Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25 oktober 2008, 12:03
Bandage
Guest
 
Berichten: n/a
Aanschaf een palm verstandig?

Ik heb een 2 a 3 jaar geleden een sony clie gehad, de sj33 als ik me niet vergis.
Ik heb er veel aan gehad toen de tijd met alle agenda functies, en er zat zelfs wat entertainment bij.

Ik ben overgegaan op de agenda van mijn telefoon (nokia I61) maar die is nu stuk en wil daar graag een vervanging voor, aangezien ik windows mobile devices niet leuk vind wil ik graag weer een palm toestel.

Maar er zijn nog maar 3 modellen? wat is er allemaal wel niet gebeurd met palm? sony? maar de echte vraag is: is het wel verstandig om een palm te kopen?
Is er iets nieuws op komst? dit forum leeft ook niet meer zoals vroeger helaas.

Ik zit aan de e2 te denken, liever een tx maar wel erg duur voor mij op moment.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 oktober 2008, 12:43
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Ik denk dat je wel gelukkig wordt van een Palm Centro:

Palmclub Review: Palm Centro - alles over je Treo, Zire, Tungsten & Lifedrive pda en smartphone met PalmOS

Hoewel er steeds minder nieuwe programma's worden gemaakt, blijven de meeste oude wel bestaan. Je kunt op de Centro alles, en zelfs meer, dan wat je op je SJ33 kon. Dus als je toen al ontzettend tevreden was, ben je dat zeker met de Centro.

Die werkt gewoon net zo snel als je SJ33, heeft dezelfde calendar applicatie, dezelfde launcher, maar gewoon nog een telefoon ingebouwd.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 oktober 2008, 12:51
Bandage
Guest
 
Berichten: n/a
Het gaat me ook inderdaad alleen om de agenda functies die ik toen al heel gemakkelijk vonden, ook de apple <> palm relatie zit het goed.

Mijn bedoeling was te kiesen uit een TX, E2, Z22 (welke andere modellen er nog zijn) zonder telefoon functie.

Ik heb namelijk nu een degelijke telefoon die niet heel veel kan, maar goed in wat ie doet.
Hierbij wou ik eigenlijk een agenda hebben, dus een treo of centro is dan alsnog een telefoon.

Eigenlijk bestaan er geen toestellen meer die alleen agenda functies hebben zoals de e2 bijvoorbeeld?
Het zijn allemaal smartphone's geworden, en veelal dikke grote lompe apparaten. (mijn mening )
Met citaat reageren
  #4  
Oud 25 oktober 2008, 17:43
ejfrolich ejfrolich is offline
Senior lid
Voornaam: EJ
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 23 oktober 2007
Berichten: 83
Ik heb nog een keurige E2 compleet met doos en leren hoes... Bijna ongebruikt, doe een leuk bod... Ik heb nu een 650 en een 680. Het bevalt mij beter dan windows mobile...
Met citaat reageren
  #5  
Oud 25 oktober 2008, 21:58
Arie1961's schermafbeelding
Arie1961 Arie1961 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 10 december 2007
Locatie: Rozenburg ZH
Berichten: 144
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bandage Bekijk bericht
Mijn bedoeling was te kiesen uit een TX, E2, Z22 (welke andere modellen er nog zijn) zonder telefoon functie.
ik zou dan de TX nemen, zit ook wifi op
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bandage Bekijk bericht
Eigenlijk bestaan er geen toestellen meer die alleen agenda functies hebben zoals de e2 bijvoorbeeld?
Het zijn allemaal smartphone's geworden, en veelal dikke grote lompe apparaten. (mijn mening )
alleen de 3 genoemde Palm modellen volgens mij.
__________________
Palm Tungsten E2 / Treo 680 / HTC Wildfire

Desktop : Debian Wheezy / Windows 7 (in Virtualbox)
Laptop : Debian Jessie / Windows 7 (in Virtualbox)

SpiderOak referral link
Met citaat reageren
  #6  
Oud 27 oktober 2008, 10:34
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arie1961 Bekijk bericht
ik zou dan de TX nemen, zit ook wifi op

alleen de 3 genoemde Palm modellen volgens mij.
Daarnaast zijn er ook nog ipaq modellen hoor die "zuivere pda's" maken...
Maar dat is dan geen palm OS maar WM
Met citaat reageren
  #7  
Oud 27 oktober 2008, 12:45
deMol deMol is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hennie
Model: Overig
 
Geregistreerd: 20 mei 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 641
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huplahoi Bekijk bericht
Daarnaast zijn er ook nog ipaq modellen hoor die "zuivere pda's" maken...
Maar dat is dan geen palm OS maar WM
@huplahoi
Citaat:
aangezien ik windows mobile devices niet leuk vind wil ik graag weer een palm toestel.
@bandage
Als een PALM aan jouw eisen voldoet dan kun je zeker gewoon een PALM aanschaffen. Er zijn PDA's met vele mogelijkheden. Er komen er aan met nog meer mogelijkheden. Maar wat moet je ermee? Als je je agenda en contacten en notities wilt bijhouden heb je aan een eenvoudige PALM genoeg. Wil je ook bellen kun je een van de al eerder genoemde modellen, Centro, of 680 nemen. 99% van de gebruikers doet niet meer dan dat. Wat ze meer krijgen komt gewoon met de prijs mee.De fabrikanten spelen daar wel op in.

Tweedehands en zonder GSM is er hier op het forum wel eea te verkrijgen en ook op de marktplaats. PALM beschikt ook nog steeds over de grootste sortering freeware.

Laatst gewijzigd door deMol; 27 oktober 2008 om 12:59.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 29 oktober 2008, 19:18
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deMol Bekijk bericht
@huplahoi
@bandage
Als een PALM aan jouw eisen voldoet dan kun je zeker gewoon een PALM aanschaffen. Er zijn PDA's met vele mogelijkheden. Er komen er aan met nog meer mogelijkheden. Maar wat moet je ermee? Als je je agenda en contacten en notities wilt bijhouden heb je aan een eenvoudige PALM genoeg. Wil je ook bellen kun je een van de al eerder genoemde modellen, Centro, of 680 nemen. 99% van de gebruikers doet niet meer dan dat. Wat ze meer krijgen komt gewoon met de prijs mee.De fabrikanten spelen daar wel op in.

Tweedehands en zonder GSM is er hier op het forum wel eea te verkrijgen en ook op de marktplaats. PALM beschikt ook nog steeds over de grootste sortering freeware.

Had niet goed gelezen dat hij WM niet meer leuk vind .
Ik ben twee keer weg en weer geweest palm ppc palm ppc palm nu weer ppc en ik zal er blijven... heb leren werken met de ppc (het duurt zijn tijd, ik weet het )
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023