch een poging.
Zijn er hier mensen die een eigen website zijn begonnen? Hoe hebben jullie dit aangepakt? Ik zit nog in de eerste fase, waarmee ik bedoel: domeinnaam registreren, hosting regelen enz.
Nu heb ik het bedrijf Strato op het oog, onder meer omdat zij goedkope hosting aanbieden. Kent iemand dit bedrijf? Ervaring mee?

Laatst gewijzigd door Bobo; 30 september 2014 om 13:34.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 september 2014, 12:19
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Hoi, ik weet denk dat je meer reacties zal krijgen via een algemene tech website zoals Tweakers.net. Pallmclub richt zich niet echt op het maken van websites, zoals je vermoedelijk al wel had gezien. Daarnaast is het hier vrij rustig met de beperkte gebruikersgroep van Palm PDA's en webOS smartphones/tablets.

Ik heb zelf wel een website, maar ik ken het bedrijf dat jij noemt verder niet, dus ik kan er weinig over zeggen. Misschien dat een zoekactie op Tweakers.net wel info oplevert, daar komen dat soorten vragen vaker voorbij
Met citaat reageren
  #3  
Oud 01 oktober 2014, 09:13
Paul Sprangers Paul Sprangers is offline
Forumbikkel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 12 november 2008
Berichten: 150
Ik heb jaren geleden een domeinnaam met e-mailadressen bij YourHosting aangevraagd. In die tijd was dat een gunstig pakket. Of dat nu nog steeds zo is, weet ik niet, maar ik ben nog altijd naar volle tevredenheid klant. Het kan in ieder geval geen kwaad om daar ook eens te kijken.
http://www.yourhosting.nl

Mijn website is overigens http://www.riscos.sprie.nl - en ook die werkt al jaren naar tevredenheid.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 01 oktober 2014, 16:21
Bobo Bobo is offline
Junior lid
Model: Palm m505
 
Geregistreerd: 29 september 2014
Berichten: 8
Ja, ik vermoedde al dat ik het beter op een ander (en drukker bezocht) forum kon proberen. Toch bedankt voor jullie reacties!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023