Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12 september 2007, 23:46
Ruben__
Guest
 
Berichten: n/a
screen protector

Hallo iedereen,

ik heb een vraagje over de brando screen protector.

Kun je de plakkant schoonmaken zonder dat je de 'sticker' functie hindert?



bij voorbaat dank,


Ruben
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 september 2007, 07:56
bartveld bartveld is offline
Forumbikkel
Voornaam: Bart
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 297
Volgens de meeste fabrikanten kun je een screenprotector onder de kraan schoonmaken, maar ik heb de ervaring dat dat weinig resultaat heeft; er blijft altijd wel iets plakken, je krijgt vingerafdrukken etc. Veel gedoe en daarna irritatie over belletjes, veegjes en vuiltjes tussen scherm en film. Beter om dan toch maar te investeren in een gloednieuwe. Je kan de oude dan mooi gebruiken om de laatste stofjes op het scherm te verwijderen met de plakkant.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 september 2007, 01:48
Ruben__
Guest
 
Berichten: n/a
Ik ben eruit!

dank je voor je reactie bartvled! Het punt is dat ik dit een jaar geleden ook had, afspoelen met de kraan, vingerafdrukken, ziet er volgens waardeloos uit etc. daarna een nieuwe besteld en het probleem was verholpen, maar dit keer had ik zoiets....ja ik geloof daar mooi niet meer in =)

wat ik heb gedaan:

het scherm van de pda schoonmaken met een katoenen luier (yaeh i know, wat moet een 18 jarige nou met een katoenen luier....het werkt erg goed om je bril mee schoon te maken en je glazen slijten er niet van bij de hema te koop )

daarna de plakkant onder de direct desinfect van herome (zo'n pocket desinfectant om je handen mee schoon te maken) besmeurd (een groot erwtje is genoeg) daarna even met je vinger uitsmeren en vervolgens plaatsen op een cd hoesje (moet wel schoon zijn uiteraard)

druk vervolgens de gel onder de screenprotector uit (veeg deze ook daadwerkelijk weg), vervolgens haal je de screenprotector eraf en plak je deze weer op de schone kant van de cdhoes, vervolg dit proces net zo lang tot alle gel er met druk onderuit is gekomen.

Wanneer je alle gel eronderuit hebt gedrukt, plak je de screen protector weer op de cd hoes (want er zit nog wel gel op je screen protector, ook al lijkt dit niet zo te zijn) haal deze eraf en herhaal dit net zo lang tot de gel van de protector is verdwenen.

Plak de screenprotector op je scherm en voila! geen luchtbellen (mits je het niet zonder pasje of iets dergelijks behandeld)



resultaat: een blij persoon + een mooi luchtbelloos / beschermd scherm!



Ruben.

Laatst gewijzigd door Ruben__; 18 september 2007 om 00:21.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 14 september 2007, 08:06
bartveld bartveld is offline
Forumbikkel
Voornaam: Bart
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 297

Inventief, hoor, maar ik geloof dat ik toch maar gewoon een nieuwe koop.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023